לידיעתו של איליה: חברת הנדל"ן "באמונה" נקנסה בגדול

לידיעתו של איליה: חברת הנדל"ן "באמונה" נקנסה בגדול

http://news.walla.co.il/item/2941459

האם תמשיך לטעון כי מבחינת החברה היה מדובר במהלך מבריק שתוצאותיו ידועות מראש?
 

ערפל10

New member
הפרסומת בפריים טיים בערוצים מרכזיים הייתה עולה פי כמה וכמה

והם הרי הפיצו אותה בחינם. מבלי להעליב - אני תוהה מה כבודו עושה בתחום הפרסום
 
מה הקשר ל"הפיצו" או "לא הפיצו"?

אני מבין שקראת באיזה ספר פופולרי כי "אין פרסום רע" וכי כל שערורייה היא לטובה, אך בחיים האמיתיים ההיפך הוא הנכון. המון מזרחים שהיו יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים של "באמונה" נפגעו מהסרטון הנ"ל כשם שהמון לקוחות קיימים ופוטנציאליים של "מכבי" נפגעו מאדיר מילר. קח גם בחשבון שבעתיד כל פעם כששמה של "באמונה" יוזכר בעיתון, תמיד יתווסף לכך תיאור השערורייה הנ"ל (לא אתפלא אם שם החברה ישונה מתישהו).
 

ערפל10

New member
יש לי רק דבר אחד לאמר

לחשוב שהאחרים הם פחות חכמים ממני זה הדבר האחרון שאני נוהג לעשות. אין לי מידע לא על הפרוייקט הנ"ל, ולא על החברה ולא על מה שעמד מאחורי המקרה. אני יכול רק לנחש. ידוע לי שבחלקים הלא קטנים בקרב הכיפות הסרוגות רווחיות דעות בנוסח אלי צפון, שאינן מצטיינות בתקינות פוליטית . ואם מדברים על שיווק במקום כמו קרית גת, אני לא מתפלא שהעניין הודגש בפרסום המרושע. ולא אתפלא גם אם אצל המשווק היה רצון עז להגיע לקהל היעד מאוד מסוים, מין הסתם כזה שהפרוטה אינה מצויה בכיסו, תוך רמיזה שאפילו בקרית גת ניתן להסיג איכות חיים על פי הבנתו (שוב, ראה אלי צפון). לכן זה לא היה אמור להיות סתם פרסום רע, אלה פרסום מאוד מכוון (אומנם מרושע לטעמי). כמובן שהפרסום הצליח מעל ומעבר. נשאר רק לבדוק האים הוא קידם את השיווק בקרב אותו קהל היעד.
 
בין ציבור הכיפות הסרוגות לא חסרים מזרחים

אי לכך, כוונת הסרטון הייתה להראות ש"בשכונה שלנו לא יהיו לך שכנים שלא לרוחך", כל מיני ערסים ואהבלים. שים לב, לאחת הדמויות בסרטון יש ушанка על הראש, קרי, הוא מגלם שכן רוסי. די ברור ש"באמונה" לא התכוונו מלכתחילה לפסול מזרחים בצורה גורפת.
 

ערפל10

New member
שוב, אנני לא יודע הרבה

ויכול רק לנחש. הציבור הדתי הלאומי, שאני מכיר בעקבות קרובי מפחה צברים, הוא מאוד מגוון. וגם מבורך ילדים. וזה אומר שני דברים. א) יכולת קטנה יותר של הורים לעזור לילדיהם ברכישת הדירה. ב) ירושות שמתחלקות ליותר יורשים. ואז המשפחה יכולה להיות מאוד שורשית, מלח הארץ, מרובת נכסים וכולה, אבל היא איננה יכולה לרכוש נחלה בצפריה או אפילו דירה בכפר גנים ב' לכול ילד ולכול נכד. ומכאן נובע צורך עז בדיור זול, ומין הסתם מדובר במקומות כגון לוד, קרית גת, אריאל וכדומה. והשאר כבר דוסקס למעלה.
 

Astroo

New member
לשכן עם קובע הפרווה על הראש קוראים "אברג'יל"

לכן, לא ייתכן שהוא מגלם שכן רוסי.
 
למעלה