זילות השואה באדיבות צבא ההגנה לישראל

זילות השואה באדיבות צבא ההגנה לישראל

הנה פוסט שהתפרסם בחשבון הפייסבוק הרשמי של צה"ל:
https://www.facebook.com/idfonline/videos/1100075546681981/

מהמלל ומהסרטון עולה שבשואה נרצחו 11 מיליון איש שכוללים יהודים, צוענים, הומואים וכו', ושהנאצים רדפו אנשים שהיו שונים מהם, זהו.

הנה לכם תמצית האידיאולוגיה של ישראל 2016 שבה החיילים לא ממש מבינים מדוע היהודים נרדפו בגלל יהדותם (ולא בגלל "שוני" כזה או אחר).
 
אכן כן, ככל שאנכנו הולכים ומתרחקים בזמון מהשואה,

ככל שדור השואה הולך ונעלם והדור שבא אחריו הולך ומזדקן, והדורות הבאים לוקחים פיקוד, ככל שהאידאולוגיה הציונית הולכת ומתעמעמת, הולכת ומתעמעמת גם הזהות היהודית של המדינה, והיחס המיוחד אל השואה. משום מה האידאולוגיה הציונית לא החזיקה מעמד יותר משני דורות, דור אבות המייסדים רצה לגדל דור של אפיקורוסים אבל מה שיצא זה דורות של בערים ועמי הארץ המנותקים ממורשתם ולא מבינים את משמעות ותחלית של קיומם דווקא חבל ארץ זה, אלא מתקיימים כמו ילידים רגילים כמו בכל מקום אחר בעולם. מה ישאר מהמדינה היהודית עוד כמה עשרות שנים, מדינת מהגרים רגילה? או שמא מדינת ישראלים (ילידי הארץ) ללא קשר ליהדותם?
 
תמצית תפיסתו ההיסטורית של הישראלי המודרני

"בגולה שנאו אותנו. נו, זה ברור, גם אני לא סובל את החרדים עם השטריימלים שלהם. עכשיו שונאים את ישראל בגלל המתנחלים. נו שוין, גם אני לא סובל את הדוסים הקיצוניים האלה. אבל אם ניסוג, נוותר וכו', אוכל לשתות קפה עם החברה הגויה שלי באמצע דמשק".
 
לצערי אני נאלץ להסכים איתך


מובן שאסור להכליל, אבל מגמה כזאת אכן קיימת...
 

Astroo

New member
אבל זה לא קשור לפוסט הנ"ל בפייסבוק

מה לא נכון בפוסט?
 
נתחיל מהמונח "שואה"

ציטוט מהוויקי:

The Holocaust (from the Greek ὁλόκαυστος holókaustos: hólos, "whole" and kaustós, "burnt"),[2] also known as the Shoah (Hebrew: השואה, HaShoah, "the catastrophe"), was a genocide in which approximately six million Jews were killed by Adolf Hitler's Nazi regime and its collaborators.[3] Some historians use a definition of the Holocaust that includes the additional five million non-Jewish victims of Nazimass murders, bringing the total to approximately eleven million.

עבור מנהל העמוד של צה"ל אותם some historians הפכו לברי סמכא הכי גדולים בתחום. אז זהו, שלא, השואה היא השמדת היהודים, וההשמדה הזאת נשאה אופי ייחודי. כל ניסיון ל"צרף" לשואה קרבנות נוספים הוא זילות השואה ורצון לעמעם את האבדן שחווה העם היהודי.
 

Astroo

New member
והשמדת הצוענים, ההומואים והמפגרים לא נשאה אופי יחודי?

ונניח אלה היו 4 שואות שונות שבוצעו בו זמנית ע"י הנאצים, זה משנה משהו?
 
לא

את ההומואים לא השמידו כלל, אלא עצרו וכלאו בצורה חלקית:

Between 1933 and 1945, an estimated 100,000 men were arrested as homosexuals, of whom some 50,000 were officially sentenced.[1] Most of these men served time in regular prisons, and an estimated 5,000 to 15,000 of those sentenced were incarcerated in Nazi concentration camps.[1] It is unclear how many of the 5,000 to 15,000 eventually perished in the camps, but leading scholar Rüdiger Lautmann believes that the death rate of homosexuals in concentration camps may have been as high as 60%. Homosexuals in the camps were treated in an unusually cruel manner by their captors.

בקיצור, "אנחנו לא יודעים בכלל כמה הומואים נספו, אבל יש איזה חוקר אחד בלבד שאנחנו מאמינים לו באמונה שלמה, ועוד מעט נכריז על ההומואים כעל הקרבנות העיקריים של הנאצים".

עכשיו נעבור לצוענים. הם הושמדו בגלל שתי סיבות: "גזע נחות" ו"התנהגות אנטי-חברתית". כלומר, הנאצים אמרו: תראו את שודדי הסוסים הללו, את הקבצנים וכו', בואו ונשמיד אותם. מה ששונה בתכלית השינוי מאופי הרדיפות כנגד היהודים: רדפו את העניים, העשירים, החילונים והדתיים גם יחד.
 

Astroo

New member
לא התייחסת למפגרים

ועושה רושם שאתה מצדיק את השמדתם של הצוענים?
 
אני לא מצדיק שום השמדה, אלא משער מה עמד בבסיסה

גם השמדתם של המפגרים היא נוראית, אבל הייתה לה סיבה אחת מוצקה: "אנחנו לא רוצים לזרוק כסף על אנשים שאינם יצרניים, בואו ונהרוג אותם". שוב, זה כלל לא דומה לשואה, שבה הושמדו פרופסורים, מדענים, אנשים צעירים בשיא פוריותם וכו'.
 

Astroo

New member
זה דומה מאוד

גם במקרה של היהודים הנאצים החליטו שמדובר באנשים מזיקים מעצם היותם יהודים (פרזיטים, צמאי בצע, מחרחרי מלחמות וכו' וכו').
 
ברור שנאצים הארורים השמידו לא רק את היהודים,

אלא גם הרבה אחרים. אבל ישראל היא מדינה יהודית (לפחות מתיימרת להיות) ורק טבעי שבה ישימו דגש דווקא על אסון של היהודים. בסרטון רשום ש11 מיליון הושמדו בשואה על כך שהיו יהודים, להט"ב, צוענים, יריבים פוליטיים וסלאבים. רציחות של חפים מפשע זה תמיד אסון נוראי, אבל לערבב את כל זה ביחד עם שואת היהודים בעמוד הרשמי של צבא להגנת ישראל, זה אלי מתיישב טוב מאוד עם האג'נדה ההומניסטית המודרנית ונארה טוב לעין הליברלית (וכולנו כאלה במידה זו או אחרת כבני תרבות המערב המודרנית), אבל זה באמת זילות שואת היהודים. המלחמה הייתה קשה והנאצים ביססו את תפישת העולם שלהם על הבדלים בהתפתחות בין קבוצות אנושיות שונות, כולם ספגו אבדות, אבל להזכיר את היהודים כסעיף אחד מתוך רשימת אבדות זה כמו להגיד שיהודים שנספו בשואה היו בעצם קורבנות מלחמה רגילים, בסגנון האופייני למעה"ש, שהגרמנים הרגו אותם בדיוק כמו שהם הרגו רוסים ויריבים פוליטיים. על ההומואים שאול כבר הסביר שאותם לא השמידו במכוון במטרה לכלות את זרעם, להומוסקסואליות נשית אז בכלל לא הייתה מודעות, יריבים פוליטיים נרדפו והושמדו משחר ההיסטוריה בכל העולם, והסלאבים מעולם לא הושמדו במכוון לכיליון, אלא רק כאשר הביאו התנגדות או נפלו במלחמה. אפילו לפי הדוקטרינה הנאצית עצמה הסלאבים נועדו להיות עבדים לגרמנים אבל לא היו אמורים להישמד עד כלות.
 

Astroo

New member
ה-11 מיליון זה לא כולל סלאבים

בבריה"מ לבדה נהרגו כ-25 מיליון (מתוכם כ-15 מיליון אזרחים).
 

Astroo

New member
יכול להיות שמתכוונים לסלאבים בתוך גרמניה ואוסטריה

 
אולי, הם לא מסבירים את כוונתם,

ובכלל, כל המסר של הסרטון, "תהייה גאה במי שאתה" אחרי הרשימה של יהודים, להט"בים, צוענים, יריבים פוליטיים, מוגבלים וסלאבים, הוא יותר כללי נגד דיכוי מיעוטים, ומשתלב מאוד עם החתרנות הכללית נגד המערב והשמרנות, מאשר לזכר השואה.
 

beatman

Member
בהחלט, הנאצים לא רצחו אנשים בגלל ש"היו שונים"

הם רצחו בני אדם ע"פ תורת הגזע הארורה שלהם.
 

beatman

Member


אם כבר לציין את כלל האזרחים החפים מפשע שנרצחו ע"י הנאצים, אז מדובר בהרבה יותר מ-11 מיליון.
השואה אצל היהודים מציינת את השואה שקרתה לעמנו, יהודים שנרצחו ע"י הנאצים ועוזריהם רק בגלל שהיו יהודים.
 

costaet

New member
לפרופסר ולמפגר יש אותן הזכויות הבסיסיות

הפרופסור נרצח כי נולד לאמא הלא נכונה, המפגר נרצח כי הוא נולד מפגר, אין שום הבדל, אפילו לא קטן בין השניים.
&nbsp
לא ברור לי איך הפורום התדרדר לרמה כזאת שאדום יכול לכתוב דברים כאלו וזה ומנהל הפורום מסכים אם זה. הזוי...
 
ככל הנראה, גם אתה לא מבין את מהות השואה

וגם לא את מהות המושג "חופש הביטוי"
 
למעלה