המרצע יצא מן הסק

איליה40

New member
הקטע הוא אחר

נניח הפגנה אנטישמית בארגנטינה, בריטניה, ברזיל, סין, בורמה, לא משנה. סבבה. אין בעיה. אבל בגרמניה יש בעיה. בגלל העבר שלה. וגם באוקראינה יש בעיה. גם בגלל העבר. ובמיחוד כאשר מדובר בשלטון שבאופן דקלרטיבי נלחם בעבר הקומוניסטי. באופן דקלרטיבי מעלה על נס את המרצחים הבנדראים. צריכה להיות בעיה חמורה ליהודים וגם ללא יהודים. כי הסירחון מזה מגיע לחלל החיצון.
 

ivgy1980

New member
לא ניתן להילחם ולחנך את כל העולם, א-ב-ל:

כפי שהקהילה החרדתית שומרת על ילדיהם פנימה, גם אנחנו יכולים לשמור על מדינתינו פנימה. כפי שהחרדים לא מתעניינים במה שקורה בחוץ ולא מושפעים מכך, גם אנחנו יכולים שלא להתעניין במתרחש בחו"ל. ויש לנו את הכלים להצליח ולהיות מדינה עצמאית לחלוטין - בעיקר מהסיבה הפשוטה שאין לנו ברירה אחרת!
 

איליה40

New member
יש לנו ברירה

כפי שישראל ויהדות העולם יודעים לעשות שיימינג לניאו-נאצים ברחבי העולם, לדעתי הגיע הזמו להפנות את האצבע המאשימה כלפי המדינה הזאת, אוקראינה. וכפי שפעם לא קנו מתוצרת גרמניה עד שהייתה שם הכה רצינית על חטא, הגיעה הזמן שגם אנחנו נפסיק לקנות מתוצרת אוקראינה ושאנשים יידעו במה מדובר. ואם רזניק שוב ייטען שאני ממציא דברים- הנה לדוגמה אחד הגיבורים הלאומיים של אוקראינה - רומן שוחביץ'

https://ru.wikipedia.org/wiki/Шухевич,_Роман_Иосифович
ישנן ההוכחות שהוא אירגן את הזוועות בעיר לבוב. אוקראינה מחכישה. מה שלא ניתן להכחיש זה שהאיש פיקד על יחידות של הפוליצאיים האוקראיניים, הן באוקראינה, והן מחוצה לה, ניהל השמדות המוניות של יהודים, פרטיזנים, כפריים שהיו בסמיכות לפרטיזנים, בקיצור פושע מלחמה קלאסי, ימ"ש. אגב, זה אותו המרצח שאמר שלא היכפת לו להקריב 20 מיליון אוקראינים ע"מ להגשים את חלומותיו הפוליטיים. ולמראות זאת האיש נחשב לגיבור לאומי. ישנם רחובות שנושאים את שמו, ישנם פסלים שהוקמו לכבודו ואפילו הודפסו בולים רשמיים שנושאים את דיוקנו. לא צריך לנחש איך ויהדות העולם ישראל היו מגיבים אם למשל בצרפת היו מעלים על נס את פייר לבאל (ימ"ש) ודומיו ממשטר וישי. ואסור לשכוח שבאוקראינה נעשו פשעיים וזוועות חמורים פי כמה וכמה.
 

ivgy1980

New member
אני יליד קייב, כך שמכיר אותם מהקרוב

במרכז קייב מעל קרצ'אטיק, בכיכר הנושאת את שמו, עומד פסלו של Богдан Хмельницкий. כילד, הפסל - בריון רכוב על סוס - מאוד הרשים אותי וראיתי אותו כגיבור. רק שנים רבות אח"כ התוודאתי לזוועות שנעשו על ידו, ספציפית כנגד יהודים. עד היום הוא מהגיבורים הלאומיים של אוקראינה. איך יהודי שיודע ומכיר את העובדות, יכול לחיות בעיר הזו עם האנשים האלו? וזה רק קצה הקרחון.

про хохляцких полицаев вспоминать не будем...

קייב זו עיר ילדותי. למרות שעזבתי בגיל צעיר מאוד, עד היום אני זוכר ריחות ורחובות, מקומות ושמות. אך כל מי שהיה שם, אומר שזה כבר לא אותו הדבר ולא היה יכול לחזור לחיות שם איתם. ברור כשמש שעת שאבוא לביקור אתאכזב קשות.

יחסית, האוקראינים יותר רעים (ואנטישמים) מהרוסים, לדוגמה.
עובדה שמרבית הפוגרומים (ולא רק) היו בשטחי אוקראינה.
לו חו"ח הייתי צריך לבחור, כנראה שהייתי חוזר לרוסיה.
 

beatman

Member


 

beatman

Member
כתוב שטחי בריה"מ

אוקראינה והמדינות הבלטיות היו אז שטחי בריה"מ שנכבשו ע"י הנאצים.
לא מצויין שטחי רוסיה.
 
ראה את המשפט הראשון

К осени 1941 года на всех оккупированных территориях - в странах Балтии, Беларуси, на Украине и в России - были созданы отряды вспомогательной полиции из местных жителей.
 

beatman

Member
לא כתוב איזה יחידות וכמותן.

בבלארוס ורוסיה הייתה כמות קטנה מאוד של משת"פים יחסית לאוקראינה והבלטיות.
איפה ברוסיה בוצעו רציחות מאסיביות של יהודים ע"י אותם משת"פים (ספציפית רוסים) ?
 

איליה40

New member
שוב, הקטע הוא אחר

ללא ספק גם ברוסיה היו המשת"פים, וללא ספק היו הרציחות. ההבדל אולי שברוסיה בניגוד לאוקראינה מי שביצע את זוועות היו אינדיווידואלים בודדים, הבוגדים, ולא האספסוף מאורגן היטב עם אידיאולוגיה לאומנית והנהגה שרוצה להחמיר יותר מהגרמנים. אבל גם לא זאת מה שחשוב. החשוב הוא שברוסיה לא מתגאים באותם המרצחים הבוגדים. לא מציבים פסלים ואנדרתאות לזכרם. לא מדפיסים את דיוקונם על בולים רשמיים ומטבעות. בניגוד לאוקראינה, לתנועות הלאומניות והאנטשמיות ברוסיה אין כול קשר למשת"פים ששירתו את הצורר הנאצי בזמן המלחמה. ואז, כמו אומרים "יחי ההבדל הקטן".
 

ivgy1980

New member
מדהים שזה כנראה באמת עדיין מעניין אותנו

מה הקשר בינינו לבין איל השוקולדים או המלך פוטלר? אולי אנחנו מנסים להשתחרר מהאחיזה האמריקאית ומחפשים את השותף הבא?

אבל מה שכן, הם רצו "שהיהודנים יעופו לישראל שלהם" (כתובת בזו לשון הייתה על קיר בית הספר שלי) - והנה חלומם התגשם. מאז לא בהכרח שהם חיים טוב יותר, אולי ההיפך הוא הנכון - ועברו כבר 25 שנה. עם היד על הלב, מגיע להם.
 

ivgy1980

New member
קשה להאמין. פוטלר יידע לגמור אותם הרבה לפני

שיתקרבו לגבולות שלו. הוא לא רואה בעיניים.
 
למעלה