גזר ישראלי מלוקק מול גזר רוסי מלוכלך

גזר ישראלי מלוקק מול גזר רוסי מלוכלך

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1644812092463189&id=100008032422538

 
אוקראינה פחות חשובה בסיפור הזה

הקטע הוא שיש מדינה ענקית שלא מסוגלת לייצא משהו יותר מתוחכם מנפט, ואפילו את הירקות שלה היא לא יודעת לארוז בצורה נאותה, שלא לדבר על גבינות צהובות.
 

Astroo

New member
לא היית כנראה בטיב טעם (כי אתה דתי)

יש שם מוצרי מזון מכל הסוגים מתוצרת רוסיה, באריזות יפות ובאיכות מצויינת.
 

TaL53

New member
עזוב ירקות

גם ככה עוד מעט תופיע כאן הודעה על "סוכריות רושן המגעילות מול סוכריות מוסקבה מסוג א-א-פלוס".
&nbsp
בינתיים, באופן מפתיע, מצאו את האחראי החדש לפגיעה בבואינג המלזי.
&nbsp
http://www.kp.ru/daily/26403/3282006/
 

איליה40

New member
שוב בליל של שטויות?

רוסיה היא בין מדינות הבודדות בעולם שיודעות לשלוח מטענים לחלל וכולם משתמשים בשירותיה. היצרנית הגדולה בעולם של מנועי סילון, נשק מתוחכם, מטוסי קרב, מתחות נדירות, ניקל אלומיניום, וכדומה. הגזר הרוסי אגב טעים יותר. לא שוטפים אותו כי כך הוא יירקב. הגזר הישראל מפוצץ בחומרים למיניהם ולכן לא נרקב. שאלה טובה מה בריא יותר.
 

איליה40

New member
כאן אתה פותח תיבת פנדורה

בסביבות 500 רובל שזה 33 ש"ח לקילו אפשר לקנות גבינות מעולות מתוצרת רוסיה על טהרת חלב, הרבה יותר טעימות מעמק וגלבוע שכידוע עולות כמעט פי-2 יותר. התוצרת המזוייפת שמכילה שמן דקלים באיכות ירודה (באיכות גבוה הוא יותר יקר מהחלב) עולה 150-250 רובל לקילו והיא פופלארית מאוד בקרב השכבות החלשות שם: הגמלאים ובעלי משכורות נמוכות. וגם בישראל ישנן פסיאודו-גבינות שלא על בסיס חלב והן גם פופלאריות בקרב השכבות החלשות, בטח ראית את זה בסופרים החרדיים, רק הן לא עולות 10 ש"ח לקילו כמו ברוסיה אלה לכיוון 30 ש"ח.
ומדוע אני אומר שאתה פותח תיבת פנדורה? אנשים שמתקיימים כאן מקצבאות זקנה או ביטוח לאומי נמצאים בבעיה תזונתית חמורה מאוד בגלל יוקר המחייה. ואילו תעשיית המזון הרוסית מספקת מענה זול לאנשים הללו.
 

איליה40

New member
אם תכנס לסופר גדול במוסקווה

תמצא שם כול העולם. לאחרונה חוץ מאיחוד האירופי כמובן. ליד כול מוצר יש את הדגל של המדינה ממנו הוא יובא. יש שימורי דגים ופירות ים מצ'ילה, פירות משלל מדינות טרופיות, אמריקה לטינית, אפריקה, דרום מזרח אסיה, בשר משלל מדינות, ומה לא. זכור לי שראיתי גזר לא רק מישראל אלה גם מדרום אפריקה. השוק של המוצרים הללו מצומצם יחסית. לפלצנים שלא רוצים לשטוף את הירק אלה להוציא מאריזה, לחתוך להכניס הישר לסלט. הגזר הרוסי בא מלוכלך. גם תפוחי אדמה וסלק. אבל הרבה צרכנים מעדיפים דווקא את המוצרים הללו. טעם מוכר, וגם הליכלוך הוא חלק מהמיתוג. חיי המדף של הירקות הרוסיים קצרים. הם נרקבים מאוד מהר. וזה בניגוד למשל לגזר מדרום אפריקה או מלפופנים מהודו.
 

Helio

New member
хрень какая-то


Это все равно если я сейчас сфотографирую свою полуобосранную шхуну в Ашдоде и подпишу : "Товарищи евреи, вы же такие интиллигенты, как же вам не стыдно засирать свой город?"
 

Helio

New member
אני גר ליד שוק ברובע ו'-זה לא מייצג לא אשדוד כולה

ולא ישראל. יש פה אנשים שמלכלכים , שזורקים פח מחלון, אבל לא כולם כאלו, זה ממש מיעוט.
אני עכשיו בחיפושי מגורים בשרון. לאחרונה הייתי בהוד השרון וכ"ס בשכונות טובות - רמה אחרת לגמרי
 

Helio

New member
למה? איפה שהייתי בהוד השרון זה איזור של ווילות

מאוד נחמד. לעומת זאת כ"ס נראת לי צפופה מאוד במיוחד לאורך וסביב רחוב וייצמן.
 

איליה40

New member
תשובה

כמובן שלקנות/לשכור וילה בימינו אנו זה לא עסק זול, כול שכן בהשוואה לשיכון מצוקה באשדוד. בכ"ס יש כמובן לא מעט וילות גם. כ"ס איננה צפופה ביחס לממוצע הישראלי. יש שם מעט מאוד מגדלים. אפילו השכונה הירוקה נמוכה בהשוואה למרבית השכונות החדשות. אני באופן אישי מעדיף את רעננה בגלל האופי המיוחד של המקום. זה יכול להיות טיפה יותר יקר מכ"ס, אבל כמובן תלוי מאוד במקום וגודל הדירה. באופן כללי, לדעתי האזור כ"ס-רעננה מעורך בחסר ע"י שוק הנדלן, וזאת לעומת למשל הרצליה-רמת השרון.
 

Helio

New member
ברוך השם אין לי דילמה לקנות או לשכור וילה


בסך הכל מדובר על יחידת דיור או דירה של 3-4 חדרים וגם זה עם שותף/שותפה. אני יכול להרשות לעצמי לשכור גם דירה נפרדת, אבל פשוט לא רואה בזה צורך.
הייתי גם ברעננה - יש דברים שונים, טובים מאוד ולא מרשימים במיוחד. לא שמתי לב לאופי המויחד של רעננה. אני באופן אישי מעדיף קודם כל לבדוק נגישות לכבישים, מקומות לחניה , פקקים, רעש, מצב הבניין והשכונה, איכות השכנים, קירבה למקום העבודה זה מאוד קריטי ומחיר כמובן.
 

beatman

Member
"נגישות לכבישים, מקומות לחניה , פקקים, רעש, מצב הבניין

והשכונה"
רוב גוש דן לא עונה על הדרישות.
חלקים מסויימים מאוד כן.
 

Helio

New member
תלוי. בכל מקרה דיברתי על שרון ולא לא על גוש דן


 

איליה40

New member
שוק יחידות דיור

לפי התרשמותי הלא מחייבת שוק זה מתנהג במנותק ומשאר שווקי הנדלן. כאן ישנה חשיבות מכרעת לקירבה למוסדות חינוך. כך למשל מערב רעננה קרובה למרכז הבינתחומי ולכן מחירי יחידות דיור בקרית גנים חוגגים, ושלא לדבר על מוצר דומה בהרצלייה וכפר שמריהו. מאידך במזרח רעננה בשכונות יוקרתיות לא פחות ניתן למצוא מחירים שונים לגמרי.

בשלב זה הנגישות לת"א מכול איזור השרון היא בכי רע. איך מאידך מדובר בסביבה מאוכלסת פחות בהשוואה לאזור שנמצא דרומית לת"א, לכן הפקקים כאן קצרים יותר.
 
למעלה