הורות ואפילפסיה?

lee211

New member
הורות ואפילפסיה?

היי, אני כבר כמה חודשים ארוכים מתחבטת עם עצמי- האם אני אצליח לגדל ילד\ה?
החלום הכי גדול שלי הוא להקים משפחה ושיהיו לי ילדים, אבל איך מתמודדים עם החודשים הראשונים, כשאר התינוק קם כל לילה כמה פעמים, וישנים מעט מאוד.
אנשים בלי מחלות פשוט סוחבים איתם את העייפות איכשהו, אבל כשאני לא ישנה לפחות 7 שעות רציפות בלילה יש לי התקפים בבוקר שיכולים להיגרר גם כמה שעות...
איך חיים ככה? אני שונאת את ההתקפים האלו, שונאת שבלי התראה מוקדמת נופל לי משהו מהיד או שבזמן צחצוח שיניים אני פשוט "זורקת" את המברשת.
אשמח לטיפים ולחיזוקים מנשים שלמרות המחלה מגדלות ילדים.
כי כרגע אני מיואשת רק מהרעיון...
 
אני אמא לשלושה והרביעי בתכנון

הטריק שלי הוא לתת לבעלי את כל משמרות הלילה ולקחת לעצמי את משמרות היום.... תזכרי שעושים ילדים אחד אחד, ויש הרבה זמן להסתגל למעבר להורות, כולל הקושי בלילות. בת כמה את? בן כמה בן זוגך? אולי יש לך יותר זמן ממה שנדמה לך. את מוזמנת לשאול כל שאלה. וכמובן - בהצלחה!
 

googit

New member
הי...

אין כמו חווית הריון וגידול הילדים, מי שלא חווה את זה לא יוכל להזדהות עם זה, עם כל הקשיים בכך.
אף אחד לא אמר להביא 5-6 ילדים, אני הבאתי 2 ילדים (תאומים) הריון מדהימים, היה מעקב צמוד ולווי צמוד של הרופאים המתבקשים בכך, אם יש לך אפשרות לגייס עזרה אם זה מהמשפחה ואם זה כספית תנצלי את זה, אל תוותרי על זה.
אני מנותחת לב, מושתלת קוצב לב וסובלת מאפילפסיה ובכל זאת לא ויתרתי על הבאת הילדים, ילדתי זוג תאומים מדהימים ומציתי, נכון לא היה קל גם אחרי הלידה, היתה הדרדרות במצב הבריאותי אבל, יש לי משפחה שתמכה ועזרה וכשהיה צריך לקחתי גם מטפלת/ בייביסטר,
זו דעתי, השקפתי, כמשהי שעמדה במצב ובכל זאת הלכה לכיוון וכן הביאה ילדים.
בהצלחה,
לשאלות את מוזמנת לפנות גם בפרטי.
googit
 
למעלה