התקף חריג

elilevy3

New member
התקף חריג

שלום אני בן 19 וכנראה שכל חיי סבלתי מאפילפסיה מוקדית פשוטה.
מעולם לא פניתי לרופא בעניין לכן האבחנה מתבססת על סמך מידע שקראתי.
ההתקפים שלי עד היום הסתכמו בהזיות שמיעה וכאב ראש ללא איבוד ההכרה, ולמעשה בכל פעם שהתקף כזה התחיל אצלי פשוט הלכתי לשבת בצד ורק לעיתים נדירות מישהו הצליח לזהות שמשהו איתי לא תקין.
עד היום חייתי עם המצב והוא לא הגביל אותי בדבר ולמעשה אף אחד חוץ מהוריי לא יידע על בעייתי הרופאית.

לפני כשבוע מתוך שינה התחלתי כנראה לפרכס אנשים שהיו במקום נלחצו הזמינו אמבולנס ותוך כדי ניסו להעיר אותי. כמה דקות לפני שהאמבולנס הגיע התחלתי לחזור להכרה אך הזיכרון שנשאר לי מדקות אלו נורא מטושטש ורק באמבולנס חזרתי להכרה מלאה לחלוטין.

בדיקת הeeg שלי יצאה לא תקינה ובשבוע הבא אני עובר MRI. אני נורא מפחד שההתקפים המוקדיים שלי הפכו להתקפים מלאים. ואני רוצה לבדוק אם קיים סיכוי שזה היה עוד התקף מוקדי ואיכשהו בגלל שהם ניסו להעיר אותי בזמן התקף כזה נגרמה הסיטואציה הזו.
הבעיה בגרסה זו היא שמה שהם תיארו נשמע כמו פירכוס ואילו מצד שני לא נשכתי את הלשון לא הקצפתי מהפה ולא איבדתי שליטה על הסוגרים כמו שמאוד נפוץ בזמן התקפים מלאים.

אשמח לחוות דעת מכל אחד שמבין בנושא או ממי שנמצא במצב דומה לשלי.

תודה.
 
עונה

התקף כללי יכלול תמיד פרכוסים ואובדן הכרה, אך לא תמיד יכלול נשיכת לשון, קצף מהפה ואיבוד שליטה על הסוגרים. ההתקפים שהיו לך עד כה היו מסוג שונה, התקפים פשוטים מסוג sps שאינם מביאים לאבדן הכרה. מפחיד לחצות את הגבול הזה, האם אובחנת באופן מסודר? היית מטופל בתרופות עד כה? אתה בשירות צבאי?
 
התקפי אפילפסייה

שלום לך
התקפיי אפילפסייה יכולים להיות מסוגים שונים כאשר כל סוג יכול "להגיע" במגוון צורות וצבעים.
מבינה אני את החשש שלך ואת כל השאלות והמחשבות המתרוצצות לך במוח עכשיו.כולל הפחדים. גם אני הייתי במצב שלך.שנים רבות עם סוג מסויים של אפילפסייה ללא טיפול, ורק כשהוחמר המצב ניכנסתי למערבולת של בדיקות ע"י רופאים ובדיקות דם ובדיקות מוח.
מקווה שכעת לא תזניח את מצבך ותמשיך בבדיקות עד לקבלת אבחון סופי.שיאפשר התאמת טיפול מייטבי. וכמובן שחשובה התמיכה מסביב.
בברכת הצלחה ובריאות
 
למעלה