עוגה שהכנתי היום ליום האהבה

עוגה שהכנתי היום ליום האהבה

העוגה היא עבור עורך דין שעובד מולי בבית המשפט לארוסה שלו ליום האהבה.
 
זו פעם ראשונה שאני משתמשת ברוייאל אייסינג, אי

איזה כיף, ממש פחדתי להתחיל עם זה.
 
עוגה יפה מאוד

אני מקווה שהם מזמינים הרבה אנשים ליום אהבה כי זה המון עוגות.
.
יום אהבה שמח ומתוק.
 
חחח, זמנים טובים אם אני נחשבת מקצוענית, הלווא

הלוואי. מה יגידו המקצועניות אם כך. בכל זאת, תודה, מעריכה את זה ומקווה להיות באמת מקצוענית.
 

sharonz5

New member
באמת מושקעת ומקסימה!! גם אני מאוד

אוהבת לזלף ברויאל :) ברשותך שתי הערות - בקומה התחתונה רואים את ההבדל בין השכבות, עם איזה קרם את עובדת? אולי הוא לא יציב מספיק. שאת מאפרת את הדמות עדיף להשתמש במכחול דק יותר, וממש טיפה צבע מאכל שחור רק בקצה ואז האיפור יצא עדין יותר סה"כ את מאוד משתפרת מעוגה לעוגה, המשיכי כך :)
 
היי שרון, שמחה תמיד לקבל הערות. לגבי

לגבי הקרם, אני חותכת את העוגה לשלוש חלקים, כלומר פעמים בעוגה אחת ואז שמה גנאש וגם קרם פודינג, בכל קומה משהו אחר. מה את מציעה לי לעשות, אולי רק חיתוך אחד? לגבי האיפור, קניתי מכחול דק מאוד אבל לצערי הקטנה שלי נגעה לי בקופסא ושיחקה דווקא עם המכחול הזה שנהרס. הרגשתי רק ביום שהייתי צריכה לעבוד איתו. הקו בעינים לא יצא לי דק, אני יודעת, אבל מה לעשות, זה הכי דק שיכולתי לעשות עם המכחול. אני אקנה מכחולים חדשים ואחביא אותם רחוק מהקופסת עבודה. דרך אגב, את המכחולים אני קונה מחנות לעבודות יצירה קרוב לעבודה שלי, מאיפה אפשר לקנות מכחולים טובים ודקים. אולי אני אבקש ממישהו לקנות לי , אני גרה בקרית שמונה, אין הרבה אפשרויות.
 

sharonz5

New member
גם אני קונה מכחולים בחנויות יצירה

הם אמנם יחסית יקרים אבל איכותיים. אין בעיה לחתוך לשלוש אבל לדעתי גם לחתוך במרכז יכול להספיק הכל תלוי אם העוגה יבשה או עסיסית. העוגה חייבת להיות יציבה לפני העיטוף בבצק סוכר. כלומר להקפיד להחזיר את השכבות שפרסת בדיוק לאותו המיקום ושהקרם יהיה מספיק יציב כדי שהשכבות לא יחליקו. ממליצה להשתמש בגנאש שוקולד וגם לצפות איתו לפני העיטוף. אפשר גם לשים אינסטנט פודינג ושמנת אבל לוותר על החלב ובשכבה לא עבה - אחרת השכבות יחליקו. תנסי גם להכניס לשעה שעתיים לקרור לפני הציפוי- גם עוזר לייצב. רק לא לשכוח להרטיב עם מעט מים לפני הציפוי בבצק סוכר אחרת הוא לא ידבק. מקווה שעזרתי...
 
היי שרון,התכוונתי שאני מכינה שתי עוגות כאשר כ

עוגה אני חותכת לשני חצאים (סליחה אם הטעיתי). אני שמה גנאש בשכבה שבין שתי העוגות ובשכבות למטה ולמעלה אני שמה פודינג וניל או שוקו וקצפת, לא שמה חלב בכלל. הענין הוא שאני בדר"כ עובדת אחרי העבודה בערב לעוגה שאני צריכה למסור למחרת בבוקר, אז אני מצפה וכמעט מייד עוטפת, אין לי זמן לקרר אותה במקרר, אולי בגלל זה. אני גם מקפידה להחזיר את החלקים אחד על השני באותו מקום. תודה על התשובות, מודה לך.
 
למעלה