איך היה השבוע שלי

Dr T noki

New member
התוספת החדשה למשפחתנו
- טופי

חתלתולונת שחרחורת מתוקה בת חודשיים שאימצנו דרך הוטרינרית ממשפחה שהצילה אותה אך לא יכולה לגדל אותה לאורך זמן בגלל חבר אחר במשפחה
...
שובבה ופעלתנית, כל הזמן קופצת ומשחקת
ובעיקר מתוקה עד אין קץ וגורמת לנו לצחוק כל הזמן ולשכוח את הגעגועים למקסי שלנו החמוד שנעלם


התעודות של הילדים שסיימו מחצית ראשונה בחטיבת הביניים ובתיכון היו מצוינות, עם תעודות הצטיינות והרבה שבחים, ובעיקר משמחת העובדה שטוב להם במסגרות והם השתלבו מצוין.

סיימתי להדריך קורס של סמסטר למתמחים שלנו בנושא גריאטריה שלראשונה אני ניהלתי וריכזתי ואף לימדתי. עבודה קשה אך בסוף קיבלתי תגובות טובות על ההשקעה.

מתה על הפריחה בט״ו בשבט - הולכת לחפש שקדיות
 

debby12

New member
מנהל
איזה כיף! שיהיה בשעה טובה


אני מחבבת את החתולים החדשים שלנו אבל עדיין מתגעגעת קשות ביותר לחתול המנוח, שהכניס אותם בכפתו הקטנה....עברו 3 חודשים ועדיין...


מעניין הגריאטריה -זו נראית לי רפואת העתיד עם העלייה בתוחלת החיים. זה על איך להתמודד עם האוכלוסיה המיוחדת הזו? או פשוט עם בעיות רפואיות שייחודיות לה? ואם כבר אז יש לי שאלה - מה ההבדל בין גריאטריה וגרונטולוגיה? (תמיד תהיתי....).
 

Dr T noki

New member
וזה מקסי שלנו האהוב שהלך בלי שוב ואנחנו עדין מתגעגעים אליו

נכון שהוא יפיוף ?





 

debby12

New member
מנהל
תמונות מעולות - תודה!!

היא נראית צעירה ותזזיתית
, ואכן דומה שתי טיפות שפם לאייקון שלה בתפוז. מעולה שזכיתם להציל אותה

ומקסי זצ"ל נראה פרוותי וחמוד - חתול קלאסי להתכרבל איתו. הוא מזכיר את סמורז המנוח, אלא שלסמורז היתה פרווה עוד יותר ארוכה. אוף, קשה איתם - הם משאירים חלל עמוק לגעגועים כשהם נעלמים מחיינו
 

Dr T noki

New member
מבינה אותך מאד


גרונטולוגיה זה חקר הזקנה , אספקטים דמוגרפיים, חברתיים, ביולוגיים, תרבותיים ועוד של ההזדקנות.
גריאטריה עוסקת במחלות הקשורות בזקנה, זהו תחום ספציפי (התמחות ) ברפואה שעוסק במחלות ואספקטים רפואיים הקשורים בזקנה וכיצד לטפל בהן. הרבה מאד תחומים ברפואה שונים אצל קשישים, יש תחומים מסוימים שחשוב לשים עליהם דגש מיוחד, למשל ריבוי תרופות, נפילות, ירידה קוגניטיבית ועוד, תחומים אלו שכיחים יותר אצל זקנים.

מכיוון שאחוז ניכר מהמטופלים במרפאות כיום הם זקנים מעל גיל 65 (בחלק מה מרפאות כשליש מהמטופלים) חשוב לדעת את ההתייחסות והדגשים המיוחדים לזקנים. רוב המחקרים על תרופות ומחלות לא נעשו על קשישים מעל גיל 80... זה עוד תחום שתופס תאוצה היום עקב תוחלת החיים העולה.
כמובן שמחלקות פנימיות בבית החולים הפכו להיות מחלקות גריאטריות במהותן מכיוון ששם כמעט כל המאושפזים מעל גיל 65, ואחוז ניכר מעל גיל 80.
 

עדיקים

Active member
יומולדת מסיבה בכיתה וטיול מוצלח


חגגתי עם האיש ביום כייף והיה מוצלח מאוד. מזמן לא היה לנו יום כזה כייפי שמחה שיזמתי ושהאיש זרם.
בשישי היתה מסיבת יום המשפחה בכיתה והיה מקסים ומוצלח.
אתמול טיילנו עם חברים והיה ממש כייף, נסענו לראות פריחה באזורים הפחות עמוסים של מדינתנו והצלחנו לראות לא רק כלניות גם נוריות רקפות שקדיות ועוד.
 

debby12

New member
מנהל
בכורתי ניגנה בקונצרט הנגנים המצטיינים של בית הספר

ישבה מאחור יחד עם עוד 6 בנים - היא הטרומבוניסטית-בת היחידה שם. והייתי גאה בה עד מאוד מאוד. הם הובילו את נעימת הנושא בחלק מהקטע שבו ניגנו את המוסיקה של מלחמת הכוכבים.

ברוב היתר, הטרומבונים בד"כ עושים יותר קולות ליווי (אומפה אומפה שכאלה) - זה לא תמיד הכלי הכי בולט בעולם...

זהו בערך בדברים הטובים..... חוצמזה הבורסה מתרסקת פה מה שגורם להרגשת פניקה קלה [כי כל הפנסיה שלי מושקעת בה....כמו כולם פה]. וטראמפ רוצה מצעד צבאי בוושינגטון
 

Dr T noki

New member
כל הכבוד לבכורה!


הבנתי שהבורסה עלתה כבר אז אפשר לנשום לרווחה.

מצעד צבאי?
.... אוי ווי
 

MiaJoy

New member
היה מוש כמו שאומרות הילדות...


הבכורה בת 9 וקצת הופיעה בכנס כשרונות צעירים בשירה והייתה מהממת. היא הייתה הכי צעירה שם ולדעתנו הכי טובה...(משוחדים לחלוטין!) גם כל הקהל הריע רק לה אז...
הקטנה הפציעה עם תעודת כיתה אלף ראשונה ומקסימה שגרמה להתרגשות רבה. אני פרסמתי מאמר שזכה לשבחים ונבחר להיכלל בכמה מגזינים. מה שגרם לי לגבוה בכמה סנטימטרים.
והיום הלכנו לחפש כלניות
ומצאנו המון אז עשינו פיקניק משפחתי קטן רק שלנו. אוהבת את הטיולים האינטימיים האלה של רק ארבעתנו בלי להתחשב עם אפאחד אחר בדרך.
שרק ימשיך ככה!
 
בהחלט הרבה דברים יפים ומרגשים

שכל אחד מהם יכול היה יכול הכנס לקטגוריה משהו גדול וטוב .

ומפתיע שהצלחתם לראות כלניות ולהשאר עם טיול אינטימי..... ((ההמון הצפוי בדרום אדום השאיר אותנו בבית, אז הלכנו לחפש נרקיסים בליד הבית של אמא שלי. מצאנו אותם כבר אחרי פריחה.....)
 

MiaJoy

New member
השטח שהיינו בו היה כל כך גדול

ומוצף כלניות שכל אחד יכל למצוא לעצמו מספיק פינות אינטימיות. גם אני הופתעתי לטובה.
 

עדיקים

Active member
לא חייבים לטייל בדרום בשביל פריחה

כמו שכתבתי גם אנחנו נסענו לראות פריחה בשבת.
נכון, מרבדים גדולים ואדומים לא ראינו אבל פריחה מגוונת ראינו, עם מעט טיול רגיל וכייף גדול.
בלי העומס בדרך בתנועה ובלי עומס במקום הבילוי עצמו.
 
למעלה