איך היה השבוע שלי

התחילה המכביה


כחובבת צפיה בספורט (אפילו איזוטרי, אפילו לא ממש ברמה), אלו שבועיים של הליכה למגרשים במקום עונת המלפפונים הרגילה.

אתמול הספקתי להיות במשחק כדורסל ישראל- קנדה.
אווירה נהדרת ומרגשת.
הגיע הרבה קהל לעודד את הנבחרות (היו מלא קנדיים שהגיעו יותר מאובזרים מהישראלים).
 
הבחור היה רוב השבוע בחופש

כך שהיה נחמד וחלוקה בטיפול בקטנה.
סידרנו כל מיני עניינים ובילינו הרבה ביחד כמשפחה.
היינו בתור אצל רופאה מומחית בקשר להמנגיומה שיש לקטנה ומסתבר שהטיפול לזה הוא טיפות עין מסוימות שמורחים על האיזור של ההמנגיומה וצריך להשאיר אותה בלי חיתול לפחות פעמיים ביום כדי לאורר לפני שמורחים את זה- בואו נאמר שהיו הרבה החלפות בגדים לנו ולה השבוע
הילדה אוהבת לעשות פיפי ברגע שהחיתול יורד לה מהישבן

&nbsp
חוץ מזה היא ממש גדלה ויותר מברברת ופעילה. עוד מעט 3 חודשים!
&nbsp
בהיבט האישי, היה לי יותר זמן פנוי ואוויר לנשימה כך שהיו לי יותר אנרגיות. השינה שלה לא משהו לאחרונה אחרי הרבה לילות שישנה כמעט כל הלילה רצוף ואני פשוט גמורה אבל מצד שני לא מסוגלת לישון ברגע שהיא הולכת לישון- לא חסר מה לעשות...
&nbsp
עכשיו הבחור הוציא אותה לטיול ואני ניצלתי את ההזדמנות והכנתי עוגה לאיזו פעילות שהולכת מחר ומאפינס זיתים וגבינות שיהיה לי לנשנוש ואפילו הספקתי תוך כדי שהעוגה הייתה בתנור לנקות את הבית.
 

hatalya

New member
שבוע בסימן ריב ):

ריב ממש מבאס עם הבנזוג, ובתוך הריב הזה מרגישה יותר ויותר בודדה באימהות הטוטאלית שלי ומתחילה לחשוב אולי אני טוטאלית מידי.. הוא מעצבן ולא חושב שהוא בכלל טועה. בקיצור, מעצבן מאוד.
 
הורות היא דבר לא פשוט....

אני מקווה שהעמדה שהציג של "אני צודק ואת טועה", היתה עמדה שהוא התבצר בה כי זה היה ויכוח ובמהלך ויכוחים קשה להשתכנע (בעיקר כשטועים), אבל כמו שאת עכשיו חושבת (ברוגע) על הטוטאליות אולי גם לו מחלחלים חלק מהדברים שאמרת.

יכול להיות שהטוטאליות שבה היה צורך עד עכשיו כבר פחות רלוונטית, כי הנסיבות השתנו (הילד/ה) גדלה הצרכים השתנו.זה אולי משהו שאת צריכה לבחון ואז להסביר לו (אני חושבת לדוגמא על שלב ההנקה והצמידות המתבקשת בין האם ליונק (זה נח שמישהו אחר קם כל לילה) וכשיש גמילה, יש שחרור מסויים של האמא מהצמידות וניתן לשנות הרגלים).

מאחלת שתגיעו לעמק השווה ולא תרגישי בודדה באמהות (כי זה נקראלי מתיש בפני עצמו).
 
מבאס


שונאת שנמצאים במצב שאחד בטוח בעצמו כל כך שלא מוכן להודות בטעות.
בעלי כזה- שונא להודות שטועה וינסה להוכיח שהוא צודק בכל דרך אפשרית וזה מתיש...
 

עדיקים

Active member
שבועיים של מחלות


שבוע שעבר הילדה היתה כמעט כל השבוע בבית ואני איתה, לא הספקתי לחזור לעבודה וכבר אני נפלתי למיטה ורק היום סופסוף חוזרת לשגרה.
בנוסף קיבלתי הודעה מצערת מאוד על קולגה לשעבר שנפטרה באופן מפתיע השבוע. ציער אותי מאוד ובכיתי המון, אהבתי אותה מאוד למרות שבשנים האחרונות כבר לא היינו בקשר.
 
למעלה