איך היה השבוע שלי

michal@gal

Active member
מנהל
מרגישים שסוף שנת הלימודים מתקרב

ראינו את מופע הסיום של הבן הגדול. מסתבר שיש לו כישרון משחק אדיר שהוא מחביא היטב רוב הזמן.
&nbsp
בשכבה של הבן הקטן התחילו בחזרות לקראת מופע הסיום שלהם. המחנכת הודיעה שהם לא ילמדו בשבועות הקרובים וביקשה שיביאו משחקי קופסא כדי שלא ישתעממו כשמחכים לקטע שלהם.
&nbsp
קיבלנו הזמנה לטקס קבלת התואר של הבת הגדולה.
&nbsp
הילדים גדלים כל כך מהר.
 
הממ...

1) הביקור של הילדה מהגן.
&nbsp
2) זוג חברים הודיעו שהם בהריון- בשורה משמחת מאוד

&nbsp
3) היה לי משברון של חלב בשאיבה ולשמחתי זה נפתר מהר.
 

עדיקים

Active member
שבוע שבועות הכי כייף

יומיים חופש באמצע שבוע הכי כייף.
החג האהוב עליי שבועות, למרות יחסי אהבה שנאה שלי עם גבינות הכנתי ארוחת חג טעימה מאוד והזמנו את ההורים של האיש. היה מוצלח וטעים מאוד.
יום כייף עם הגדולה בקניון שהיה מוצלח יחד עם זאת הילדה מתחילה את גיל ההתבגרות המאתגר
והיו כמה רגעים מתאגרים אבל צלחתי גם אותם.
יום כייף עם חברה בקניון שהיה מוצלח מאוד עם הרבה קניות. נהניתי מאוד.
בשישי חגגנו לגדולה יומולדת עם המשפחה, היה כייף והיא שמחה מאוד מהמתנות שקיבלה (אני קונה ומחזירים לי כסף הכי כייף ככה קולעת בדיוק למה שהיא צריכה).
שבת מוצלחת, האיש פרגן לי יום שקט בבית ולקח את הילדים, בערב יצאנו לדייט זוגי היה כייף מאוד. הליכה ארוכה ושיחה כייפית, הרבה זמן לא עשינו את זה התגעגעתי לשקט בשניים.
 
שבוע די משעמם, דווקא הסופשבוע מעניין


אתמול ילדה מהגן הגיעה לבקר אותנו

אמא שלה ואני התחברנו בפייסבוק עכשיו כשאני לא עובדת בגן וסתם התכתבנו והיא רשמה שהילדה מאוד מתגעגעת (זו ילדה שממש הייתה קשורה אליי מהיום הראשון בגן) והצעתי שאם מתחשק להן-מוזמנות לבוא לבקר והיא ממש התלהבה וביום שישי הגיעו לבקר אותי והילדה ממש התרגשה. פינקתי בעוגיות (לצערי לא מעשה ידי- אני עדיין מחכה להכין את הבלינצ'ס שתכננתי להכין לכבוד שבועות והצלחתי רק להדפיס את המתכון
) וממש נהניתי איתן והילדה הייתה באופוריה.
&nbsp
הלכתי ביום שישי לחפש בגדים למתנה לברית שחברה שלי עורכת, והאמת שהזדעזעתי מהמחירים כי רגילה לקנות בבייביס אר אס או באינטרנט אז היום נסעתי לשם ומצאתי כל מיני דברים מאוד נחמדים ושווים למתנה ולפני זה קצת הסתובבתי ומצאתי 3 זוגות מכנסיים שזה נפלא כי אני מאוד בררנית בקשר לבגדים וגם כי עכשיו עם זה שיש לי בטן של ניתוח קיסרי - המכנסיים היחידות שעדיין עולות עליי הן מכנסי הריון וזה לא יושב עליי יפה בכלל.
&nbsp
שבוע טוב לכולנו
 

debby12

New member
מנהל
שבוע מעורב


היה שבוע עבודה קצר רק של ארבעה ימים (כי יום שני היה ממוריאל דיי)

מצד שני היו לי הרבה דרמות ולחצים בעבודה בארבעה ימים שנשארו

בצד של הנחת - היה קונצרט סוף שנה של חטיבת הביניים של בכורתי (כל שלושת הכיתות ביחד - אם כי כל קבוצה היא תזמורת נפרדת אז נגנה קטעים שונים). היתה ממש מוסיקה טובה. וגולת הכותרת, היא שהשנה הם החליטו להזמין לקונצרט גם תלמידי כיתה ה' כרגע בתור "עולים לכיתה ו'".

הקונצרט היה פתוח לכל העולים לכיתה ו' (וזה הרבה, כי החטיבה מנקזת ארבעה בתי ספר יסודיים) אבל כמובן זה היה על בסיס וולונטרי - לא חובה. ובכן... רק שני תלמידים נענו לאתגר, ואחת מהם היא בתי האמצעית יחד עם הטרומבון שלה. המורה/מנצחת עשתה להם כבוד גדול, הזמינה אותם לעמוד אחרי שסיימו לנגן את היצירה והם קיבלו מחיאות כפיים ומתנה קטנה מבית הספר (מין תג גדול כזה שמחברים לתיק הנגינה כדי לציין למי הוא שייך ומצידו השני יש את השם והסמל של חטיבת הביניים). היה שמח.
 
למעלה