איך היה השבוע שלי

יום עצמאות בסימן משפחתי

אמא שלי ארגנה אצלה ארוחת חג עם כל המחותנים.
זה כיף שכולם הגיעו.
 
ממש מרגישה שחוזרת לעצמי


קצת שקעתי לתוך הגידול של הקטנה ועם זה שלא ממש ישנה ואני די בסלון כל היום (המיטה שלנו מאוד גבוהה כך שאני לא מסוגלת לטפס עליה כרגע בגלל התפרים אז ישנה על הספה בסלון) כך שכל יציאה מהבית ממש מרעננת אותי ואני מקווה שבקרוב כן אוכל לטפס על המיטה.
&nbsp
ובכלל- שמחה שההחלמה הייתה כזו מהירה אצלי ושכמעט מיד יכולתי לטפל בילדה ולהנות ממנה.
 
שבוע סה"כ נעים


מתרגלים לקטנה והיא מתרגלת אלינו-נכנסנו לשגרה, התחלנו לטייל איתה בחוץ ובביקור השבועי אצל הרופאה קיבלנו פרגון על זה שהיא אכן העלתה במשקל והרופאה שמחה לגלות שיש העדפה להנקה-משהו שעבדתי עליו מאוד קשה איתה

&nbsp
היום אמורים לעשות צילומי ניו בורן- מקווה שיילך טוב ושהיא תשתף פעולה.
קניתי כמה דברים מגניבים לזה ומחכה בקוצר רוח
 

עדיקים

Active member
שבוע קשה
יום הזכרון

משנה לשנה קשה לי יותר עם היום הזה. בראשון בערב היינו בטקס בבית ספר של הילדים. ביום שני לא עבדתי, היום עבר בקניות בסופר וקצת בישולים, הבן ביקש פלאפל החלטתי להענות לבקשתו לכבוד יום העצמאות.
בערב בעלי לקח את הילדים לראות זיקוקים ואני נשארתי בבית, לא אוהבת את הדוחק והעומס הזה.
בשלישי בניגוד לכל עם ישראל לא מנגלנו והיינו בים, גם שם היו מנגליסטים אבל למזלנו החוף שאליו אנחנו הולכים מספיק גדול ולא עמוס אז מצאנו לנו פינה שקטה ונהננו בה מאוד. לסיום הלכנו לאכול במסעדה.
ברביעי חזרנו לשגרה עמוסה כרגיל.
 

debby12

New member
מנהל
סוף שנת הלימודים מתקרב....

לא ייאמן, אבל הכל מסביבי עמוס בתאריכים של אירועים סוף השנה בבתי הספר (האמצעית מסיימת כיתה ה' = בי"ס יסודי) ובחוגים השונים (בלט, כלי נגינה, התעמלות קרקע)

שנת הלימודים הנוכחית פה מסתיימת ב-16 ביוני (זה טיפה משתנה משנה לשנה, זה תמיד יום שישי באמצע יוני) והיא פשוט עפה לה בטיסה. זה גורם להגיגים על החיים שעפים להם באופן כללי.

חוץ מזה אני מתחילה רשמית את תפקיד חדש (באותו מקום עבודה) החודש וזה כיף לשנות קצת את המטלות
 
שיהיה בהצלחה בתפקיד החדש!

אם זה אומר נסיעות עבודה ללא אינטרנט - אולי עדיף התפקיד הקודם
 

debby12

New member
מנהל
היה לי אינטרנט

זה רק האתר של תפוז שלא נפתח יותר מאירופה. החלון URL קופץ עם כל מיני מספרים בטירוף ושום דבר לא נפתח


בשאיפה זה יאמר פחות נסיעות
 
שאלה לגבי שנת הלימודים אצלכם : אם מסיימים בתאריכים משתנים

גם השנה מתחילה בתאריכים משתנים??
האם ההסכמים עם המורים מאפשרים זאת ?
 

Ani15

New member
אענה במקום דבי

כן, השנה בהחלט יכולה להתחיל בתאריכים משתנים.
החוזים של המורים הם אישיים ולא קיבוציים, ואין שום בעיה עם זה. ככלל בארה"ב כמעט ואין הסכמים קיבוציים, ועד עובדים וכו'.
המורים גם מקבלים משכורת רק במשך שנה"ל ולא בחופשת הקיץ (ואם הם טובים זה משכורת מכובדת מאוד. השאלה אם פורסים אותה על תשעה או 12 חודשים כלל לא רלוונטית.) מורים רבים עובדים בקיטנות קיץ בנוסף. הוראה בארה"ב זה לא "עבודה לאמהות שרוצות להיות בבית לקבל את הילדים" אלא קריירה מכובדת ותובענית, כמו שהיא צריכה להיות. מורים נמדדים שוב ושוב על ההישגים שלהם ואין שום קושי לפטר מורים גרועים או לקדם טובים.
 

debby12

New member
מנהל
חוזרת ועונה...

זה משתנה בגלל ימות השבוע. היום האחרון של שנת הלימודים לעולם יהיה יום שישי (היום האחרון בשבוע) ומסיימים ב-12 באותו יום = חצי יום. אז זה יום שישי שנופל באזור ה-15 ביוני - יכול להיות כמה ימים לפני או אחרי... זה מתישהו בין ה-12-18 ביוני.

באותה מידה, היום הראשון של שנת הלימודים הוא תמיד יום שני. עד עכשיו זה תמיד היה היום השני האחרון באוגוסט. החל מהשנה זה יהיה היום שלישי שאחרי לייבור דיי (חג פדרלי ביום שני הראשון של ספטמבר). השמועה אומרת שהאריכו את החופש בגלל לובי של בעלי המלונות מה שנותן להם עוד איזה 10 ימים חופש...

השינויים היחידים זה אם ביה"ס היה סגור הרבה מאוד ימים בגלל שלגים אז מאריכים קצת את השנה. אבל הם די מחפפים. שנה אחת הפסידו איזה 11 ימי לימודים בשל שלג (יותר משבועיים!) ובתמורה האריכו ביום אחד....
 
למעלה