איך היה השבוע שלי ?

ואוצ׳ר לשנה זה באמת גרוע.

אבל עדיין לא ברור לי שהמצב במקרה האחרון היה שונה אם היו מציעים כסף.
לנו (בטיסות באופן כללי - לאו דווקא יונייטד) תמיד הציעו כסף, או שאולי המידע הגיע אלינו רק בשלב שכבר הגיעו להצעה הכספית. בכל מקרה אף פעם לא קיבלנו את ההצעה.
 

Ani15

New member
אני קיבלתי מהם פעם מזומן

אם כי בפועל זה היה קוד שייר עם לופטהנזה אז לופט' שלמו ולא יונייטד. היה אובר בוקינג ובכלל לא נתנו לי לעלות על המטוס אז לא היה צורך להרביץ לי כדי שארד.... הכסף נכנס ישירות לחשבון הבנק ואפילו את ההחזר על המונית הביתה קיבלתי בלי יותר מדי בעיות.
מצד שני מלה טובה על יונייטד: לפני יומיים ישבתי בכנס בארה"ב כשקבלתי הודעה מהבית שהקטנה מתאשפזת באופן בלתי צפוי. תוך שעה מהרגע שהתקשרתי אליהם כבר ישבתי במונית לשדה התעופה, והמוקדנית ביוזמתה שינתה לי את נתיב הטיסה כדי להקדים את ההגעה שלי ב12 שעות ביחס לנתיב המקורי (יומיים מוקדם מהתאריך המקורי), ועוד זיכו אותי (בוואוצ'ר...) על ההפרש במחיר.
אין לחשוד בי בחיבה מיותרת ליונייטד - מחלקת התיירים (הרגילה) שלהם היא סיוט והקוד שייר עם לופט' (שהצוות שלהם נורא נחמד אבל ביטולי ודחית הטיסות זה קטסטרופה חוזרת על עצמה) ביציאה מישראל הוא זוועה. אבל היה נחמד לקבל התאמצות מעבר לסטנדרט כשבאמת הייתי צריכה את זה.
 

debby12

New member
מנהל
אולי לפני יומיים היחס המעולה היה על רקע

הסקנדל האחרון? כי טסתי איתם בשבוע שעבר והרגשתי שמעולם הם לא היו כה משתדלים ונעימים.

בכל מקרה - טוב שדאגו לך. מה שלום הילדה?
 

Ani15

New member
אולי

השתחררה מביה"ח, עדין עם המון אנטיביוטיקה שצריכה לקחת. תודה על ההתעניינות
 
שבוע שהיה לי קצת קשה...

נכנסתי למעין דכדוך כזה בגלל שיצא שהבעל הגיע מאוחר מהעבודה כמעט כל יום ובדיוק כל החברות המבקרות לא יכלו להגיע ולא ממש היו לי סיבות לצאת החוצה אבל הגעתי למסקנה שזה מאוד חשוב שכן אצא ולו ללכת לבית הקפה שיש ליד הבית ולשנות אווירה כי זה עושה לי ממש טוב

&nbsp
צריכה למצוא תעסוקה לשבועיים-שלוש הקרובים מהבית- משהו שהוא לא פיזי אבל שיהיה יעיל. יש רעיונות?

&nbsp
חוץ מזה, מאוד שמחה שחגגנו כזוג את ליל הסדר- היה נחמד, קניתי כל מיני דברים במעין מעדניה יהודית לא רחוק מהבית והיה נחמד וטעים

&nbsp
&nbsp
 

פריZמה

New member
תלמדי לסרוג

וזה לא נכתב בזלזול.
פעולה שצריך להשקיע בה המון מנטאלית בהתחלה ואחר כך זורמת ונותנת תוצרים כרצונך לתינוקת שנולדת בארץ קרה
 
אני יצירתית בראש, בפועל... בעייתי


אבל כן מתכננת לקחת על עצמי כל מיני פרוייקטים שאפשר לעשות בישיבה- לא שכל כך יכולה לשבת כרגע כי הראש שלה תקוע לי בריאות

שום תנוחה לא נוחה לי באופן רשמי
 

עדיקים

Active member
קשה לי לתת לך עצות בנושא תעסוקה

אני אוהבת טלויזיה ובתקופה שהייתי מרותקת למיטה העברתי שעות בצפייה.
מודה, גם אני שונאת להיות ללא מעש ומידי פעם עשיתי משהו בבית אבל זה לא היה הריון אלא מצב בריאותי וסיכנתי רק את ההחלמה שלי.
לגבי הסדר הזוגי לא זוכרת אם כתבתי כאן לפני שנה היינו רק עם ההורים של האיש ופחדתי שיהיה עצוב ומשעמם אחרי שנים שבהם בילינו עם 20-30 אנשים בסדר. הופתעתי לטובה כשהסדר עבר בצורה מושלמת ומקסימה. שקט ונחמד ושונה.
 
תודה


לגבי התעסוקה- אני חושבת שפשוט בגלל שאני הרבה שעות בבית לבד ויצא שכל החברות המבקרות לא יכלו להגיע- זה ממש הרגיש לי בודד. אני רואה המון טלויזיה אבל כבר מרגישה שאין מה לראות (יש מיליון ערוצים פלוס נטפליקס, אבל פשוט מיציתי...). חזרתי קצת לקרוא שזה טוב ואקפוץ לחנות של חומרי יצירה ואולי אעבוד על עוד "ספר שקט" שמתאים לקטנים יותר (הכנתי אחד בקיץ האחרון אבל שמיועד לגילאים טיפה יותר גדולים) או משהו יצירתי אחר שקשור לילדה (לא אוהבת פרוייקטים ללא מטרה
).
&nbsp
לגבי הסדר- באופן אישי, אצלי ארוחת חג עם זה שהמשפחה שלי עצמה ממש לא גדולה, כן זכור לי כחג גדול ומשפחתי ולאט לאט זה התמוסס וממש קשה לי עם זה. אני עדיין שמחה שלא הלכנו לסדר גדול קהילתי עם אנשים שלא מכירים כי בקושי יכולה לשבת בגלל שהצוציקית עם ראש תקוע לי בריאות ושנינו בררנים באוכל אז לא בטוחה שהיינו נהנים. ככה קניתי כמה מנות לבחירתנו והאמת שהיה כל כך טעים ששוקלת מידי פעם לקנות שם אוכל מוכן עבורנו

&nbsp
 

debby12

New member
מנהל
לסרוק ניירת ואז להעיף אותה לגריסה?

זה יכול לשרוף שעות, מנסיון. וזה מסדר מאוד את הבית.

לעשות מדיטציה/דמיון מודרך לקראת הלידה וההחלמה (גם אם היא בניתוח). אני מניחה שיש הרבה הדרכות חינמיות ביו טיוב וברשת.

לקרוא ספרים על הנקה.

מחוץ לבית, כדי לשנות אווירה - ללכת לספריה (אני מניחה שגם בניו יורק זה בחינם) ולקרוא קצת מגזינים וספרים שם - יש שם פינות ישיבה?

עוד שניה תהיי יותר עסוקה מאי פעם, ותתגעגעי לחודש הזה
 
יש לנו גורס ביתי כך שישר גורסים


יש לי הרבה ספרים שקניתי/קיבלתי וקראתי חלק מהם אבל קצת מיציתי וגם החשק לקרוא מאוד ירד לי בהריון שזה מבאס כי ברגיל אני תולעת ספרים...
&nbsp
משתדלת לצאת מהבית כל יום לא תמיד יש סיבה
דווקא הספריה הכי קרובה פה יותר קרובה לדירה הקודמת שלנו אז זה אומר שוב לקחת מונית VIA ומשתדלת קצת להוריד את ההוצאות של המוניות. מגזינים ועיתונים לא חסר לי- מקבלת לאישה ועיתון של הסופשבוע כל יום שישי ויכולה בכיף לקנות מגזינים אמריקאים בסופר ליד הבית

&nbsp
ברור לי שאהיה בקרוב עסוקה מאוד - אני כבר חודשיים במצב הזה, פשוט קצת היה שבוע קשה כי הרגשתי ממש לבד. בד"כ הביקורים של האנשים ממש מעבירים לי את הזמן ומשמחים ויצא שבוע כזה שלאיכלו להגיע בכלל.
&nbsp
השבוע למשל יש לנו 3 תורים לרופאים כך שזה יהיה יציאה מהבית ומהשגרה וגם דאגתי לעצמי לכל מיני משימות שאפשר לעשות גם בישיבה ויהיו מועילות לארגון הבית. אתמול למשל עברתי על כל המכנסי הריון שלי לראות מה יתאים אחרי הקיסרי מבחינת גובה ונוחות המכנסיים.
&nbsp
היום מתכננת לעבור על כל הזריקות ולראות עד מתי התוקף שלהן כדי להחליט מה עושים עם זה (התכנון במקור היה לוותר על ההחזרה ולעשות שאיבה חדשה כי אלה היו העובריות הכי פחות טובות שלנו ובסוף הביטוח הפרטי לא אישר שאיבה ללא ההחזרה האחרונה ומזל שכך! אבל זה אומר גם שנתקענו עם ערימות של זריקות לשאיבה שעלו לנו 6000 ש"ח אם לא יותר... מקווה שהתוקף רחוק ואז אולי נספיק להשתמש בזה לבייבי מספר 2.
 
למעלה