איך היה השבוע שלי

כבר כמעט שכחתי אבל היה פורים והיה חופש פורים

היייתי עם הילדים בבית באחד מהימים ובערב הלכנו לאימון כדורשת אמהות וילדים.
היה כיף.
 

עדיקים

Active member
ארון חדש ודייט זוגי

איזה אושר, סופסוף, מתביישת לכתוב כאן כמה זמן היינו בלי ארון רק שמחה שהוא הגיע. בסופ"ש עשיתי סדר ונקיונות בארונות וסידרתי הכל. יצא מקסים.
בשישי הייתי בדייט זוגי עם בעלי המקסים בקניון, היה נחמד מאוד לבלות איתו למרות הזמן הקצר שעמד לרשותנו.
 

debby12

New member
מנהל
החורף חזר


במפתיע אחרי תקופה ארוכה שבה היה נעים יחסית, פתאום ירד שלג
, ולא היה בית ספר.

הכלבה והילדות לא ידעו את נפשן מרוב שמחה (היא יותר בגלל השלג, הן יותר בגלל האין-בית-ספר). הבכורה יצאה למסע גירוף שלג עם הבת של השכנים והן הרוויחו ככה כמה דולרים מכל מיני שכנים. רמבו הסתובב עם המכונת ניקוי שלג שלו בשכונה כמו שריף וניקה מדרכות. ועכשיו קר אז הוא עוד לא נמס.

אני מצרפת כמה תמונות אווירה

חוץ מזה אני נערכת לתקופה של שינוי מקצועי (בתוך אותו מקום עבודה אבל שינוי פוקוס). זה מבחירה שלי אבל עדיין, בהגיע רגע האמת, זה קצת מלחיץ....



 

עדיקים

Active member
איזה מקסים


את אוהבת את הקור הזה?
אחת הסיבות שאני תמיד אומרת כמה שאני אוהבת לגור בישראל זה המזג אויר החם. אני שונאת חורף וגשם ושמחה שהוא נגמר ומתחיל האביב. מעדיפה להזיע מחום ולא לקפוא מקור.
 
אני מאוד אוהבת את הקור המרענן על הפנים.

ולא קופאים מקור אם מתלבשים בהתאם (אם רוצים אפשר גם לכסות את הפנים - אני, כאמור, לא רוצה).
גם עם חום אין לי בעייה.
הכל טוב לי.
 

debby12

New member
מנהל
תודה... אני אוהבת מאוד עונות מובחנות

זה כיף כשיש עונות וכל עונה מרגישה ממש שונה. האביב עם התפרצות העלים והפריחה, הקיץ החם אבל גם קצר יחסית. מקסימום 3 חודשים של קיץ ממש. הסתיו עם השלכת באדום וכתום וכל מיני צבעים ודלעות לקישוט, וגם חורף איזה 3-4 חודשים

סה"כ אני גרה כמעט בדרום ארה"ב (הדרום במלחמת האזרחים החל במדינה שבה אני גרה - שהיתה חלוקה בין הדרום והצפון) ואין לה חורף כזה ארוך. באזור ניו אינגלנד - כמו בוסטון וכאלה, בשיקגו במישיגן, וכמובן בקנדה יש חורף הרבה יותר ארוך וקשה.

אני לא קופאת כי הבתים מחוממים היטב ועוברים מהאוטו המחומם הביתה [כמו בארץ בקיץ - ממזגן למזגן - רק הפוך...]. רק לפעמים אם שוכחים באוטו איזה בקבוק מים אז בבוקר הוא קפוא


בנוסף גדלתי בירושלים, ולפחות בירושלים של ילדותי היה חורף די משמעותי, ובערבים היה קריר רוב השנה.
 
האמת שהשבוע עבר יחסית מהר...

הייתה סופת שלג, ובתי הספר בעיר היו סגורים- לא שזה משנה לי, כי אני בכל מקרה בבית. כמובן הייתה היסטריה שלמה ובסוף בעיר עצמה היה ממש בקטנה יחסית ורק מסביב היה לא נעים.
&nbsp
התחיל להיות לי ממש ממש כבד ולא נוח בעליל אבל הצירים מתמעטים וזה סימן טוב, אבל זה לא חוכמה כי אני במנוחה כל הזמן.
&nbsp
הסופשבוע הזה מאוד פעיל: מחר תור לרופא של ההיי ריסק (לפחות הוא חתיך
) ואחרי זה צריכים לנקות ולארגן את הבית (הבעל יעשה את זה כמובן) וביום שבת יש קורס הכנה ללידה -מפגש אחרון , ולפני ואחרי אני וחברה צריכות לאפות ולהכין דברים לקראת הבייבי שוואר וביום ראשון- סופסוף עושים את הבייבי שוואר. הפעם הרבה לא יכלו להגיע אז נהיה ככל הנראה 7 או 8 בנות בלבד אבל העיקר שזה יהיה משהו שנחמד וכיף לנו- לא באמת משנה הכמות. האמת שמתרגשת
 
בדרך כלל שיש סופות שלג/ הוריקן שהם יוצאי דופן

מתריעים עליהם גם בחדשות כאן (כאילו זה עשוי לעבור גם פה..).
אז כנראה שלא סתם הייתן בבית...

פרפרי ,אני קוראת שאפילו שאת צריכה להיות במנוחה את תמיד מוצאת מה לעשות....
את צריכה לנוח! וגם מהאפשרות שאפשר לנוח . אחר כך מתגעגעים לזה
 
אני נחה כל הזמן- לא לדאוג
החברה עושה את עיקר העבודה...

כן, אבא שלי נכנס ללחץ ואמר לנו לאטום חלונות
חמוד שהוא דואג ככה. נראה לי שפשוט עושים מזה בלאגן יותר ממה שזה בפועל וזה מכניס אנשים ללחץ במיוחד כשהם לא פה.
 

עדיקים

Active member
תמשיכי לנוח זה חשוב

תהני היום בבייבי שוואר, תמשיכי לנוח זה חשוב ואת רואה שזה עוזר.
כמו שדבי כתבה לך את אמנם מקטרת עכשיו שאת נחה אבל את עוד תתגעגעי למנוחה הזו שתתחלף באושר ואהבה גדולים, ענקיים ומדהימים אבל בלי זמן לכלום, לפחות בהתחלה.
אני לא נחתי עד שהגעתי לחדר לידה, במחשבה לאחור או אם הייתי מתכננת עוד ילד אין ספק שהייתי לוקחת פסק זמן קצר לפני הלידה לו יכולתי.
 
בהחלט


אני פשוט מתחרפנת מזה שהכל נופל על הבעל. הוא עושה את זה בהמון אהבה ולא מצייץ אבל רואה כמה העומס הזה משפיע עליו. זה לא קל להיות רגילה לתקתק ולהתרוצץ וכו' ופתאום כמעט חודש לשכב/לשבת... באיזשהו מקום זה מדכא קצת.
&nbsp
אבל משתדלת כן להנות מזה. הלוואי והיה לי חשק לקרוא ספרים לפחות הייתי קוראת קצת אבל ממש אין לי חשק. סוגרת את הספר אחרי כמה דפים ולא מצליחה להתחבר לשום דבר.
 

עדיקים

Active member
שבוע קשה בכלל לא הרגשתי את פורים

לא הייתי בחופש עם הילדים האיש היה איתם.
היה שבוע של הורים ששוב לא הרגישו טוב ובעלי ישן אצלהם. היה מתיש ומעייף יחד עם יחס נוראי מחברת ארונות שלא סיפקה את הארון כמו שצריך והתישה אותנו. מקווה מאוד שיפצו אותנו על זמן העבודה שהפסדנו. המוצר טוב, שרות הקניה מעולה, מתקין מעולה אבל שירותי הלקוחות בהתקנה היו גרועים ביותר.
 
למעלה