איך היה השבוע שלי

איך היה השבוע שלי

ומבחן עצמי ללא פרסים בזיהוי אייקונים:
מה מסמלים הסמלים שבכותרת?
<וידוי - לא ידעתי עד שנגעתי בהם כדי להוסיך להודעה
>
 
סיכום השבועיים האחרונים

כי פתאום ראיתי שדלגתי על אלו של שבוע שעבר
שכנעתי את אמא שלי להצטרף אל הילדים ואלי וללכת לראות משחק כדורגל באיצטדיון סמי עופר. זה היה משחק נוער שהתקיים בשעה 17:30 אז הרכב הקהל היה בעיקר ילדים והאמהות שלהם. אמא שלי, היתה סקרנית לראות את האיצטדיון אבל שאלה את עצמה כל הדרך אל המשחק, איך הצלחתי לשכנע אותה.... היא חשבה שאחרי שעה היא תשתעמם ותלך, אבל במחצית היא אמרה לי בפליאה "כבר עברה המחצית?"
בדרך חזרה לאוטו היא סיכמה שעכשיו היא מבינה את אלו שהולכים למגרשים לראות את המשחקים, (למרות שבטלביזיה רואים יותר טוב)
חוויה מומלצת


תעודות מחצית - בשתי התעודות הייתי גאה על החלק של ההתנהגות - רק שבחים ומחמאות. גם הציונים היו יפים מאוד.

הצעיר שלי- למרות שהרגשתי לא טוב, לא ויתר לי והלכנו לראות משחק כדורעף. בזמן המשחק נעלמו לי כל הכאבים והיה לנו כיף. הוא בכלל חובב ספורט ותמיד נכון לצאת לפעילות ספורטיבית או לראות איתי משחק (לא משנה סוג הספורט).
 
השתתפתי בסדנת הכנה להנקה


במסגרת קבוצה של אמהות ישראליות באיזור שלי הייתה התארגנות של אמהות ותיקות שעוזרות ומקלות על אמהות חדשות או אמהות לעתיד בתחילת הדרך. יש מפגשים ופעילויות וכו'. אתמול היה מפגש אינטימי על הכנה להנקה והנקה בכללי ובהתחלה התלבטתי אם ללכת כי זה בערב ואני לא ממש מתפקדת בשעות הערב ומעדיפה לא לצאת אבל כל כך שמחה שהלכתי לסדנה הזו. זה נתן לי המון מידע והרגיע אותי קצת מהלחץ סביב ההנקה כי היו לי כל כך הרבה שאלות ומידע מוטעה שרק הלחיץ אותי ויצאתי משם רגועה ואופטימית.
&nbsp
 
חשוב לבוא עם ידע מוקדם

בזמנו קבלתי ספר מקולגה. קצת שחייה בהתכתבות, אבל עזר לי מאוד!!!

בילד השלישי (אחרי הנקה ארוכה של שני הגדולים) בגלל ספק ביכולת ההנקה שלו הלכתי ליועצת. רוצה לומר- אם חשוב לך, צריך להיות עם יד על הדופק ולהעזר במי שמבינה.
 
בהחלט


מאוד התחברתי ליועצת הנקה שהעבירה את זה וראיתי שהיא לא שתלטנית בקטע של רק להניק ושום דבר אחר לא טוב- כך שאם יהיו שאלות או קשיים, אין ספק שהיא הכתובת מבחינתי.
 

debby12

New member
מנהל
על כל מילה ++

מאוד חשוב ידע מראש. לדעתי רוב ההנקות שמתחרבות מתחרבות בגלל חוסר ידע בזמן אמת (+ לפעמים בשילוב עם צוות שדוחף לתמ"ל את התינוק ומיד)

טוב שהתחברת עם יועצת ההנקה הזו, אבל לכי תדעי אם בזמן אמת היא בדיוק תהיה בחופש/תהיה לה שפעת וכו'

ממליצה לך מאוד על הספר של ג'ק ניומן על הנקה (מצרפת קישור למטה שבטח לא יעבוד. אם לא - חפשי Jack Newman Breastfeeding). זה ספר מעולה עם הרבה מידע ואני מתה על הגישה וחוש ההומור שלו. תקראי אותו פעמיים והכי חשוב - שימי אותו בתיק הלידה שאת לוקחת איתך לבית החולים.

בדיוק דיברתי עם חברתי מטקסס שילדה לא מזמן. כמובן ששלחתי לה במתנה את הספר כשהיתה בהריון. אממה? היא לא לקחה אותו ללידה. התינוק נולד עם צהבת יילודים (נפוץ מאוד מאוד) והיה ישנוני ולא רצה לינוק. הצוות לא עזר לה בכלל והיא התחרפנה מדאגה וחרדות. שאלתי למה היא לא פתחה את הספר בפרק של צהבת יילודים והיא אמרה שהיא לא לקחה אותו איתה. לפחות היא זכרה מהספר שאפשר להכניס בתינוק חלב אם לא ישירות מהציצי וזה עזר לה.

סליחה על הנאום... אבל ההנקה של בכורתי התחרבה וגרמה לי הרבה מפח נפש

https://www.amazon.com/Jack-Newmans...294&sr=1-3&keywords=jack+newman+breastfeeding
 
תודה על ההמלצה


אחפש את הספר.
האמת שזה קצת מוזר ללמוד על הנקה מספר ועוד שגבר כתב
אבל לא פוסלת.
&nbsp
עכשיו אני באמצע קריאת 2 ספרים: מה לצפות בשנה הראשונה (קוראת באנגלית ומסמנת לנו דברים שחשוב לחזור ולקרוא, אפילו כתבתי מה יש בכל דבר כך שיהיה קל למצוא מהר), וגם girlfriend's guide for the first year- קראתי את הראשון שלה על ההריון והוא היה מצחיק וכל כך כייפי לקרוא שסיימתי ביום אחד ובד"כ קשה לי לקרוא באנגלית לאורך זמן. זה ספר ההמשך על השנה הראשונה החל מההגעה לביה"ח כדי ללדת ובנתיים- ממש נהנית לקרוא בו. אוהבת ספרים קלילים שמסבירים ומכינים, והספר הזה ספציפית גם מכין מבחינה רגשית ונותן המון טיפים מנסיון של אמהות.
 
שבוע שהתחיל ללכת לאיבוד בברוקלין


ונגמר בימי חופש קלילים ונחמדים

&nbsp
אני חסרת חוש כיוון אבל ברמות שאני יכולה ללכת לאיבוד תוך שניה ולהסתבך עם עצמי ואז לגלות שכל הזמן הייתי שנייה מהמקום שהייתי צריכה. מפה לא עוזרת לי
בד"כ גוגל מפס עוזר לי אבל כשהוא מדבר והוא הפסיק לדבר איתי ולהגיד לי לאן ללכת
.
ביום שני נסעתי לאיזו השתלמות בברוקלין והסתבכתי וכל האנשים שביקשתי מהם עזרה פשוט התעלמו לגמרי מה שגרם לכך שהלכתי יותר מ-20 דקות בחיפוש אחר המקום ביום קפוא.
&nbsp
שאר השבוע הייתי בבית כי אנחנו בחלק השני של חופשת החורף- ימים מאוד רגועים, כל יום עושה משהו קטן- בעיקר סידורים לבייבי שוואר, ארגנתי תוויות לארון בגדים של הבייבי והתחלתי לקרוא את "מה לצפות בשנה הראשונה" באנגלית, קצת מארגנת ומסדרת את הבית.
&nbsp
סה"כ שבוע טוב ורגוע ועם זה שלא ממש עשיתי כלום- מבחינתי לא נורא
מותר קצת לשקוע...
 
אוויי כמה מבאס ללכת לאיבוד ועוד בקור


למה אף אחד לא עזר? בגלל הקור? לא ידעו? כי ככה נהוג ?

לנוח ולא לעות כלום זה גם טוב. אחר כך תתגעגעי לזה
 
פשוט התעלמו


פניתי לכל אלה שהיו בלי אוזניות, הסתכלו עליי ופשוט המשיכו הלאה.
דווקא במנהטן יותר נחמדים בעניין הזה , יותר איכפת לאנשים אולי בגלל ריבוי התיירים ואולי בגלל שזו הייתה שעת בוקר ואנשים מיהרו... עדיין זה היה מרגיז וכל כך הרבה אנשים שמתעלמים. עשה לי ממש הרגשה רעה
 

עדיקים

Active member
שבוע עמוס


האיש היה חולה והיה שבוע עמוס ביותר גם בגזרת ההורים.
היה עמוס וקשה ביותר. בסופ"ש השתדלתי לנוח (כמה שאפשר עם בישולים כביסות וסידורים) כדי להתחיל השבוע בכוחות מחודשים.
בשישי חגגנו את יום המשפחה בבית ספר. היה נחמד ביותר. מפגש עם המורה החדשה של הגדולה. שיחה עם המחנכת של הקטן על התקדמותו בכיתה. לסיכום היה מוצלח.
 
בהחלט נשמע עמוס


גברים חולים זה כמו עשרה ילדים חולים... מקווה שההורים בסדר
.
&nbsp
 

debby12

New member
מנהל
(בערך) וגם
וגם


* גמדת הבית החלה לנגן בכינור השבוע, אחרי תקופה ארוכה של נדנודים בנושא. אולי כי חסים על בני ביתה, בשיעור הראשון היא רק למדה פריטה עם האצבעות על כל מיני מיתרים. אז צלילי-יללות-חתול עם הקשת צפויים רק החל מהשבוע הבא. לאמשנה - העיקר שהיא שמחה מהנושא.

* הזמנו שני זוגות שכנים לארוחת ערב בהתראה קצרה יחסית והיה נחמד. אלא שהם בחרו לדון רוב הערב בשיחות פוליטיות/דכאון על הטראמפ מה שלא הוסיף שמחה לאירוע. אחד מהם הפליא עשות בכל מיני בדיחות בנושא (למשל - איך קוראים ברוסיה לדונאלד טראמפ?תשובה: Agent Orange), ועוד כל מיני.

* היה מזג אוויר נפלא בסוף השבוע - יחסית מאוד חמים, כך שהיום יצאנו לטיול/מסלול עם כלבת הענק בטבע. תמיד כיף לראות את הילדות מדלגות איתה בשמחה על הג'בלאות.
 

debby12

New member
מנהל
אה - ולקחתי את ה-
+ שני ה-
לוטרינרית

לקחתי גם את החתולה שעברה לשכנים הפנסיונרים (יפה מצידם שהם סובלים אותה, הם לא צריכים גם לשאת בהוצאות וטרינית)

זה רבץ לי על המצפון כבר מאז דצמבר עת קיבלנו גלויות תזכורת בדואר.... אז שמחה שהורדתי מעלי את המטלה הזו. כמובן שהיחידה ללא כל בעיות בריאות היא החתולה הביצ' שעברה לשכנים. ככה זה - מכשפות חיות לנצח....
 
אח שלי למד לנגן על כינור בילדותנו

לי בעיקר זכורים מופעי סוף השנה - שהיה רצף של ילדים שמנגנים מוזיקה שנשמעת כמו חתולים מייללים.....

עם השנים זה השתפר.
היום הוא כבר זנח את הכינור ומנגן נהדר בגיטרה


תחזיקו מעמד
 
למעלה