תינוקות צורחים/בוכים במחלקה ראשונה-עסקים

debby12

New member
מנהל
להלן דעתי...

לדעתי חברות התעופה צריכות לסרב למכור כרטיס במחלקה ראשונה/עסקים לנוסעים מתחת לגיל 5, וכן לקבוע שנוסעים בין גיל 5-12 יהיו לפחות ביחד של 1:1 של כל ילד למבוגר.

ובכך ייפטרו כאלה מצבים....

אם אנשים משקיעים אלפי דולרים בטיסה במחלקת עסקים, מגיע להם שלא יצרחו להם באוזן ושלא יבעטו להם בגב המושב...

אבל עד שזה לא קורה - אז זו דילמה בלי תשובה
 
זו "גילנות". לא כל התינוקות בוכים במשך דקות ארוכות

בלי שההורים שלהם יצליחו להרגיע אותם (זה גם תלוי גיל, בין היתר, ולא ברור בת כמה התינוקת הזאת) ולא כל הילדים בועטים במושב (ולעומת זאת, יש מבוגרים שבלי בעייה בועטים/תוקעים את הברכיים שלהם בגב המושב, וכו').

הילדות שלי כמעט לא בוכות באופן כללי (גם כתינוקות), כולל לא בטיסות, וכשהן קטנות מכדי להעסיק את עצמן במטוס, אני מעסיקה אותן (כשהן לא ישנות).

מה שכן, אחת מהן מקיאה לפעמים בטיסות
(לפחות פעם אחת זכורה כטראומטית במיוחד לאחת האחיות האחרות...). זה יראה לנוסעי מחלקת העסקים הסנובים האלה
.

באופן כללי נראה לי שאני יוצאת דופן מבחינת היחס שלי לתינוקות וילדים של אחרים במטוס - אני ש-מ-ח-ה לראות תינוק או ילד בקרבת מקום בטיסה, וממש לא אכפת לי אפילו אם הוא בוכה במשך כל הטיסה - זה משהו שבהחלט מקובל שתינוק יעשה
. בניגוד לרוב שאר הנוסעים שלמראה תינוק מגלגלים עיניים / שולחים מבטים זה לזה, ואם הוא בוכה אפילו לשנייה - שולחים מבטים רצחניים לעברו ולעבר הוריו (אבל זה לא ממש עוזר להם במחלקת תיירים... מה יעשו, יעיפו אותו מהמטוס?).
 

debby12

New member
מנהל
זה נכון שלא כל התינוקות הם כאלה....

אבל מה שגם נכון זה שבני אדם מבוגרים יותר (ילדים או בגירים) בד"כ לא צורחים כל הטיסה.

אני חושבת שאני איפשהו באמצע הסקאלה. אני לא מתה מאושר מהעובדה שיש תינוק בטיסה, אבל גידלתי 3 ילדות כך שיש לי איזושהי אמפתטיה להורים טרוטי העיניים.

הבעיה שלי היא הרבה פעמים ההתנהגות ההורית. הייתי בטיסות למשל בהם ילדים או פעוטות בועטים ברגליהם בגב המושב של הנוסע שלפניהם, אבל ההורים שלהם לא מפסיקים את זה....

או טיסה לאחרונה שבה פעוט (לדעתי בן שנה וחצי בערך. אולי בן שנה) צרח רוב הטיסה (טיסה של 14 שעות לאסיה, במחלקת עסקים) וההורים שלו פשוט לא זזו.

עכשיו אני מבינה שהם לא יכולים לחנוק אותו... אבל הם בהחלט יכולים להרים את הישבן שלהם מהמושב הנוח ולנסות לטייל איתו קצת במעלה ומורד המטוס - לכיוון המטבח שבאזור הזנב וחזרה הרבה פעמים זה מרגיע קצת (ע"ע הכלל הידוע של תינוקות ש"אסור לשבת" והם מפסיקים לצרוח כל עוד פוסעים איתם)

הם לא עשו את זה. וככה אנשים ששילמו 8000 דולר ויותר על הכרטיס <לא אני... לא להתלהב. אני הייתי על שדרוג נדיר בעזרת מיילים> נאלצו לעבור 14 שעות של סיוט

אני בעד "אין ביזנס מתחת לגיל 5"
 
אני חשבתי שאסור ילדים במחלקה ראשונה בכלל...

לפני מיליון שנה כשאחותי גרה בניו יורק, טסתי אליה וסידרו לי לטוס מחלקה ראשונה. הייתי בת 18 וכולם הסתכלו עליי בצורה מוזרה במיוחד שנראיתי צעירה מגילי.
&nbsp
אני חושבת שמשלמים על חוויה מסויימת במחלקה ראשונה וכן צריכה להיות הגבלת גיל, במיוחד שרוב אלה שבמחלקה ראשונה/מחלקת עסקים לרוב מנצלים את זמן הטיסה לעבודה וזה מן הסתם מפריע.
 

debby12

New member
מנהל
אני לא מכירה את כל חברות התעופה

בחברה שבה אני טסה הכי הרבה נראה שאין מגבלת גיל - גם צווחנים במשרה מלאה יכולים לטוס במחלקת עסקים [מחלקה ראשונה אין לי מושג.... בטיסות בינלאומיות יש שלוש מחלקות הרבה פעמים]

אני מבינה לגמרי את מה שאת כותבת על הטיסה שלך. פעם לפני הרבה שנים, בהריון הראשון שלי, נשלחתי בטיסת עבודה ארוכה לחו"ל. ולאור הריוני שכבר אחרי קו החצי שלו, ביקשתי וקיבלתי טיסה במחלקת עסקים.

אני זוכרת איך דיילת אחת אחרי חברתה חשבו שאני יושבת בכסא לא-לי ודרשו שוב ושוב לראות את כרטיס העליה למטוס שלי כדי לגלגל אותי למקום הנכון.... זה היה שילוב של גילנות עם הטייה מגדרית. שומו שמיים - מי ישמע שאישה צעירה נוסעת לבדה במחלקת עסקים. לא יכול להיות... אני זוכרת כמה מעליב זה היה. למותר ליין שאף דייל/ת לא חשב "לבדוק" את כרטיסי העלייה למטוס של יתר הנוסעים במחלקה, שהיו כולם גברים.
 
במחלקה ראשונה משלמים בשביל הנוחות. חלק מהנוחות היא שקט

אבל עם זאת, גם לאמא צעירה ועשירה מותר לטוס בתנאים נוחים......
אני חושבת שעדיף שתינוק צורח יפריע למעט אנשים במחלקה ראשונה מאשר להרבה אנשים במחלקת תיירים
 
למעלה