אירועים עם הילדים

debby12

New member
מנהל
טוב את עושה שאת שואלת בין המבוגרים מראש....

יש אגב גם את האורחים ה"מודיעים" שלא שואלים אלא מודיעים

את מוציאה מראש הזמנה, ובאישרור הם מצהירים: "תודה! פוצי1 ופוצי2 ישמחו להשתתף בחגיגה"
.

בעיני חלק מלהיות בעל טאקט בחיים זה לא להעמיד אנשים אחרים במצב לא נעים. כשכותבים כזה דבר האופציה היחידה של המזמין היא באופן אקטיבי לומר להורה השני: "לא מאמי, תשאירי את פוצי2 בבית/בחזקתך בבקשה, כי היא לא מוזמנת". זו לא בקשה שנוח לכתוב....
 
אם היא הרגישה בנח לכתוב, את צריכה גם להרגיש בנח לענות

לכתוב בעדינות , מצטערת אבל (את יכולה לכתוב את השם של הבת שלך)
בקשה שרק ילדי הכיתה שלה יהיו מוזמנים (מניסיון זה ממש מפריע לה ....)
מקווה שתמצאו סידור ....
&nbsp
 
מוגזם לגמרי !

במיוחד אם האמא לא נשארה...... חצופה ממש!

אצלנו מקובל כשיש מסיבות שגם האחים באים (מבינים את ההכרח כשזה מסיבות של אחרי הצהריים). יש אצלנו משפחות שמגיעות בהרכבים מלאים כולל שני ההורים (במיוחד אם המסיבות בשבת בבוקר)!
לפני שנה היינו ביומולדת שהזמינו את 35 ילדי הכיתה וחולקו 70 טרופיות לכל הילדים שהיו שם......


באופן אישי, אם אני משאירה ילד בלעדי זה רק בהשגחת הורה אחר.
 

debby12

New member
מנהל
עונה....

- ועונה על השאר...

* איפה הגבול בלקבוע לאחרים את מי להזמין ואת מי לא? בעיני כל הגבלה שיוויונית והגיונית מטעם המארגנים היא לגיטימית. כלומר משהו כמו שציינת זה בסדר גמור. זה אומר שכל הילדים מתחת לגיל בי"ס יסודי אינם מוזמנים (לא רק הילד של X), ויש בזה הגיון כי כנראה הפעילות איננה מתאימה לגילאים צעירים יותר או שצעירים יותר יפיעו לשאר

המתלוננת במקרה שלך היא בעיני קצרת רואי אם היא לא הבינה את זה (אם כי - לטקסט אין שום טון קול - אז ייתכן שהיא לא נעלבה אלא פשוט דיווחה עניינית שהיא לא תגיע ואת הסיבה)

* מה כ"כ גרוע בלבוא רק עם חלק מהילדים? זה 100% בסדר. הדבר היחיד הוא שייתכן שיש כאלה שכיסן אינו מגיע לבייביסיטר- ואז לא יוכלו להגיע כלל. זה העניין שלהן.

* מה זה שונה מהגבלה של סרט? לא שונה - זה כמעט זהה - מדובר בתכנים שמתאימים רק מעל גיל מסוים. ההבדל היחיד אולי הוא שפה אדם פרטי עשה את ההחלטה ובסרט יש איזו וועדה ציבורית שמחליטה על הגיל אז זה נותן לזה יותר "תוקף". הבדל פסיכולוגי/אופטי שכזה.

* האם "מותר" לקחת רק אחד מהילדים לעשות כיף? כן. ובעיני חשוב שהילדים יבינו שמותר גם רק לאחד/ת לקבל איזה בילוי עם אבאמא. מה שכן - הייתי מבטיחה לצעיר איזה פיצוי קטן רק לו. נגיד ללכת לקנות לקבל גלידה לבד, רק הוא, עם אבא או אמא או משהו כזה.
 

יהלום29

New member
ומוסיפה שאלה - ומה אם זה אירוע משפחתי?

סתם לדוגמא, אחותו של בעלי חגגה לביתה יום הולדת בנות. אנחנו גרים במרחק של שעה נסיעה ממנה.
היא הזמינה רק את הבנות שלי, ללא הבן. זה נשמע הגיוני?
אני חשבתי שבמקרה כזה עדיף לא להזמין בכלל.
 

debby12

New member
מנהל
אני חושבת שזה בסדר דווקא - כי אולי אם היא

לא היתה מזמינה אז היית נעלבת....
לו הייתי היא הייתי מתקשרת להזמין, מסבירה שזה לבנות בלבד אבל בו במקום באותה נשימה הייתי אומרת שאני מבינה שזה לא נוח/לא פשוט ולכן אבין לחלוטין אם לא תוכלו לבוא. זה נראה לי יותר נחמד מלא להזמין בכלל

אגב, אצלנו ליסוע 45 דקות ליום הולדת זה שגרתי לצערי
, בשל הורים %^%#%#$ שרוצים לחגוג לפוצי בכל מיני משחקיות ייעודיות הממוקמות בפרברים מרוחקים/טיזי נבי. נגיד כל מיני קירות טיפוס או טרמפולינות וכאלה.

שעה זה כבר קצת הרבה אפילו אצלנו. אבל 45 דקות זה גם סיוט. בעיקר אם צריך להיחנק שם ולחכות שייגמר בעוד מוסיקה צרחנית מחרישה את אוזניך. לפעמים, כשמגיעים מים עד נפש, אני עונה ש"לא נוכל להגיע כי זה רחוק לנו מדי" - זו בד"כ הזמנה ב- EVITE. אני תמיד מקווה שמישהו יבין את הרמז אבל זה לא קורה.
 

mykal

New member
לאחת מנכדותי חגגו בת מצוה,

היתה החלטה שיערך רק לפלג הנשי במשפחה.
הנסיעה בינינו רב המשפחה לחגיגה שעתים וחצי,(כיוון אחד, חזרנו בחצות)
נסענו בלי הנכדים גם הקטנים.
אף אחד מאיתנו איננו גביר גדול. וכולם מצאו פתרון.
כשרוצים מצליח.
 

עדיקים

Active member
אני מבינה לגמרי את הרצון להגביל גיל לאירועים

הוזמנו לא פעם לאירועים שבהם הוגבלו הגילאים או מין הילד החוגג. אין לי בעיה עם זה אני תמיד נערכת מראש ודואגת שיהיה מי שישגיח על הילד שלא מוזמן לאירוע (לא זכור לי מצב ששילמתי כסף וכמעט אף פעם לא נעזרתי בבני משפחה, מן יחסי גומלין עם חברות. הילד שלא מוזמן מתבאס זה נכון אבל אם זה האירוע זה מה שעושים.
היתה תקופה שהגדולה ביקשה ממני להשאר איתה בימי הולדת, תמיד נשארתי ודאגתי שיהיה מי שישמור על אחיה, זה היה מסורבל ולא פשוט אבל לא נראה לי להביא אותו איתי לאירוע שלא מתאים לגיל שלו, הוא עלול להפריע.
ברור שמותר לקחת רק אחד הילדים לעשות כייף. בסוכות עשיתי לילדה לפני שבועיים עשיתי לילד. אני דואגת לעשות בילויים כאלה והם יודעים שמי שלוקחים אותו לפינוק חוזר הביתה עם קניות ולשני תמיד קונים משהו קטן.
 

mykal

New member
למשפט האחרון שלך,

מכיון שיש לי יותר ילדים משיש לך כעת.
אני ממש הרגלתי לכל אחד קונים בזמנו.
ולא משוים למי קנו מה מתי. כי אין לזה סוף,
כשצריך כל אחד מקבל את מה שצריך.
 

עדיקים

Active member
מסכימה איתך לגמרי

ההורים של בעלי בדיוק כמוך ובניגוד לדרך שגידלו אותי אני מרגילה את הילדים כמוהם שלכל אחד קונים מה שצריך בלי להשוות.
אם אני קונה לאח/ות שלא הצטרפו זה תמיד משהו שגם הם צריכים לדוגמא בפעם האחרונה שביליתי עם ביתי קנינו נעלי בית לי ולה אז קנינו גם לאחיה שגם צריך. מרבית הדברים שקנינו היו עבורה כמובן כי יצאתי לקניות איתה.
 
אצלנו זה שונה. אני לא קונה באופן שוויוני בהכרח,

אבל לרוב הילדות הגדולות, ובמיוחד השנייה, מבקשות לקנות גם לאחות השנייה (לקטנה הן פחות מתייחסות, וזה גם לרוב משהו שלא רלבנטי אליה) - ואז אני כן קונה, ומשבחת אותן על כך שהן חושבות על האחות.
האחות השנייה פשוט סוגדת לבכורה וחושבת כל הזמן על טובתה, והבכורה לומדת קצת ממנה להתחשב באחותה גם.
 
למעלה