רק אני והכינוי שלי

רק אני והכינוי שלי


בפעם הראשונה שהתחברתי לאתר "תפוז" הייתי צריכה לבחור כינוי ומודה שהרגשתי כאילו אני מחליפה את השם שלי, אז בהתחלה בחרתי כינוי שמזכיר את השם שלי, שהוא היה סוג של כינוי של אנשים עבורי.

בהמשך החלפתי לכינויים יותר כלליים ועכשיו אני כבר כמה שנים טובות עם הכינוי הנוכחי.

יש בי לפעמים את הרצון לשנות את הכינוי אבל משום מה, הכינוי הזה מרגיש לי לגמרי בבית.

אז ספרו קצת על הכינוי שלכן

איך הגעתן אליו
האם אנשים מחייכם הלא וירטואליים מכירים ומזהים את הכינוי התפוזי
כמה כינויים החלפתן עד הנוכחי


ושאלה אחרונה חביבה

מתי ,אם בכלל, אתן מגלות לאנשים את השם האמיתי שלכן שמסתתר מאחורי הכינוי
 

debby12

New member
מנהל
הניק ואני

ספרו קצת על הכינוי שלכן

* איך הגעתן אליו? רציתי ניק שמתחיל באותה האות כמו שמי האמיתי (דוריס
). ואז עלתה במוחי דבי מסדרת לימוד האנגלית המיתולוגית גבי את דבי (אנד דה מג'יק סטיק)

כמובן ש"דבי" בלי כלום היה תפוס. אז התחלתי לנסות דבי עם כל מיני מספרים אחרי (1, 2, - היו תפוסים). לדעתי ה-12 עלה במוחי בגלל "עורב-12" שהיה החבר המיתולוגי של הדובון קולרגול (אם כבר סדרות טלויזיה מפגרות משנות השבעים, אז עד הסוף)

* האם אנשים מחייכם הלא וירטואליים מכירים ומזהים את הכינוי התפוזי. מקווה שלא. בעבר ותיקות הפורום הכירו אותו, אבל מאחר שנראה שכולן כבר לא פה אז לא....

* כמה כינויים החלפתן עד הנוכחי. אפס. לא החלפתי. משעממת שכמוני. לא עלה על דעתי

ושאלה אחרונה חביבה

* מתי ,אם בכלל, אתן מגלות לאנשים את השם האמיתי שלכן שמסתתר מאחורי הכינוי. הכי מעט שאפשר
בהתחשב בעובדה שמדובר בבית מזכוכית.
 

mykal

New member
הכינוי--

איך הגעתן אליו? הרכב האותיות הוא פתיח של שמי הפרטי ושם המשפחה.
האם אנשים מחייכם הלא וירטואליים מכירים ומזהים את הכינוי התפוזי?
רק הבנות שלי שבד"כ מפעילות ומתעסקות עם המחשב. אחרים לא,
כמה כינויים החלפתן עד הנוכחי?
לא החלפתי, פשוט זה דבר פונקציונלי ולא רואה צורך.
מתי ,אם בכלל, אתן מגלות לאנשים את השם האמיתי שלכן שמסתתר מאחורי הכינוי?
רק כאשר יש צורך בו לדברים בהם אני יכולה להועיל.
אחרת אף אחד לא צריך אותו.
 
אישה בחופשה

פעם היה לי ניק אחר. מתישהו תפוז בקשו לעדכן סיסמאות אבל לא זכרתי את הסיסמא המקורית וגם תא הדוא"ל המקושר כבר לא היה פעיל . לכן נאלצתי להמציא כינוי חדש.
הניק הומצא רגע לפני יציאה לחופשה

מאז בפורומים אחרים כבר שאלו אם אני באמת בחופשה (הלוואי)
לא מגלה את השם שלי. חושף יותר מידי.
 

נועם@בת

New member
הניק שלי

איך הגעתן אליו ?
את הניק הזה פתחתי לפני קרוב לעשרים שנה, כשגלשתי בפורום פוריות של IOL. נועם היה השם שבעלי ואני בחרנו לבן שלנו שאז עוד לא נוצר. בהתחלה בIOL לא היתה הרשמה וכל אחד יכול היה לפתוח הודעה באיזה שם שרצה.אני כתבתי תחת השם נועם. אחר כך עברו לניק ששיך לגולש ומחייב הרשמה. כמובן שנועם כבר היה תפוס אז בחרתי בנועם@בת .
האם אנשים מחייכם הלא וירטואליים מכירים ומזהים את הכינוי התפוזי?
כן, בני המשפחה שלי מכירים. כשניהלתי את פורום פוריות בתפוז בן משפחה קרוב ניהל פורום אחר. יום אחד הוא קרא הודעה שלי בפורום מנהלים ומיד אמר לאשתו- זאת בתיה, אי אפשר לטעות
. הרבה מחברותי הוירטואליות הפכו לחברותי גם בחיים האמיתיים, לפחות במפגשים ובפייסבוק. יום אחד היתה כאן בביתי חברה ולא הפסיקה לקרוא לי נועם. נועם האמיתי- הבן שלי- היה די המום.

כמה כינויים החלפתן עד הנוכחי?
לא החלפתי, אבל יש פורום אחר בו אני קצת יותר דיסקרטית ובו אני כותבת בניק אחר. ברור שמי שהכירה אותי מספיק בפורום פוריות וקראה גם בפורום ההוא, זיהתה אותי די מהר.

מתי ,אם בכלל, אתן מגלות לאנשים את השם האמיתי שלכן שמסתתר מאחורי הכינוי?
המפגשים של פורום פוריות הזדהיתי בשמי. ואחרי שנועם שלי נולד, יצאתי מהארון והתחלתי לחתום על ההודעות בשמי.

בתיה
 

debby12

New member
מנהל
וואו - עברו הרבה שנים

האמת שגם אצלי בראש קוראים לך "נועם" למרות שאני יודעת שזה רק ניק.

יפה לכם שהצלחתם לבחור לו את השם כבר מראש. אצלנו זה היה מו"מ קשה כל פעם, עם מתח עד הרגע האחרון.....
 

איילה א

New member
גם אצלנו היה מו"מ, אבל הוא נגמר הרבה לפני הלידה

למעשה, היה לנו שם מוכן לבת ואחרי הסקירה שבה גילינו שזה בן (אפשרות שכלל לא עלתה על דעתנו
) התחיל מו"מ אינטנסיבי ותוך חודש בערך היה שם מוכן שרק חיכה לינוקא. יש לשנינו סטים מאוד קשוחים של קריטריונים, כך שאם היינו מחכים ללידה עד היום הוא היה נשאר "הילד"...
וגם עונה:
&nbsp
איך הגעתן אליו -אין סיבה מיוחדת, איילה זה שם שתמיד היה חביב עלי, סתם איילה היה תפוס בפורום העתיק שהתחלתי בו ואני אפילו לא זוכרת באיזה דומיין זה היה, אז הלכתי על איילה א.
האם אנשים מחייכם הלא וירטואליים מכירים ומזהים את הכינוי התפוזי - רק בעלי.
כמה כינויים החלפתן עד הנוכחי - 0
מתי ,אם בכלל, אתן מגלות לאנשים את השם האמיתי שלכן שמסתתר מאחורי הכינוי - אולי עוד ישנן בתפוז 2-3 נשים מפורומים אחרים שאותן פגשתי פעם והצגתי את עצמי בשמי האמיתי. זה היה כל כך מזמן, והן כמובן המשיכו לקרוא לי איילה אחר כך, שקשה לי להאמין שעוד יש מי שיודע מי אני. היום אני הרבה יותר זהירה. לניק הזה יש היסטוריה מפוארת בפורום נשים שלא רוצות ילדים, ולא נראה לי מתאים בשלב הנוכחי של חיי שיקשרו אותי עם ההודעות משם.
 
זה נראה לי מקום טוב לענות - אני אהבתי את השם "שני"

ולכן היה לי ניק שהכיל אותו. מתישהו התחלתי לבקש מבעלי לחסום אותי מתפוז מדי פעם, כשהיו לי עניינים חשובים בעבודה או וכו'. באחת הפעמים שהוא חסם אותי, מישהי כתבה הודעה, והרגשתי שאני חייבת להגיב עליה. אז, גם כדי קצת לרדת על חוסר השליטה שלי בעצמי, פתחתי ניק בשם חייבתלהגיב, והגבתי. אחרי זמן מסוים בעלי איבד את הסיסמא לניק הקודם, ולכן נשארתי עם הניק הזה. מאחר שגלשתי שנים רבות עם הניק שהכיל את השם שני, היו לא מעט אנשים שבעיניהם זה השם שלי, וגם כשגלשתי עם השם חייבתלהגיב, הם המשיכו לקרוא לי שני. בסופו של דבר, מאחר שאהבתי את השם, קראתי לבת השלישית שלי שני (אבל לפניה נולדו לי עוד שתי ילדות שלא קיבלו את השם, על אף שהניק כבר היה קיים).
לניק חייבתלהגיב יש חסרון שלא מעט אנשים מרגישים מתישהו את הצורך להשתמש ב"שנינות" בסגנון "את באמת חייבת להגיב", או "את לא באמת חייבת להגיב" או משהו כזה, וזה קצת מאוס... יש לו יתרון שמוצא חן בעיניי שזה במבנה של שם אמיתי - שם פרטי חייבת (כמו איילת) ושם משפחה להגיב. מצד שני, אנשים גם נוטים לא לזכור אותו נכון (חייבתלהגיד, למשל).
האם אנשים מחייכם הלא וירטואליים מכירים ומזהים את הכינוי התפוזי - בעלי יודע מה הניק, כמובן. אח שלי זיהה אותי בניק הקודם (והעביר את המידע גם לגיסתי) אבל אני לא יודעת אם הוא מזהה אותי גם בנוכחי. בכל מקרה אני פועלת תחת ההנחה שמי שמכיר אותי יידע שזאת אני, כי אני לא מסתירה מאוד את ההיסטוריה שלי, ויש פרטים שדי מזהים אותי - אפילו אם לא מכירים אותי מראש אפשר לגגל ולמצוא מי אני.
כמה כינויים החלפתי עד הנוכחי - 1, כמתואר לעיל.
מתי אני מגלה את השם האמיתי - אף פעם. פעם בטעות כתבתי באיזה פורום או קומונה את השם הפרטי האמיתי שלי, כי הייתי בג'ט לג - ומייד כל מי ששם מצא בגוגל מי אני באמת
(אם כי, כאמור, זה אפשרי גם בלי השם הפרטי... השם הפרטי רק מקל ברמה שאנשים באמת ניגשים לגוגל לחפש...). סליחה, פעם אחת כן גיליתי למישהי מי אני (בניק הקודם) כי היא פשוט עברה לגור קרוב אליי, ועזרתי לה בתפוז בדברים שקשורים למעבר לפני שהיא הגיעה. האמת שאני בכלל לא זוכרת אם אני אמרתי לה שזאת אני, או שהיא עלתה על זה לבד. בכל מקרה, שתינו כבר לא גרות שם...
 

כרמיון 1

New member
הא, זה סיפור ישן

בזמנו, לפני 12 ומשהו שנים, זמן קצר לפני שנכנסתי להריון עם הבן הבכור שלי, סיימתי לנהל פורום אחר בתפוז (פורום מהסוג האינטלקטואלי, שסובב סביב תחום עניין ולימוד), שאותו ניהלתי בניק אחר. לפני כן היו לי שניים-שלושה ניקים אחרים, בפורומי איי.או.אל, נענע ותפוז.
לא רציתי להמשיך עם אחד הניקים הישנים, ונרשמתי עם הניק כרמיון לצורך כתיבה בפורום הריון ולידה (ואכן נכנסתי להריון זמן קצר אחר כך). הניק המשיך איתי בפורום הזה, וגם בבלוג שניהלתי, ולאחרונה זה נהיה כרמיון 1 אחרי שתפוז זרק אותי פתאום בפעם השלישית ולא היה לי כוח כבר להילחם שדייתן לי להיכנס בחזרה לחשבון המקורי.
פשר הניק: זה מבוסס על דמות אמיתית. בזמן שנרשמתי איתו, תרגמתי ספר על קליאופטרה, ולאומנת שלה בילדותה - שהמשיכה להיות קרובה אליה ואשת סודה בבגרותה - קוראים כרמיון. חיבבתי את הדמות, לפחות כמו שהיא מתוארת בספר (אומנת שיודעת להיות קשוחה כשצריך וגם מגניבה, מצליחה ליצור עם הילדה קשר טוב ולעשות עבודה טובה אחרי שהאומנות שלפניה כבר ברחו או פוטרו, בעלת חוט שדרה מוסרי חזק ועקרונות ועם זאת חושבת, ריאליסטית ולא צרת אופקים, כו'), וזה גם ניק שלא היה תפוס. הבנתי מאז שמשתתפות בפורום חשבו בגלל הניק שבטח קוראים לי בחיים האמיתיים כרמית. אז לא, לא קוראים לי כרמית, ובכלל, אין קשר בין הניק לבין השם האמיתי שלי
 

debby12

New member
מנהל
אף פעם לא חשבתי שזה "כרמית"


בהיותי חנונית צמרת מדופלמת, תמיד חשבתי ששם משפחתך האמיתי הוא כרמיה - כרמ - הגוי כמו "קרם" ידיים, "יה" כמו ב Oh Yeah" -בקיצור כמו הפוליטיקאי הצרפתי יהודי ו/או הרחובות הקרויים על שמו
https://he.wikipedia.org/wiki/אדולף_כרמיה

וכך דמיינתי אותך בתור נצר למשפחה מכובדת ביותר מצרפת
 

עדיקים

Active member
הניק שלי

אל הניק שלי הגעתי אחרי שהיה לי ניק ורציתי לכתוב ולהיות שוב אנונימית בפורום בו הייתי פעילה. מאז הוא הפך לקבוע שלי וגם לו נתתי ניק חלופי בפעמים שרציתי להסתתר ולא לצאת לאור וזה מכיוון שהייתי הולכת למפגשי פורום ובנות רבות מכירות אותי בשמי האמיתי. מי שמכירה אותי מזהה את הכתיבה שלי וזיהתה אותי גם כשניסיתי להסתתר תחת ניק אחר.
אל הניק הגעתי משמות האחיינים שהיו לי באותה תקופה, מאז נוספו ואף הוכפלו כולל ילדיי שלי אבל הניק לא השתנה
. כולם בטוחים ששמי הוא עדי למרות שזה אפילו לא הכיוון.
את שמי האמיתי מכירות כמובן בנות שפגשתי במפגשי פורום וחברות טובות מאוד שהכרתי מהגלישה בפורומים השונים.
 
כתבה מישהי למעלה שרק בעלה מכיר את הכינוי....

לפני כמה שנים בפורום אחר (קהילה די קטנה) מישהו שאני מכירה כתב בטעות בניק של אישתו. לפי התוכן הבנתי מי הוא וזה מבחינתי עשה אאוטינג לאישתו שעד אז לא קישרתי בין הניק לאישה


כתבתי לה שזיהיתי אותה וכתבתי לה מי אני (זה הרגיש לי הכי נכון). היא לא החליפה ניק.
 
נרשמתי לתפוז כאשר נולדה

הילדה השניה שלי
תמיד קראתי לה ..פשושי שלי
&nbsp
ככה נדבקתי לכינוי הזה
ו...מאז ...עברתי כמה פשושיות שלי
וסבבה לי עם השם
פונקציונלי, אוהבת אותו ולא חשבתי להחליף
&nbsp
גילוי שם אמיתי - למי ששואלת אספר לרוב לא שואלים אותי

(אלא אם פונים אלי בנושא הנקה ואז סיפור אחר)
&nbsp
 
למעלה