איך היה השבוע שלי

התחיל החופש הגדול

אפילו שאני לא בדיוק נהנת ממנו, עובדת כרגיל ובנוסף יש את העול של הסעות וסידורים מיוחדים בגלל הקייטנות וכד' יש משהו באווירת הקיץ, בימים הארוכים ובכך שמותר קצת לאחר בבוקר למסגרות שהופכים את שגרת היום לנעימה יותר.
מזיעה, אבל אוהבת את התקופה
 
עשיתי הליכה בסנטרל פארק כמעט כל יום השבוע


ממש נהנית מזה ומגלה מקומות מדהימים!!!
 
שבוע חביב


האמת שעבר די מהר כי היה סופשבוע ארוך כזה והשבוע עצמו היה יותר קצר.
האמת שדי מפעילה את עצמי-נפגשת עם חברות, מסדרת עניינים ביורקרטיים שקשורים לטיפולים ורואה טלויזיה (תודה על הנטפליקס ועל המנוי החדש שעשינו לאתר מאקו- רואה "דני הוליווד" באיחור של מיליון שנה
).
&nbsp
עכשיו אני בהכנות לקראת ארוחת שבת שאנחנו עושים הערב עם חברים
 

עדיקים

Active member
התחיל
ונגמר


בתחילת השבוע התחילו הקיטנות ובאופן מפתיע קיבלתי טלפונים מאמהות שבקיטנה עם הגדולה. אחת התלוננה על התנהגות ביתי ועוד באמצע יום עבודה כשאין לי אפילו יכולת לתקשר עם ביתי לדעת מה קרה באמת. מה שבסוף התגלה כשטות וילדה אחת מקסימה שאני אוהבת מאוד שהעבירה אינפורמציה מלאת רגשות ולא אמיתית לאמא שלה. אח"כ קיבלתי טלפון מאמא נוספת שהתלוננה על ילדות בקיטנה שלא עשו כלום לבנות שלנו רק שלא מתאים לה איך שהן מתנהגות. ולא שהן לא מתנהגות יפה רק על הבחירות שלהן בקיטנה. זה כבר שיגע אותי לתחילת שבוע והתגעגעתי פתאום לבית ספר למרות שחיכיתי שתגמר השנה הזו.

ביום חמישי להבדיל מכל השטויות שלמעלה התקשרה חברה טובה מאוד שלי, חברת נפש שהכרתי בפורום מקביל לספר שאבא שלה הלך לעולמו. היה בבית אבות, ידענו שהסוף יגיע מתישהו. אבל צעיר מאוד ועצוב מאוד. היתה לוויה קשה מאוד בגלל סכסוכים עם האחים של האבא. לוויה קטנה אבל עם המון אהבה וחום לחברתי ובני משפחתה. אתמול הייתי אצלה כל היום וראיתי כמה אהבה היא מקבלת במקום שבו היא גרה וכל-כך שמחתי בשבילה שבתוך כל זה רואים כמה אהבה וחום יש בין אדם לחברו במצבים כאלה.
 

debby12

New member
מנהל
נשמע שאין לאמהות האלה הרבה מה לעשות בחיים

בעיקר לאמא השניה, אבל גם לראשונה אם לא מדובר בחיים ומוות אז אפשר לשלוח טקסט או מייל שמבקשים לדבר איתך בערב/אחרי שעות העבודה.

מצטערת על היתמות של חברתך. לא הבנתי את טיב הביטוי ה"מקום שבו היא גרה". החום והאהבה לא מגיעים מהמשפחה שלה?
 

עדיקים

Active member
מה שכתבת על האמהות לגמרי

והכי מעצבן זה שיש להן הרבה מה לעשות בחיים ולמרות הכל מצאו לזה זמן.
לגבי חברתי, היא גרה במושב מאוד עוטף חם ואוהב שכולם שם אחד בשביל השני. יש לה גם מלא חום ואהבה מהמשפחה אבל המשפחה שלה קטנה מאוד.
 

debby12

New member
מנהל
הייתי בחופש


לא הייתי פה כמעט בכלל, ואפילו איבדתי כל קשר עם הטלפון הנייד שלי למשך 3 ימים (כלומר - לא היה לי מושג איפה הוא והוא התרוקן בשקט מהבטרייה שלו)

לא נסעתי לשום מקום - היינו פה ואירחנו משפחה (נסענו הרבה למרכז העיר אם זה נחשב
)

היה מעולה. מחר נגמר. אני מפחדת לפתוח את המיילבוקס של העבודה בכלל. ממילא הוא בטוח סתום מעל לגודל המקסימלי שלו.

מתקשה לראות איך אחזור לשיגרה....
 
למעלה