יציבות ותזזיתיות תעסוקתית

בילבי75

New member
אני משחקת עם השעות

אם יש יום שמסיימת יותר מאוחר, אז לוקחת יום חופש ביום אחר. לפעמים מגיעה רק להדרכה אחת, לשעתיים בערך...
אני עובדת שם כבר כמה שנים, כך שהמנהלים מאוד גמישים איתי ונותנים לי יד חופשית בסידור לוח הזמנים שלי.

בעיקרון, אני עובדת במחלקת חינוך והסברה באחד מגני החיות בעיר ניו יורק. למדתי חינוך ולמדתי זואולוגיה ולכן השילוב של שני המקצועות בעבודה, זה שילוב מנצח. למי שאוהבת מאוד בעלי חיים כמוני, זו באמת משרת חלומות כי אני יכולה להעביר את האהבה לבעלי חיים ואת הידע שיש לי בתחום לאנשים אחרים (ובמיוחד לילדים). וגם, סביבת העבודה כל כך רגועה והאנשים מאוד נחמדים. כולם מגיעים לעבודה כי הם באמת אוהבים בעלי חיים והם אוהבים לעבוד במקום העבודה הזה.... וחוץ מזה, הפלוס הענקי מבחינתי שכמעט כל יום, אני מגיעה יותר מוקדם בבוקר והולכת לבקר כמה מהחברים הפרוותיים שלי. רק אני והם לפני שגן החיות נפתח לקהל. והכי חשוב, הבן שלי הוא בן בית שם. לפחות פעם בשבוע אני לוקחת אותו לשם והוא מאוד אוהב חיות ומאוד אוהב ללטף את החיות ולהאכיל אותם בפינת הליטוף. וכשאני רואה את האושר שלו, אני מאושרת!
 

איילה א

New member
הסקרים שלך מעניינים


אני רואה את עצמי באותו מקום, אבל לא באותו מקצוע - או באותו מקצוע, אבל לא באותו מקום. בעיקרון אני רואה את עצמי מתקדמת. או בתפקיד או במעבר לתפקיד מקביל בחברה יותר גדולה. במצב הנוכחי מאוד טוב לי במקום העבודה שלי, יש לי יחסים מצוינים עם המנהלים שמעלי (יש בסך הכל שניים), אני מאוד מוערכת ובניתי צוות טוב במחלקה שלי. מאידך במצב העסקי של היום אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד חצי שנה, אז בטח לא בעוד עשור... אחד הדברים הכי טובים שאני לוקחת איתי מהעבודה הזו הם קשרים מצוינים כאמור, כך שאני גם בהחלט רואה תרחיש שבמסגרתו אני עובדת במקום אחר אבל תחת אותו סמנכ"ל או מנכ"ל שאני עובדת איתם היום. גם זה סוג של להישאר באותו מקום

&nbsp
בן זוגי מרוויח מספיק בכדי שלא אצטרך לעבוד. אני מרוויחה מספיק בכדי שהוא לא יצטרך לעבוד. עם זאת, שנינו עובדים, אז זה די עונה על השאלה. יש אתגר בניהול משק בית עם שתי קריירות תובעניות, אבל יש בזה גם הרבה סיפוק. (כמובן שרמת החיים גבוהה יותר מזו שהיינו יכולים להרשות לעצמנו לו רק אחד מאתנו היה עובד, אז אולי לא לזה התכוונת.)
בדיוק דנו היום בצהריים בהבדל בין שותפות שבה כל אחד אחראי על טריטוריה אחרת (למשל האישה על הילדים והבית והגבר על הפרנסה) לבין שותפות מהסוג שלנו, שבגדול שנינו אחראים 50-50 על הכל.
 

עדיקים

Active member
מצטרפת ועונה לסקר


האם הכוונה באותו המקום או באותו מקצוע? מבחינת מקצוע בטוח שכן, מבחינת מקום הלוואי וכן.
בעבר היו לי חלומות לעשות שינוי רציני ביותר בתעסוקה לכיוון שונה לגמרי ממה שאני עושה היום אבל מבחינה כלכלית לא יכולתי להרשות לעצמי וגם באותה תקופה רצינו להרחיב את המשפחה וזה כמובן היה הרבה יותר חשוב. החלום נגוז וגם לא ממש מעניין אותי עכשיו. אולי עוד יבוא לי החשק הזה אבל כרגע זה ממש לא נראה לי מתאים. זו תהיה עבודה הרבה יותר תובענית, אצטרך להיות עצמאית ולהקים עסק, כרגע לא מתאים לי זה תיק גדול מדי בשבילי. ושוב, הכי חשוב אני באמת לא שם, אין לי זמן בשביל זה וגם לא ממש חשק.
אם לא נזקקתי לעבוד בשביל פרנסה אני בטוחה שהייתי עובדת אבל פחות ממה שאני עובדת עכשיו. היום אני עובדת 90% משרה אבל הייתי שמחה לרדת ל-60%. שאוכל לעבוד אבל שיהיה לי גם מספיק זמן להשקיע יותר בילדים ובדברים מסביב. כרגע אני ובעלי מבחינת פרנסה מביאים הביתה בערך אותה משכורת ולכן אין אפשרות שאחד מאיתנו לא יעבוד.
 
באיחור מה, אבל גם אני אשתף


אם היית שואלת את אותן שאלות לפני שנתיים התשובות שלי היו אחרות.

עד לפני כשנתיים היה מאוווווד נדיר אצלנו שפיטרו מישהו וגם אז זה היה בשל אי סדרים או חוסר באמינות.
בתקופה האחרונה החרב הונפה כלפי עובדים ותיקים שלא היו מרוצים מעבודתם, כך שמצד אחד אני יכולה לכתוב שאני מקווה שאהיה באותו מקום
מצד שני היתה תחלופה בחלק הניהולי, כך שיש כל מיני שינויים ונהלים חדשים שאני לא יודעת כמה אצליח להסתגל אליהם.
בשורה התחתונה, אני לא אדם של שינויים כך שמקווה שאהיה באותו מקום.

לגבי עבודה שלא לצורך פרנסה- שאלה ממש קשה!
אני אוהבת את העבודה שאני עושה אבל זאת עבודה שואבת. מאוד קשה אולי עד בלתי אפשרי להיות בה במשרה חלקית וגם במשרה המלאה לפעמים אני נאלצת לעשות יותר שעות.
לכן אם לא אצטרך להתפרנס כנראה אחפש משרה חדשה חלקית. מה שבטוח שבתקופה הראשונה אהיה בבית עם הילדים.
 
למעלה