מחפשת חברות :)

blumit

New member
מחפשת חברות :)

היי בנות, כן..אני יודעת שהכותרת קצת פאתט... אבל זאת האמת. אני בת 31, אימא לילד בן שנה וחצי, גרה ביישוב באזור פרדס חנה - כרכור. לפני הנישואים והאימהות למדתי ועבדתי בת"א במשך 6 שנים ורוב החברות הטובות שלי גרות שם, אבל היום בקושי יוצא לי לראות אותן והקשרים דיי התנתקו לצערי, העניין הוא שאני מרגישה שממש קשה לי להתחבר לאנשים איפה שאני גרה ואין לי פה כל כך חברים ובקיצור... מרגישה דיי בודדה חברתית, הייתי רוצה להכיר אנשים חדשים, ליצור חברויות חדשות... אולי ליצור איזשהו מעגל נשים (שלא מדברים בו רק על ילדים...) או סתם לשבת על קפה... אז אם את מרגישה דומה וגרה באזור את מוזמנת לשלוח לי מייל [email protected] תודה
 

debby12

New member
מנהל
בכלל לא פאתטי


התקופה שאחרי לידת בכורתי תקופה לי כתקופה הבודדת ביותר בחיי. המצב השתפר אחרי 3 חודשים עת חזרתי לעבודה. וגם אחר כך היה קשה למצוא חברות שאפשר לדבר עליהן על דברים שלא נוגעים לחיתולים/גמילה מהם, בקבוקים, גרבר וכאלה.... ובכלל - רוב הנשים שאני מכירה עם ילדים קטנים מאוד עסוקות ב"הישרדות" ואין להן זמן לחיי חברה של ממש.

אם הבנתי נכון את לא עובדת כרגע?

אני גרה בחו"ל כך שזה לא רלוונטי אבל רק רציתי לכתוב לך שאין שום דבר פאתטי בפוסט שלך.
 

blumit

New member
היי, תודה על התגובה

נכון, באמת ההרגשה היא שעסוקים בעיקר "בהישרדות" ואין זמן לחיי חברה....:) כן, אני עובדת.
 

mykal

New member
חיפוש חברות בתקופה

שאת נמצאת בה-היא די טבעית--למי שמגיעה לאיזור מגורים וחיים חדש.
אבל, הרבה יותר יעיל, לחפש באזור מגוריך 'בשטח' עצמו--
למשל--להצטרף לחוג של תחביב מסוים, או לקבוצת ספורט,
או אפילו לצאת לגינת שעשועים אחה"צ עם העגלה, במיוחד עכשיו בקיץ,
שהימים ארוכים יותר, שם תמצאי אימהות לילדים קטנים
שהנושאים המשותפים הם "הטיפול בילדים" תמיד תמצאי את המתנדבת לתת לך טיפים בגידול הילד. וכך תוכלי להכיר נשים חדשות, כחברות.
מאחלת לך בהצלחה. והרבה נחת.
 
כדאי גם לנסות בפורום הורים לתינוקות

כשנולדה בתי הראשונה, לפני אי-אילו שנים, גם אני הייתי זקוקה לחברה בעיר מגורי. מכיוון שאני לא הטיפוס המתיידד בגינות ציבוריות, ולא היה לי חשק לכל מיני חוגי עיסוי תינוקות למיניהם, נעזרתי בשרשור שנפתח בפורום הורים לתינוקות. את הפורום עזבתי מהר מאד, אבל פעם בשבוע הם פתחו בזמנו שרשור שמחבר אמהות הגרות בסמיכות. פגשתי מישהי נחמדה מאד וההיכרות איתה מאד הקלה עלי.
 
למעלה