איך היה השבוע שלי

debby12

New member
מנהל
הרבה דברים קטנים וטובים


* צעירת הבית החלימה (באמת הגיע לאלכסנדר פלמינג פרס נובל על המצאת האנטיביוטיקה)

* הצלחתי לארגן לה יום הולדת בסוף השבוע הבא בהתראה קצרה, עם קוסם. היא תהיה שוליית הקוסם ותעזור לו בכל הקסמים. היא סופרת את הדקות.

* התחמם מאוד בחוץ והיה מזג אוויר יפה 3 ימים (מחר נגמר)

* הצלחתי לקבל 800 דולר בחזרה מאיזה חשבון הוצאות רפואי (זה שייך לשרשור ביורוקרטיה-לא-לוותר) - מרגיש כמו זכיה קטנה בלוטו....

*
 
שאפו על ארגון היומולדת ועל החזר ההוצאות!

מקנאה ביכולת התקתוק של הנ"ל..... מבחינתי ארגון יומלדת ועוד עם קוסם זה הכי
.
 

debby12

New member
מנהל
תגידי, את רצינית?

זה הכי לעצלנים שאפשר. להלן פינת הגאון:

1. פותחים מנוע חיפוש באינטרנט ומחפשים קוסם. אני מצאתי את זה, ואז בכלל נזכרתי שלפני כמה שנים הוא ערך יום הולדת לאחותה הבכורה והיה אחלה: http://www.abracadabraalex.com/ 

2. משאירים לנ"ל מייל בן מילים ספורות באתר שלו: "האם אתה במקרה עדיין פנוי בסופ"ש הבא ליום הולדת של הינוקא שאמה המזניחה נזכרה רק 8 ימים מראש. תודה כפרה"

3. תוך שניה וחצי הקוסם חוזר עם מתי הוא יכול ומחיר (והוא אף מצא את פרטי המסיבה הקודמת ברשומותיו). הוא שואל שאלות חשובות כמו הצבע האהוב על הילדה (לצורך בלוני היומולדת שלה ממנו הוא מכין כל מיני צורות משעשעות)

בזה נגמר ארגון היום הולדת.

בשעה היעודה הקוסם מופיע, עורך את התפאורה שלו ועורך אחלה הופעה. בתוך שקיות ההפתעה יש כמה טריקים של קוסמים שהוא מלמד את הילדים בסוף ההופעה איך לעשות אותם. הילדים המוקסמים אוכלים עוגת יום הולדת מעפנה אך מקושטת להפליא שאחותיה הגדולות של כלת השמחה הכינו. עם העוגה הילדים מקבלים מים קרים (יש מספיק סוכר בעוגה ובציפוי שלה)

ובא לציונה הגואל. יחי הקפיטליזם! להורים שזורקים
יש תקווה - אל תאמרו נואש.
 
, באמת קשה לי עם אירועי יומולדת!

בפעם האחרונה שחגגנו יומולדת באירוע כיתתי, עשינו זאת במשותף עם ילד אחר שאמא שלו אמרה (חודשים מראש) כי היא כבר קבעה עם המפעיל.
מכיוון שלה זה היה מאוד קריטי כל המסיבה הזאת (להתאים מפות לסוכריות וכד) אנחנו זרמנו עם הכל....
בסוף, הגיעו כ"כ מעט ילדים ליומולדת שהמפעיל הרקיד את ההורים המלווים שהגיעו עם הילדים
( הגיעו מעט כי זה היה יום חופש וזו היתה תקופה שבנות לא באות לבנים (אני קצת
על ההורים שמשתפים פעולה עם חרמות כאלו ....))
בקיצור, אולי באמת עדיף לקבוע עם קוסם שבוע מראש......
 

debby12

New member
מנהל
זו גם אפשרות - למצוא אמא "משקיעה" ולהיות הבת זוג שלה


אבל הכי קל להיות האמא ה"זורקת" לבד. ככה לא תלויים באחרים. וגם, כמה שפחות השקעה וכאב ראש - ככה פחות אכזבה וציפיות.

אצלנו הגיעו איזה 8 בנות מתוך 12 מוזמנות אחרי שכלת השמחה הודיעה מראש שכף רגלו של בן לא תדרוך באירוע, ויום ההולדת שלה לא היה זמן טוב לריב...

לא היו מפיות תואמות לסוכריות כי לא היו סוכריות (שתיים מהמוזמנות אלרגיות בטירוף להרבה דברים, אשר על כן ה"שקיות" לא הכילו שום אוכל, אלא רק 3 דברים קטנים שמשמשים לעשיית קסמים ספציפיים - ואת אלה הקוסם הביא איתו (כלול בחבילה שבחרנו)

כלת היומולדת נפוחה מגאווה עד לרגע זה על מופע הקסמים ועל איך היא עזרה לו עם כל מיני קסמים על תקן שוליית הקוסם.
 

aurora0

New member
הצלחתי להגיע ולנכוח בשיעור יוגה. זהו

מחכה לשבת כדי לנשום קצת חופש
 
התקילו אותי עם הפורטפוליו הוראה הזה ושרדתי כדי לספר


אחד המקומות שאני מתראיינת אצלם ביקש כזה ואפילו לא ידעתי שצריך להכין דבר כזה אז מצאתי את עצמי מכינה במשך כמה שעות, שולחת לחברות אמריקאיות שיעברו ויאשרו מכל הבחינות ויצא לי משהו ממש יפה ומכובד

&nbsp
פעם הייתי ממש נלחצת מהנחתות כאלה אבל ישר ניגשתי לעבודה ועשיתי את זה בסטייל שלי ועם דברים שמאפיינים ומשקפים אותי . גאה במה שיצא.
 
מלא רגעים קטנים וטובים

טיול ארוך עם השכנה,
נסיונות אפיה רבים ומשמחים,
בנות גילמור עם הגדולה,
גריל עם השכנים בחצר (4 מעלות זאת טמפרטורה נהדרת לגריל
)
שיחת סקייפ ארוכההה עם חברה טובה מהארץ,
התקדמות באירגונים לבת מצווה,
'הופעה' של האמצעית וחברתה שהושיבו אותי בספה ושרו ורקדו-
הייתי מלאת גאווה על הדנית שלה

&nbsp
ובטח יש עוד ששכחתי
 
שבוע קצת קשה


עברתי עוד טיפול והיום של הטיפול היה זוועה:
קמתי לא מרגישה טוב, הדרך לשם ומשם הייתה איומה. הגענו ונאלצנו לחכות שעה נוספת כי היה עיכוב לא צפוי כך ששלחו אותנו להסתובב שעתיים בחוץ (מגיעים שעה לפני) ואחרי זה מסתבר שלא שתיתי מספיק מה שהקשה על הרופא אז גם זכיתי לכל מיני תוספות טרם ההחזרה עצמה
. חזרנו כל כך גמורים ומותשים מהיום הזה ואני כבר שבוע בקושי ישנה.
&nbsp
עכשיו מרגישה טוב אבל יש כאבים עמומים כאלה שמאפיינים את ההחזרות-מקווה שזה סימן טוב
.
&nbsp
אתמול הייתי בראיון עבודה- היה די מבאס , כי זה ביה"ס שמאוד רציתי ולמעשה הדיירקטורית הזמינה אותי רק כדי לפגוש אותי כי כרגע אין בכלל משרות לשנה"ל הבאה והיא תדע יותר בהמשך השנה. כמה הכנות עשיתי לזה, אפילו באתי עם מפגש לדוגמא במידה ויבקשו ובסוף חיכיתי יותר זמן בתור בסטארבקס מאשר הראיון הזה. לפחות היא מאוד התלהבה מהפורטפוליו הוראה שהכנתי שמספר על עצמי כמורה, הגישה החינוכית שלי, דוגמאות למפגשים, יצירות ומפגשים שעשיתי וכו'.
&nbsp
וזהו, היום חוזרת לעניינים בגן- "סידרו" לי אחלה חזרה: יום הולדת בכיתה המקבילה שאני מעבירה יחד עם המורה שלהם וגם היא לא במצב בריאותי משהו ואז מעבירה גם קבלת שבת. אחרי כל זה אמורה לרוץ לצד השני של העולם לראיון עבודה אחר

&nbsp
&nbsp
 

debby12

New member
מנהל
אוי - תרגישי טוב

אם זה מעודד אותך, עם בכורתי הפעם שבה סוף סוף נכנסתי להריון אחרי שלל טיפולים מגעילים היתה פעם שבה חטפתי שפעת איומה. שכבתי במיטה במצב צבירה גוסס - עם חום ואומללות - וביכרתי את נפשי למות (הצלחת הטיפול היה הדבר האחרון שעניין אותי). ועוד הייתי בנסיעה לחו"ל.

ודווקא זה היה הטיפול שהצליח. בזמנו צחקתי שזה קרה כי המערכת החיסונית שלי, שעד אותו הזמן עבדה כה קשה בלמנוע הריון, היתה עסוקה בנסיון לשרוד מול השפעת, אז זנחה את משמרתה האנטי-הריונית - וככה זה "התפלק לה".
 
שבוע עמוס באירועים, לשמחתי רובם מתאימים למשהו קטן וטוב


בימי שני יש לי ישיבת עבודה עם מנהל פרוייקט שיחסי אנוש אינם הצד החזק שלו. לפי כשלושה חודשים שהייתי חדשה בפרוייקט (החלפתי מישהו), הוא צעק עלי שכבר ביקשתי שיחליפו אותי..... מאז הפרוייקט כבר יצא לדרך (אפילו שמידי פעם יש עוד הפתעות) וגם הוכחתי את עצמי כך שהישיבה השבוע היתה זורמת ואפילו מלאה בצחוקים.....
ביום שלישי הלכנו למשחק כדורעף של הקבוצה המקומית. היה נצחון כייפי.
ברביעי היה טורניר של קבוצות כדורשת. בגלל השעה המוקדמת והיום, רבות מחברות הקבוצה לא יכלו להגיע. הצלחנו בסוף להעמיד 7 בנות (המינימום זה 6). אבל היינו 6 נמוכות וגבוהה אחת. זה לא השאיר לנו הרבה סיכויים לניצחון, אבל ההגנה עשתה את העבודה ובחלק מהמשחקים הצלחנו. הקבוצה שלנו מורכבת משחקניות שאינן תחרותיות, באות כדי לשחק ולא משנה להן שהפסדנו (בגישה הזאת אני קצת פחות משתלבת) אבל זה היה נעים הפרגונים גם כשלא הלך טוב.
בחמישי היינו בחתונה מיוחדת ומרגשת של שני אנשים שבגילם המתקדם להם זו חתונה ראשונה. בשבילנו זה היה מפגש משפחתי כייפי של כל הבני דודים. החתונה עצמה היתה מאוד מיוחדת המון הופעות של המשתתפים (חלקם מוזיקאליים מאוד חלקם קצת פחות
)
בשביל להגיע לחתונה היינו צריכים לצאת בשעה מוקדמת מהבית. חמותי באה לאסוף את הילדים והם ישנו אצלה.
פעם ראשונה מזה 12 שנים שאנחנו ישנים בבית לבד בלי ילדים
 

עדיקים

Active member
שבוע


שוב בעיות בריאותיות מנעו ממני לתפקד כמו שצריך.
כלום לא מתקדם עם הבית וכרגע הכל תקוע. עבר כבר חודש מהמעבר ויש עוד מלא עבודה.
דבר אחד כן הסתדר שבוע שעבר בנוגע לדירה ומקווה שהשבוע יסתדרו שניים. רוצה כבר שדברים יתקדמו יותר מהר והאיש עמוס בעבודה ואין לנו זמן לסגור דברים.
 

עדיקים

Active member
והכי מעצבן שאין לי אינטרנט במחשב הביתי

יש רק באייפד
כשהאיש מביא את הלפטופ מהעבודה יש גם אותו, אני פחות אוהבת הילדה מכינה בו משימות להגשה בבית ספר.
מקווה שהנושא יטופל בהקדם זה ממש חסר לי אפילו שכמעט ואין לי זמן מחשב בבית המעט הקטן הזה חסר לי מאוד.
 
בהחלט!

הלוואי והייתי מצליחה להתנתק יותר.
הוואטצאפ המשפחתי לא ממש נותן לי...
לרוב אני מודה על זה,
השבוע קצת פחות
 
למעלה