שרשור שאלה קטנה

הבעיה היא לא שאני מקבלת את ההתראות האלה

הבעיה היא שיש אולי רכב נוסף על הכביש עם לוחית זהה. סלופארק ופנגו רק משקפים את זה.
נכון שיש להם המון מידע עלי אבל הם ממש ממש לא היחידים. אני חושבת שהולך ונעשה קשה יותר ויותר לחיות אינקוגניטו, ואני מודעת לגמרי שאני משלמת בפרטיות שלי תמורת הנוחות.
 

Yonatangil

New member
זה נורא בעיני

השילוב של לראות יותר מדי סרטים + קצת להבין בנושא גורם לי באמת לפחד ממה שיכול לקרות כשיש לחברות האלה כל כך הרבה מידע עליך. זה למה כשיש אפשרות לא להגיש להם את הכל על צלחת, אני לוקח אותה ברצון. אני מבין שהבעיה היא לא בדיוק משהו שאיזיפארק יכול לעזור איתה (למרות שלדעתי גם היום חובה שיהיה אחד באוטו, לכל צרה שלא תהיה), התכוונתי שכל הטכנולוגיה הso-called חדישה הזאת נושאת איתה מטען די שלילי. בכל אופן, תפני למשטרה, יתכן ומישהו התחקה אחר לוחית הרישוי שלך.
 
אין לי עצות, אבל הזכרת לי סיפור

סיפור אמיתי, מלפני כך וכך שנים.

ישב השומר בבית הספר של האחייניות שלי, ובהה בחניון שמול השער. לפתע הוא רואה זו לצד זו עומדות שתי מכוניות מדגם זהה, בצבע זהה ו... עם מספר רישוי זהה.

השומר העירני הזמין משטרה, והסתבר שמדובר בהונאת ביטוח מתוחכמת במיוחד. המשפחה קנתה אוטו חדש, ביטחה אותו, ואחרי זמן מה דיווחה שנגנב. הם קיבלו כסף מהביטוח, וקנו אוטו חדש, מאותו דגם בדיוק. אז הם שכפלו לוחיות הרישוי של הרכב החדש, והצמידו אותן לרכב הישן, ושכפלו גם את הרשיונות וביטוח הרכב, וכך נשארו עם שתי מכוניות זהות, עם רשיונות תקפים לכאורה. כך שאפילו אם שוטר עוצר אותם לבדיקה, הוא לא היה עולה על זה שמדובר ברכב מזוייף, כי בבדיקה שגרתית לא בודקים מספרי שלדה.
כל עוד הם דאגו שהמכוניות לא ייראו זו ליד זו, הכל היה בסדר. עד שפעם אחת הם פישלו...

וכל זה ביישוב קהילתי מבוסס ונחשב, במשפחה נורמטיבית לכאורה. הזוי.

מקווה מאוד שאצלך זה לא יתגלה כהונאה מתוחכמת אלא כפשלה בקריאת המספר במערכת של החניון.


ומה שלומך? (דמייני שיש פה |חיבוק|, שהלך לאיבוד עם העלמם של כמה מהאייקונים השווים ביותר של תפוז
)
 
שלומי טוב


הפורמט החדש מזעזע.
לפחות השאירו את האייקון האלמותי והאהוב על שתינו -

&nbsp
אם הייתי מנסה בעצמי הונאה מתוחכמת כולי תקוה שהייתי מודעת לזה
 

debby12

New member
מנהל
הה? כל כך קל לשכפל לוחית רישוי שתיראה

אותו דבר? אולי היו להם גם קשרים במשרד הרישוי?

סיפור הזוי בהחלט, ובעיקר נראה לי טמטום שיא מצידם לחנות אחד ליד השני (הם הרי מאותה משפחה לא? אז הם יודעים איפה השני/ה....)

על כל פנים - המציאות עולה על כל דמיון. אולי פטלאוכמניות צריכה לבדוק אם בן זוגה עורך הונאת ביטוח
 
מי יודע מי מכיר? מחפשת מישהי עם לב רחב עבור משפחה בישוב

תעזרו לי, נשים יקרות, לחשוב איך אפשר לעזור למשפחה כאן אצלי בישוב.
מדובר באבא וילדים בגיל בית ספר, האמא נפטרה לא מאוד מזמן. אחת מהילדות במשפחה היא החברה הכי טובה של הבת שלי, ובת בית אצלינו מזה שנים, שמור לה אצלי מקום חם בלב, ואני מאוד רוצה בטובתה.
מטבע הדברים, נוכח הנסיבות, מאז הפטירה של האמא הייתה להם מטפלת, שהייתה אוספת מבי"ס, מבשלת, מארגנת את הבית, מכבסת, מסיעה לחוגים, עוזרת בשיעורי בית וכו'.
המטפלת עזבה, והאבא סיכם עם מטפלת אחרת, כבר מזמן, והנה, שבוע לפני עזיבת המטפלת שעבדה אצלם, המטפלת החדשה הבריזה להם
, והם נשארו בלי אלטרנטיבות. עכשיו אוגוסט, וניסיונות למצוא מישהי אחרת עד עכשיו העלו חרס.
הם זקוקים למטפלת/ אם בית, עזבו את הכותרת, מישהי חמה, נעימה, טובה. אני ממש רוצה בשבילם מרי פופינס שכזו, אבל אמיתית, לגמרי מגיע להם!
היה ניסיון לחפש המלצות בקבוצת אימהות של הישוב בפייסבוק, ופורסמה מודעה בישוב. פניתי לחברות, ולקבוצות ווטסאפ שיכולות להתאים והצעתי לאבא עזרה בהפצת מודעות בישובים סמוכים.
איך מוצאים אישה טובה כזו? ואולי מישהי מכירה מועמדת שזה יכול לעניין אותה? האזור הוא מזרחית לגוש דן, אזורים רלוונטיים יהיו ראש העין, אלעד, מודיעין, לוד/ רמלה, בית אריה. אם מישהי מכירה מועמדת אפשרית, אמסור פרטים במסר. זאת עבודה מהצהריים ועד 17:00, עדיף עם גמישות מסוימת, נדרש רכב.
אשמח לכל רעיון ועצה.
תודה על ההקשבה
 
למעלה