הכנת כרית חימום- הסבר מלווה בתמונות

הכנת כרית חימום- הסבר מלווה בתמונות

יש לקחת גרב, או לתפור כרית קטנה מבד כותנה. בתהליך ההדגמה לקחתי גרב ברך קטנה
 
למילוי הגרב יש מספר אפשרויות-

חיטה מלאה כוסמת מלח גס גרעיני פשתן (ניתן לערבב את כל המרכיבים ויתן להכין כרית רק מאחד מהמוצרים המופיעים ברשימה) יש להוסיף נגד מזיקים: פרחי לבנדר או עלי דפנה |כוכב| פרחי הלבנדר ועלי הדפנה מוסיפים נופך ארומטי לכרית החימום בנוסף לתפקידם המקורי שהינו הרחקת מזיקים
 
לאחר מילוי הגרב יש לתפור היטב את

הפתח, להכניס למיקרו לחימום במשך 3 דקות ולהנות מסגולותיה של הכרית
 
קשת זה מה שהציל אותי מתפיסד צד הגב

שמתי מלח גס בתוך ציפית ל3 דקות במיקרו וזה עזר חבל על הזמן
 
עלויות:

גרב- כ-6 ש"ח חיטה- 3 ש"ח / מלח גס- 1.5 ש"ח פרחי לוונדר- 1/2 ש"ח סה"כ- כ- 10 ש"ח לכרית חימום בגרב קטנה. לכרית גדולה העשויה מגרב ברך במידת מבוגר יש להשליש את העלויות.
 

psa

New member
קשת,../images/Emo51.gif רבה על ההדרכה .

נאמר לי שצריך להזהר עם הכריות שמכינים בבית,עקב התפתחות "אורחים לא קרואים" כתוצאה ממוצרי המזון שבפנים. האם אחד המרכיבים מונע התפתחות זו?
 
קשת כתבה למעלה

שפרחי הלבנדר ועלי הדפנה מיועדים קודם כל לסילוק אותם אורחים לא קרואים, ובנוסף לכך הם מוסיפים ארומה. לא יודעת לגבי פרחי הלבנדר, אבל עלי הדפנה נמצאים אצלי דרך קבע בארון שבו אני מחזיקה קמח/בורגול/חיטה ושאר דגנים למיניהם, אחרי שפעם גיליתי שם שיירה בלתי-נגמרת של מזיקים. מה שלא ניסיתי - לא הצלחתי להפטר מן השיירה. ברגע שהנחתי שם עלה דפנה אחד, בהמלצתה של העוזרת המקסיקנית שהיתה לי אז - תוך שעה הם נעלמו כלא היו
 

oro45

New member
הערה קטנה

לגבי כרית -גרב אני גם הכנתי עם גרב מגבת ןמלח בישול ,ואכן חיממתי במיקרו לחימום אך כנראה עברו במעט את 3 הדקות ,והיא פשוט מעט נשרפה לא נעים צריך לשים לב מאוד . כנראה לא יותר מאשר 2 דקות.
 

psa

New member
מבט מהצד,../images/Emo51.gif,פספסתי הסבר זה.

הלבנדר נפלא.
 
למעלה