שרשור השאלות לגב' בתיה עוזיאל

תודה על הברכות

תשובתי המנומקת היא - אין לי גורו. הגורו שלי זה הטבע, האבנים, הצדפים, הענפים, החוטים, הכפתורים וכל חומר מזדמן. כבר עניתי עליה מספר פעמים בפורום. כללית - אני משתמשת בעיניים ובאוזניים, מסתכלת סביבי, רואה ומחכימה. על השאלה השלישית - אני לא מפיקה. אני מנחה ומגישה ואני בדרך כלל מחכה שיפנו אלי. לא פונים - אין תוכנית. פונים - יש. אמרה לי אודטה לא מזמן שצריך לנדנד ולחזר על הפתחים. אני לא בנויה ככה, ולא נוהגת ככה וזה מה יש.
 

saritkm

New member
שלום שלום לך בתיה.

אני, בניגוד לשאר המשרשרים פה, לא גדלתי על תוכניותיך, אולי עקב העובדה שעוד לא נולדתי כשהן שודרו. אבל רציתי לשאול אותך, בתוך מתחילה וחסרת כל ידע באומנות, איך את ממליצה לי להתחיל וללמוד? מאז ומתמיד המגירות שלי מלאות בבריסטולים, מדבקות, בגדים, סרטים וכו'. אפילו ניירות משומשים אני לא זורקת, כי אני תמיד חושבת שאני אוכל לעשות איתם משהו. הבעייה היא שאני לא ממש מצליחה, כי אין לי שום ידע. ניסתי לתפור ולתקן חולצה שרציתי לשפץ, והרסתי אותה לחלוטין. במכונת התפירה בטח שלא אצליח להתמש בזמן הקרוב, אבל אני מתלמדת לאט לאט כיצד לתפור. אני מאמינה שאני נשמעת בורה לחלוטין, אבל בגילי (16) ובזמני אין כל כך עיסוק בנושאים האלו או תוכניות כמו שלך, ואם אין לי את הכסף ללכת לקורסים מיוחדים אז אני בבעיה. אז לסיכום בתיה, האם יש לך עצות בשבילי כיצד להתחיל וללמוד לבדי ליצור נפלאות מכל הארגזים שאני שומרת בקטנוניות כל השנים? תודה -שרית-
 
לשרית שלום רב

האמת שאני בגילך כבר הדבקתי את הניירות ותפרתי את הבדים, וכל מה שתוכלי לנסות. אפילו אם חולצה אחת נהרסת, או הדבקה מסוימת לא מצליחה, לא צריך לוותר. כל הדברים האלה זמינים ואפשריים. בעניין התקציב, יש גם בטלוויזיה של היום קצת רעיונות. לשמחתי אני יכולה לבשר לך שהחל מחודש זה יוצא ירחון חדש בשם 'הוביתון' עם הסברים ברורים ופשוטים בעברית, צילומים צבעוניים יפים וברורים, ויוצע למכירה בכל חנויות מלאכת היד. בנוסף, בחנויות מלאכת היד עושים הרבה הדגמות ללא תשלום, ונדמה לי שגם באתר זה אומנים מציגים ומספרים על עבודותיהם. תודה, שרית.
 

shoshi43

New member
שאלות לבתיה

כפי שכבר סיפרתי בהודעה הקודמת שכתבתי מאוד נהנתי מהכתבה שלך בעיתון "הוביתון". לא ידעתי שאת עדיין מתעסקת בתחום הזה . תוכלי לספר לי על איזה עוד דברים תכתבי בכתבות הבאות? האים הכתבה על הכנת פרחים מגרביונים היא גם שלך? היא ממש הזכירה לי את התקופה שלמדנו ממך להכין דברים יפים . אני מחכה שהבן שלי יגדל עוד קצת ואז אני יוכל ללמד אותו גם להכין עבודות יד כאלה
האים התערוכה שהמנהלת סיפרה עליה למעלה עדיין קיימת ? תודה ובהצלחה משושי.
 
תודה רבה

בקשר לכתבות הבאות - אין לי מושג מה יתפתח ובמה אעסוק. אני משתדלת להיות מקורית וכל החומרים הזמינים בהישג יד, ידועים ומוכרים ולא כל כך בא לי להתעסק בהם. אז נראה, אולי אמייל קר, אולי פימו. התערוכה שהוזכרה עוברת בשלומתה לבית רוטשילד בחיפה ותוצג שם ב-25-27/8.
 

shoshi43

New member
תודה רבה על תשובתך

זה יהיה מאוד מעניין לראות מה תכיני מפימו או מאמאייל קר כי אלה חומרים יחסית חדשים ולא החומרים הגילים שעבדת איתם בעבר שתצליחי בהכל!
 

puah

New member
גם לי יש שאלה

שלום בתיה ותודה על הענות שלך אין ספק ש"גדלתי על" התוכניות שלך- מזין יותר מגרבר
והיום יש לי תוכנית משלי האם תוכלי לתת לי טיפים תודה פועה
 
סיכום

תודה לכל חברי הפורום. היה מאוד נעים להתארח. עליתי עוד איזה 10 ק"ג מרוב נחת
אשמח לענות גם בעתיד על שאלות ענייניות. סוף שבוע נעים, בתיה עוזיאל.
 

Elizab3th

New member
כבוד גדול הוא לנו לארח אותך

גב' בתיה עוזיאל בפורום שלנו, חיממת את ליבנו כתמיד, תשובותייך מפורטות ומקצועיות כהרגלך, אנחנו מצידנו תמיד נמשיך לעקוב אחרייך, אם בעיתונות, תערוכות או בכל מקום אחר. אנחנו כמובן תמיד נשמח לארח אותך בביתינו החם והמשפחתי שוב. תודה לכל גולשינו הנאמנים על שיתוף הפעולה. תודה מיוחדת לאלעד מהנהלת הפורומים שעזר לגב' בתיה עוזיאל בהקלדת התשובות.
 
למעלה