לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1191811,918 עוקבים אודות עסקים

פורום הפרעות חרדה - תמיכה

ברוכים הבאים לפורום הפרעות חרדה - תמיכה מקצועית !
 
רבים חווים במצבי חיים שונים תחושות של חרדה, בעוצמות שונות.
לעיתים החרדה מתפתחת עד כדי הפרעת חרדה ובעקבותיה ירידה באיכות החיים. 
הפורום נועד לאפשר לאנשים המתמודדים עם חרדה ועם הפרעות חרדה,
לחלוק ולשתף, לתת ולקבל תמיכה, לתרום מנסיונם ומהידע שלהם לאחרים,
המתמודדים עם בעיות דומות, מבלי להיחשף בשמם האמיתי.
הפרעות החרדה כוללות: מתחים , התקפי פאניקה, חרדה חברתית, פוסט טראומה,  פוביות, הפרעה טורדנית כפייתית (OCD), מחשבות טורדניות.
הפורום פעיל מזה מספר שנים ומשתתפים בו חברים קבועים התומכים,
בתבונה ובחום, זה בזה. חברים חדשים מוזמנים להצטרף.
לאורך השנים הפורום טופח על ידי מנהלים מסורים שהשקיעו בו רבות.
הנכם מוזמנים להתייעץ ולשאול בנושאים שונים הקשורים להתמודדות עם חרדה  והפרעות חרדה.
אתם מוזמנים גם להעלות הצעות ורעיונות לשיפור הפורום.
 
חשוב להדגיש כי הפורום אינו תחליף לטיפול נפשי או מקצועי אחר.
טיפול נפשי ומקצועי נכון תלוי בעובדותיו המדויקות של כל מקרה ומקרה,
ומצריך מפגש פנים אל פנים.
אדם שהחליט לפעול על בסיס מידע שהתקבל בפורום או על בסיס תגובה של מנהלת הפורום,
עושה זאת על אחריותו המלאה והבלעדית לפעולתו ולתוצאותיה.
הנכם מתבקשים להקפיד על תגובות ענייניות ומכבדות לכותבים בפורום גם אינכם מסכימים אתם.
ורדה צדיק
מנהלת הפורום
מאמנת אישית מאסטר NLP ודמיון מודרך

הנהלת הפורום:

אודות הפורום הפרעות חרדה - תמיכה

ברוכים הבאים לפורום הפרעות חרדה - תמיכה מקצועית !
 
רבים חווים במצבי חיים שונים תחושות של חרדה, בעוצמות שונות.
לעיתים החרדה מתפתחת עד כדי הפרעת חרדה ובעקבותיה ירידה באיכות החיים. 
הפורום נועד לאפשר לאנשים המתמודדים עם חרדה ועם הפרעות חרדה,
לחלוק ולשתף, לתת ולקבל תמיכה, לתרום מנסיונם ומהידע שלהם לאחרים,
המתמודדים עם בעיות דומות, מבלי להיחשף בשמם האמיתי.
הפרעות החרדה כוללות: מתחים , התקפי פאניקה, חרדה חברתית, פוסט טראומה,  פוביות, הפרעה טורדנית כפייתית (OCD), מחשבות טורדניות.
הפורום פעיל מזה מספר שנים ומשתתפים בו חברים קבועים התומכים,
בתבונה ובחום, זה בזה. חברים חדשים מוזמנים להצטרף.
לאורך השנים הפורום טופח על ידי מנהלים מסורים שהשקיעו בו רבות.
הנכם מוזמנים להתייעץ ולשאול בנושאים שונים הקשורים להתמודדות עם חרדה  והפרעות חרדה.
אתם מוזמנים גם להעלות הצעות ורעיונות לשיפור הפורום.
 
חשוב להדגיש כי הפורום אינו תחליף לטיפול נפשי או מקצועי אחר.
טיפול נפשי ומקצועי נכון תלוי בעובדותיו המדויקות של כל מקרה ומקרה,
ומצריך מפגש פנים אל פנים.
אדם שהחליט לפעול על בסיס מידע שהתקבל בפורום או על בסיס תגובה של מנהלת הפורום,
עושה זאת על אחריותו המלאה והבלעדית לפעולתו ולתוצאותיה.
הנכם מתבקשים להקפיד על תגובות ענייניות ומכבדות לכותבים בפורום גם אינכם מסכימים אתם.
ורדה צדיק
מנהלת הפורום
מאמנת אישית מאסטר NLP ודמיון מודרך
x
הודעה מהנהלת הפורום

תקנון וכללי כתיבה בפורום  פורום זה מיועד לשיתוף להתייעצות ולתמיכה, בכל הקשור בחרדה ובהפרעות חרדה. אפשר לפתוח דיונים ולהגיב להודעות תוך שמירה על כבוד הדדי ותרבות הדיון. בפורום לא ניתן יעוץ תרופתי והוא אינו תחליף לטיפול פסיכולוגי או רפואי.

המשך >>

לצפיה ב-'המדריך האלטרנטיבי- חלק א'
המדריך האלטרנטיבי- חלק א
<< ההודעה הנוכחית
17/10/2005 | 20:28
7
96
בעקבות ספרים ומאמרים שקראתי בנושא החלטתי לפרסם כמה עצות בנוגע לתזונה נכונה נגד מצבי חרדה מתח ודיכאון ובנוסף מדריך מקוצר לצמחי מרפא שיכולים להקל ואף לפתור מצבי חרדה:

חלק א
פסיפלורה-  השעונית הבשלה, הנקראת פרי התאווה או פסיפלורה, היא דוגמא טובה לביטוי: BEAUTY IS SKIN DEEP ONLY. למרות שהיא די מכוערת מבחוץ, עם יותר קמטים מקלינט איסטווד, בפנים היא בעלת רבדים של טעם, מרקם ויתרונות קולינריים, תזונתיים ורפואיים.
הפסיפלורה דלת קלוריות (רק כ-50 ב-100 גרם) ומכילה גם כמויות מרשימות של ויטמינים C ,B, A ו- E . הפרי הוא מקור טוב לברזל, אשלגן וסיבים תזונתיים.  עלי ופרי הפסיפלורה מכילים חומר פעיל בשם ארמנו, הנחשב כמרגיע ונמצא בשימוש אלפי שנה כנגד חרדות, הפרעות שינה ועצבנות בגיל המעבר, כיווצים בטניים וגירויים. הארמנו גם מחטא ומוריד לחץ-דם. היום יש אפילו תכשירים טבעיים המבוססים עליו, כדוגמת הקלמנרבין, תערובת של צמחי הוולריאן והפסיפלורה.

אומגה 3-חומצות שומן אומגה 3 ארוכות שרשרת ( DHA ) נמצאות בדגי ים צפוני, כגון סלמון, מקרל, סרדינים וטונה. גם עלים ירוקים ושמנים צמחיים (קנולה, סויה ואגוזים) מהווים מקור מסוים לאומגה 3. שמן זרעי פשתן עשיר במיוחד באומגה 3. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות הראו, שלחומצות שומן ייחודיות אלה, שידועות כבר שנים רבות בהשפעתן המיטיבה על הלב, חשיבות עליונה גם בפעילות תקינה של המוח ובמצבים נפשיים, שכן הן מהוות חלק חיוני מרקמת המוח. נמצא שאנשים הלוקים בדיכאון סובלים מחסר באומגה 3, והשלמה של חומצות אלה משפרת את מצב הרוח באופן ניכר.

חלבונים-החלבונים מספקים את אבני הבניין (חומצות אמינו) לייצור חומרי הקשר – הורמוני המוח (נוירוט - רנסמיטורים), שהם שליחים ביוכימיים שמעבירים אותות בין תאי העצב במוח. ככל ש'נאכיל' את תאי המוח טוב יותר, כך הם יעבירו את האות ביתר יעילות. ביניהם יש כאלה ש'ממריצים' ויש כאלה ש'מרגיעים'. שתי חומצות אמינו, טירוזין וטריפטופן, חשובות לייצור הורמוני המוח העיקריים – סרוטונין (שמרגיע את המוח) ודופמין, אדרנלין ונוראדרנלין (שממריצים את המוח). כל החלבונים מכילים את שתי חומצות האמינו החשובות האלה, אך חלקם מצטיינים יותר בכיוון ספציפי. לדוגמה, מזונות שמכילים חלבון עשיר בחומצות אמינו טריפטופן (לסרוטונין): חלב וגבינות, סויה, חלב סויה וטופו, עוף, דגנים מלאים, קטניות, עדשים, חומוס, אגוזי לוז, ביצים וטחינה. מזונות שעשירים בטירוזין (לדופמין, אדרנלין ונוראדר - נלין): מוצרי חלב רזים, יוגורט, גבינות קוטג', דגים, הודו, ביצה, אבוקדו, נבט חיטה, שיבולת שועל.

ויטמנים-ויטמין C – דרוש למוח ליצירת נוירוטר - נסמיטורים, ולכן יש במוח 'משאבות' ששואבות אותו מהדם ומחדירות אותו למוח.

ויטמין 12 B – חיוני לשמירה על תקינות המיילין (מעטפת תאי העצב שדרושה לתפקוד ולהעברת מידע תקינים).

ויטמין 6 B – מחסור בו יכול לגרום לפגיעה בייצור הורמוני התקשורת, לאי שקט ולעייפות.

חומצה פולית – מחסור בה יכול להשפיע על תפקוד השליחים העצביים ולגרום לתסמיני חרדה ודיכאון.
מה עושים: בודקים את התפריט היומי שלכם ואת אורח החיים שלכם - אם אתם מעשנים, ממעטים באכילת פירות, ירקות, דגים ומוצרי חלב, ייתכן שאתם זקוקים לתוספי תזונה. תוכלו להתייעץ בנושא עם איש מקצוע, ולשקול נטילה יומיומית של התוספים .


תוסף  שיכול להועיל הוא קומפלקס ויטמיני B, שלהם השפעה מרגיעה. הם אף משמשים אבני בניין לרכיבים החיוניים ליצירת הסרוטונין והורמונים חשובים נוספים המעניקים לנו חיוניות ומרץ. מחקרים על אנשים בדיכאון הראו שלרובם חסרים ויטמיני B, בעיקר חומצה פולית, ויטמין B12 וויטמין B6. כך לדוגמה, התברר שלשליש מהאנשים המצויים בדיכאון חסרה חומצה פולית, ואלה הם המטופלים שגם לא מגיבים לתרופות נוגדות דיכאון.

ההמלצה הכי טובה היא להרכיב תפריט שמבוסס על המזונות נוגדי החרדה להתייעץ אם איש מקצוע ולהתחיל ליטול תוספות ויטמנים במקרה הצורך.
למרות שההודעה מפוצצת בכל מיני מונחים ארוכים מדי ומעצבנים מדי אני מציע להתייחס אלייה ברצינות ,לתזונה השפעה מכרעת על הנפש ולכן ביכולתה להקל משמעותית על מצבי חרדה.

בקרוב חלק ב שיעסוק בצמחי מרפא נוגדי חרדה

בברכת חג שמח ונטול חרדות














הפרעות חרדה - תמיכה >>
לצפיה ב-'תודה '
תודה
18/10/2005 | 03:50
4
אתה מביא לנו המון מתנות- שירים, מאמרים, מידע... תודה!
מתי נקבל את השווארמה??
הפרעות חרדה - תמיכה >>
לצפיה ב-'רובין שלום רב,רבה לך.'
רובין שלום רב,רבה לך.
18/10/2005 | 19:40
2
6
אני בדיוק בתהליך של התלבטות מה ליטול:
אומגה 3 או קומפלקס ויטמין B-50? להרגעה ולהרגשה טובה יותר.
אודה להתייחסותך.
הפרעות חרדה - תמיכה >>
לצפיה ב-'שלווה 11'
שלווה 11
18/10/2005 | 20:04
1
7
שלום

אני לא איש מקצוע אבל אני יכול להגיד לך שאני נוטל קומפלקס של ויטמין בי+סי כבר כמה חודשים ומרגיש שיפור ניכר בהרגשה הכללית.
חשוב להתייעץ לפני הלקיחה אם איש מקצוע מכיוון שלפעמים עירבוב של ויטמנים שונים אם תרופות עלול לפגום.
לגבי אומגה 3 הבנתי מאנשים שזה עזר להם מאוד נגד חרדה ודיכאון
אני אישית מעדיף לקבל אומגה 3 מהמזון לכן מרבה באכילת מזונות שמכילים אומגה 3
אני חושב שהאומגה 3 יותר אפקטיבי אבל יש לזכור שיש להתמיד מכיוון שהתוצאות נראות רק אחרי חודש חודשיים בערך.
כנ"ל לגבי הויטמנים.
שיהיה המון בהצלחה ורק בריאות
הפרעות חרדה - תמיכה >>
לצפיה ב-'רובין,שוב .'
רובין,שוב .
18/10/2005 | 20:39
6
למען האמת בעבר נטלתי קומפלקס בי-50.בהחלט ההרגשה היתה טובה יותר מהתקופה האחרונה.
למרות שבבדיקות דם האחרונות,נאמר לי שאין לי חוסר...מצד שני לא נבדקו כל ה-B .
רבים מדברים לאחרונה על אומגה 3.
בהחלט אתה צודק שריבוי ויטמינים או סוג מסויים עם אחר עלול להיות מסוכן.
תמיד רצוי להתייעץ.
חג שמח.
הפרעות חרדה - תמיכה >>
לצפיה ב-'כל מה שרשמת פה הוא אמת לאמיתה..'
כל מה שרשמת פה הוא אמת לאמיתה..
18/10/2005 | 20:32
10
אני סובלת ממחסור של b12 וחומצה פולית(מחסור די רציני)וגם ברזל..עקב הצמחונות שלי...אבל עכשיו התחלתי לקחת כדורים ואני מרגישה יותר טוב.אהבתי את המדריך..
הפרעות חרדה - תמיכה >>
לצפיה ב-'נשמע ממש מעניין!@'
נשמע ממש מעניין!@
19/10/2005 | 16:00
4
ועכשיו אני חייב לאכול עדי לבדוק את כל העניניים האלו!
הפרעות חרדה - תמיכה >>

הודעות אחרונות

12:05 | 10.12.19 אביה35
12:22 | 25.11.19 יוסי12יוסי
07:54 | 12.11.19 ורדה צדיק
20:35 | 31.10.19 YairHaShalom1948
18:29 | 24.10.19 עוגיה30
23:47 | 07.10.19 ורדה צדיק
17:08 | 29.09.19 KIM2004
12:06 | 08.09.19 KIM2004
18:28 | 09.08.19 ורדה צדיק
20:29 | 24.07.19 דאגת לב איש ישיחנה
21:34 | 16.07.19 Valentin9
13:53 | 03.07.19 ורדה צדיק

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ