טוב...יומן עידכון :)

Mike Hanna

New member
טוב...יומן עידכון :)

כתבתי פה לפני בערך חודש....על התקפות חרדה שהתחלתי לחוש בזמן האחרון...

אז כמו שאמרתי נתנו לי לנסות לשיאה, תרופה על בסיס שמן לבנדר, הפסקתי אותה כי לא הרגשתי שעזרה לי....

התלונות שלי זה בעיקר כאבי ראש חזקים, מרגיש שהמוח שלי ( עטוף ) או מין משהו שלוחץ עליו, והדבר שהכי מפריע לי זה הסחרחורות שאני מרגיש כבר 3 חודשים בערך 24/7 כל הזמן חוץ מכשאני הולך לישון.

באמצע היום לפעמים הסחרחורת מתגברת ואני מרגיש כאילו שהולך להתעלף ונאלץ ממש לעמוד על ארבע כמו חתול, להטות את הראש למטה על הכרית ולהתפלל שזה יעבור, מתחיל להתנשף במהירות וההרגשה ממש זוועה, אחרי בערך 15-דקות זה נעלם ואני ממש מרגיש מותש, רצוי לציין שבמהלך זה אין לי דופק מהיר או דפיקות לב חזקות או פחד, פשוט הרגשה זוועה שחולפת.

מרבית היום חווה כאבי ראש בכל מיני איזורים בראש שממש לוחצים וכנראה שזה מה שיוצר את הלחץ על הראש

מה שמצחיק זה שרוקח בבית מרקחת הציע לי משחה נגד דלקות שרירים ואמר לי למרוח את זה על שרירי הלסת בפנים, בטענה שהסחרחורות והכאבים שלי נובעים ממתח של שרירי פנים שמקרינים לראש ועושים סחרחורות וכאבים, מה שיותר מצחיק זה שמרחתי את זה והכאבים נעלמו והסחרחורת נעלמה לגמרי ( וזה לא קרה ב3 חודשים האחרונים שאין לי סחרחורת כל יום כל היום ) אבל כן זה נעלם ל3 ימים ולצערי אחכ חזרו הסחרחורות והכאבי ראש......אבל שמתי לב שאם יש כאב ראש חזק אם אני שם את הראש מתחת למים חמים ומעסה אותו אז הכאב נרגע קצת...........

האמת אני כבר לא יודע מה לחשוב......כאבי שרירי פנים/ראש? חרדות? מתח ? דלקת שרירי לסת שמקרינים על הראש ? אני כבר מבולבל האמת וממש על סף ייאוש מהסחרחורות והכאבי ראש האלה שניטרלו אותי לגמרי, באפריל יש לי תור אצל נוירולוג אני רוצה לעשות בדיקת EEG לראש ( בדיקת הנוירולוג הראשונה הייתה תקינה אבל הוא סתם נגע לי בפנים ואמר שזה תקין, לא באמת עשה בדיקה מעמיקה )

וזהו........לעכשיו היחידי שהצליח להעלים קצת את הסחרחורות והכאבי ראש היה הרוקח עם המשחה נגד דלקת שרירים הזאת שנתן לי אפילו אם זה עזר רק לשלושה ימים, כי אף תרופה אחרת לא יכלה לעזור
 
מחשבה

Mike
תודה על העידכון
אני מבינה שעשית בדיקות רפואיות ולא נמצא ממצא רפואי,
שזה דבר חיובי, יחד עם זה אתה ממשיך לסבול, שזה פחות נחמד.

המחשבה שעלתה לי שקראתי את הדברים שלך ( ואני לא רופאה)
היתה שאולי זו מיגרנה -
האם הכיוון הזה נבדק?
 
למעלה