צ׳יפרלקס וחרדה .. שאלה למבינים.. זקוקה להכוונה ויעוץ

סאקורה5

New member
צ׳יפרלקס וחרדה .. שאלה למבינים.. זקוקה להכוונה ויעוץ

בתי החלה לנטול ציפרלקס, שבוע ראשון חצי כדור שבוע לאחר מכן כדור שלם של עשרה מ״ ג ולפני יומיים החלה ליטול 20 מ״ ג בהמלצת רופא , וזאת בעקבות חרדות ודיכאון נלווה , ביומיים האחרונים מאז היא נוטלת 20 מ״ ג שמתי לב כי בשעות הערב
החרדות חוזרות והיא מסרבת לצאת מהבית וזאת לאחר שבשבועיים הראשונים היה שיפור במצב הרוח שלה לטובה כמובן..לציין שאת הכדור היא נוטלת ב8 בבוקר.. השאלה שלי האם זה חלק מתהליך ההסתגלות שלה לכדור? האם החרדות תחלופנה עם הזמן? אני זקוקה לעצה טובה ויד מכוונת מבעלי ניסיון כאן !!
 

EZCA

New member
היא צריכה להמשיך ולקחת ,צריך לשאול את הרופא

אם לא היה טוב יותר להמשיך ולקחת 10 מ"ג ולא למהר ל-20 מ"ג כי הגוף עדיין לא התרגל לכמות גדולה של ציפראלקס.
ההטבה לפעמים מתחלה רק לאחר כמה שבועות ולא רק אחרי שבועיים.ההטבה המקסימלית היא אחרי 3 חודשים בלי להחשיב את זמן חצי הכדור שלקחה.אני כמובן לא רופא ולא מבין טוב כמו פסיכיאטר שהוא המבין הכי טוב.
&nbsp
 

סאקורה5

New member
היא ממשיכה לקחת את הכדורים

רואים שיפור עם הציפרלקס וצריך סבלנות אני יודעת...
השאלה היא הכדור יעלים לה לחלוטין את החרדות ?
 

EZCA

New member
תשובה.הכדור לא פותר את בעיית החרדה מהיסוד.

אחרי 3 חודשים ההרגשה היא במצב הטוב ביותר,אבל
זה תלוי מאד בהתנהגות ובצורת החשיבה בחיים.
כאשר חושבים ומתנהגים נכון אז המצב נהיה טוב.
אלה שסובלים מחרדה הם כולם אנשים רגישים מאד
וכל בעיה בחיים ממוטטת אותם בקלות.
לכן אדם רגיש מאד צריך לחיות קצת בצורה אחרת מאשר אדם שהוא לא רגיש מאד.
אדם שסבל מחרדה צריך למתן את החיים שלו ולא לנסות להיות כמו האחרים.
הוא צריך לנוח ולישון טוב בלילה בלי הוללות יתר ולעבוד במקום עבודה שנעים לעבוד בו ולא עם בוס קשה. החיים של החרדתי לא יכולים להיות במרוץ אחר ההצלחה המהירה בחיים.עבודה שוחקת לא מתאימה לחרדתי.גם הלימודים צריכים להיות בנחת ולא במהירות .במקום לעשות שתי מסימות ,מספיק לעשות ביום מסימה אחת.................
 

סאקורה5

New member
דבריך מעירים ומאירים את עיניי

אני באמת מודה לך על התגובות שבהחלט מסייעות לי.. אתה בהחלט מנתח נכון את הבעיה.. אם תוכל לייעץ לי בעניין עצבנות היתר בלילה.. היא לוקחת רגיעון השאלה היא האם רמת העצבים תלך ותיעלם עם הזמן? אני מאוד מוטרדת מזה, לראות אותה כך בלילות שובר את ליבי, היא הבת שלי , היא כל עולמי !!
 
שאלה

שלום סאקורה
וברוכה הבאה לפורום,
האם תוכלי לומר לנו
בת כמה הבת שלך?
 

EZCA

New member
הצטברות המתחים במשך היום ועד הלילה גורמת לה להיות עצבנית

בלילה.
ובכלל אני בטוח שגם השינה שלה בלילה לא טובה בכלל וזה מוסיף על חוסר הרגיעה שלה.
אין ספק שהיא זקוקה לטיפול מקצועי כל שבוע עם פסיכולוג בשביל לאתר מה גורם לה לחיות בלחץ ומה לא בסדר בחשיבה הדמיונית שלה שכנראה מפחידה ומדאיגה אותה בחיים.ובאמת חשוב מאד לדעת בת כמה היא כמו ששאלה ורדה המנהלת של הפורום.אם היא תלמידה האם יש לה בעיה בלימודים או דאגה מציונים גרועים בתעודה,או שהיא בוגרת ונשואה ומטרידים אותה דברים אחרים. בשורה האחרונה הייתי אומר שקשה מאד לחיות ברגשות פחד של דאגות יתר או רגשות כעס שאותם צריך לנטרל כי הם הבסיס לבעיות החיים ובמקרים מסויימים גורמים לחולי ולפעמים גם לאשפוז בבתי חולים בכל מיני מחלות שונות.
 

alice1803

New member
את כזו אמא מקסימה

תראי, בטוח יחולו שינויים בהתנהגות שלה, לי בהתחלה היו תופעות ממש מוזרות, פיהוקים בלתי רצוניים, עייפות מטורפת, כאבי רגליים, עצבנות, עצבות, התנהגתי נורא מוזר, ולקח לי זמן להבין שאני צריכה להתרגל לכדור, וגם לשינוי בהתנהגות שלי, ומשהו באישיות שלי השתנתה קצת, אבל שיתפתי את זה עם הפסיכולוגית, שאמרה שהכל בסדר.
&nbsp
זה לוקח זמן, ולגבי העצבים, אולי תנסי לעשות איתה הליכות מהירות, שתוציא קצת אנרגיות, וזה גם טוב לסרוטונין במוח, זה מה שחסר לה, הרוגע והשלווה שבורחת לה.
&nbsp
ואני בטוחה שתהיה הקלה בעוצמות של החרדות שלה, היא לבד תרגיש בשינוי, תתני לה הרגשה שהיא יכולה לומר לך את הכל.
 

idan777

New member
התחלת השפעה

שלום לך
ראשית אציין שאני לא רופא, אבל מכיר היטב את התחום.
התרופות השאלה, SSRI, מתחילות לעבוד אחרי 3 שבועות בערך (ולא 3 חודשים). לפעמים רואים השפעה כבר אחרי פחות זמן.
ציינת שהחרדות חוזרות והיא מסרבת לצאת מהבית. איזה החרדות מתבטאות? אני שואל את זה לגבי עצמי. אני לוקח קסקנס בערב. הכל מעולה בלילה וביום שלמחרת, אך לקראת הצהריים המצב מחמיר. בערב לוקח עוד כדור.

איך החרדות חוזרות בערב? מה הביטוי?

תודה והמון בריאות, עידן
 
למעלה