חדשה כאן

חדשה כאן

אני שמחה שמצאתי את הפורום הזה. קצת רקע עלי: אני בת 42 גרושה עם ילדים השוהים במרבית הזמן עם הגרוש (מסיבות שונות), כך שאני מוצאת את עצמי די לבד לאחר העבודה. קשה לי ליצור קשרים חברתיים חדשים, גם בגלל שבעקבות הגירושים המעגלים החברתיים התנתקו. יש לי חבר שאיתו אני נפגשת פעמיים שלוש בשבוע אך זו לא זוגיות. אנו לא מתגוררים יחד ואין לו כוונה שכזאת. בסופו של יום אני ישנה לבד ומתמודדת עם הכל לבד והקשר מוגבל. מאז ומתמיד סבלתי מחרדות והתקפי פאניקה במצבים שונים בחיים אך היתה לי את הנוכחות של הבעל לשעבר. כל הכדורים שניסיתי פגעו לי קשות בתפקוד המיני (נכון שעדיף להרגיש טוב אבל כשאין לי את היכולת הבסיסית הזאת שהיא חלק בלתי נפרד מקשר זה מרגיש לי כמו נכות) מאז שהתגרשתי לפני שלוש שנים חוויתי התקפים על בסיס של רבעון (בעיקר לפני מחזור) כדור ואבן פתר את הבעיה. אני לא נוטלת כדור קבוע. לפני כחודש וחצי התחלתי להשתמש ברואקוטן כדור לפצעים בפנים (לא היו לי הרבה 2-3 פצעים אך אני לחצתי על הרופא עור לתת לי) ויש לי הרגשה שהוא היווה טריגר להתפרצות של מה שאני חווה לאחרונה. (אתמול הפסקתי אותו על דעת עצמי). אני חווה על בסיס כמעט יומי מזה שבועיים התקפים שמתפשטים כמו גל צונאמי החזקים ביותר שהיו לי עד כה. מתעוררת עם דפיקות לב מואצות, הזעה בכל הגוף, רעידות הרגשה שאני עומדת להתעלף/למות/להשתגע. פעם אחת הגעתי למיון עשו לי א.ק.ג היה תקין ועזבתי על דעת עצמי. בכל הפעמים לקחתי ואבן אך מפעם לפעם הוא היה פחות אפקטיבי. אתמול קרה לי משהו חדש בזמן התקף: חוסר תחושה בכף רגל. כשאני מרגישה שזה מתפשט אני רצה לקחת ואבן. אחרי 20 דקות יש הקלה אך עדיין מרגישה שזה לא מספיק חזק ומלבד זאת מרגישה שהגוף כבר בטראומה ופיתח סבילות לכדור הזה. אתמול לקחתי ואבן בבוקר היה לי התקף חמור הלכתי לעבודה ובמשך היום הרגשתי חוסר שקט. בערב קיבלתי שוב התקף קשה. המצב שלי החמיר ולא יהיה כנראה מנוס מכדור קבוע. מה אתם מציעים לי לעשות? זה ברור לי שאני צריכה לראות פסיכיאטר דחוף ולהתחיל טיפול קבוע אך לא בא לי שוב להיות שפן ניסיונות של כדורים. סרוקסט וציפרמיל - פגיעה קשה בתפקוד המיני ועייפות, רמרון עשה אותי זומבי. ציפרלקס פגע לי ביכולת הקוגנטיבית (העבודה שלי דורשת חישובים). מישהו לקח כדור קבוע שעזר ושלא פוגע בתפקוד המיני? (זה חשוב לי מאוד כי הקשר עם החבר חשוב לי, הוא האדם היחיד שיש לי חיבור איתו). בבקשה עזרתכם אני ממש במצוקה וכל היום מתעסקת במתי יהיה ההתקף הבא (רמז...כל יום).
 

EZCA

New member
מתמודדת יקרה.את בחורה רגישה מאד ונולדת רגישה מאד.כל

מה שקורה לך זה מרגשות כעס או דאגות יתר על מצבך הנוכחי.
את רוצה שהמציאות תהיה כמו שאת רוצה שתהיה,אבל המציאות שונה מרצונותייך.
כאשר תחליטי שאת לא תכעסי ולא תדאגי יותר אז תרגישי טוב יותר ואז לא תצטרכי יותר את הכדורים שמזיקים לך.
לכן עכשיו ולתמיד קחי את החיים בקלות יתר ואל תבקשי שהמציאות תשתנה לפי רצונותייך.
תנסי בהדרגתיות לשנות את הרגלי החיים השגויים שלך ותשני את המחשבות הדימיוניות שלך שלא תואמות את המציאות הקיימת.
כל זמן שתמשיכי לגרום לעצמך לחצים נפשיים אז תמשיכי לסבול.
תנסי לחיות בצורה האפשרית הנוחה ביותר.תלמדי להנות מהחיים היפים עם מחשבות חיוביות ועם תקוה שיהיה בסדר.אם לא,אז הסבל ימשיך עד ליום שתיכנעי ותגידי לעצמך עד כאן,אני אפסיק לכעוס ולדאוג.
&nbsp
 
תודה על תגובתך

אכן אני חושבת שהיה טריגר להתפרצות (סביב הזוגיות שיש לי ויחסים בינאישיים בעבודה) אך עדיין התופעות הן בלתי נשלטות כשאני מתעוררת באמצע הלילה עם דפיקות לב חזקות ומהירות ותחושת עילפון, רעד וחוסר תחושה בגפיים וזיעה שמתפשטת שום מחשבה לא עוזרת. הגוף במצב חירום והדבר היחיד שעוזר זה קלונקס + שיחה עם מוקד חירום או הגעה מיידית למיון.
 
חרדות, זוגיות ותרופות

שלום מתמודדת
וברוכה הבאה לפורום,
קשה לך לבד,
את נמצאת בקשר שחשוב לך
אבל מבחינתך זו לא זוגיות,
מה זו זוגיות עבורך ?
מה, חסר בקשר כדי להפוך אותו לזוגיות
ואיך את יכולה לתרום לכך?

לא פשוט לחוות התקפים בתדירות כל כך גדולה,
כפי שאת חווה (כמעט מדי יום).

לטיפול תרופתי יש תופעות לוואי,
ולפעמים הגוף מתרגל אליהן וזה מנטרל את השפעתן.
תרופות אינן מונעות את החרדות בטווח הארוך.
אז יש עוד דרכים, לא תרופתיות.
האם שקלת טיפול בשיחות ?
או שילוב תרופות ושיחות.
טיפול כזה מאפשר לאדם לשנות גישה ולקחת אחריות על עצמו ועל בריאותו.







ו
 
לצערי טרם מצאתי מטפל שאתן בו אמון

הייתי אצל פסיכיאטר פרטי שרק הקליד בלפטופ תשובות לשאלון כדי לאבחן את מצבי ובלי שום אמפתיה רשם לי תרופה וכשהיו לי שאלות ניפנף אותי.
הייתי גם אצל פסיכיאטר במרפאה לבריאות נפש שהיה ציני ושהתקשרתי לשאול שאלות לגבי התרופה היה חסר סבלנות עד שאמרו לי במרפאה שאם יש לי שאלות שאפנה למיון. אין לי כסף לפסיכולוג פרטי. ביטוח מושלם רק עכשיו עשיתי וצריך תקופה של חצי שנה כדי לקבל התייעצות עם מומחה במחיר מוזל.
 
למעלה