הבעיה שהיא חוששת משום שדי במקרה היא עלתה על הבעיה

הבעיה שהיא חוששת משום שדי במקרה היא עלתה על הבעיה

ועברה מרופא לרופא עד שגילו לה בבית חולים שהנפיחות לא סתם נפיחות ניקזו לה את הנוזלים ועד התשובה של הביופסיה היא סגורה בחדר עם דלת סגורה לא מתפקדת וכול היום באינטרנט בסלולרי
העניין שזה 3 שבועות ופוגע בסדר היום גם שלי , אני מטפל בילדה
המקרה הזה הוא השלישי או יותר מאז נישואינו
שהיא נתקפת חרדה וסגורה על עולם משלה לשבועות , היא בטוחה שמשהו נוראה מתחולל בה , פעם זה היה איידס , חששה מאוד לגעת בזרים וחששה ממחטים ... בקיצר חיי בלתי נסבלים
ודיי בדילמה , מה איתם עושים במקומי
 

EZCA

New member
לידיעת החברים כאן.לא טוב לפתוח שרשור חדש,כי כל

פתיחת שרשור חדש דוחפת הודעה חשובה אחרת מדף זה לדף מספר 2
ואז החברים לא קוראים בדף מספר 2.
לכן טוב תעשה מנהלת הפורום החביבה שלנו,אם היא תאחד את שתי ההודעות בשרשור אחד.
 

EZCA

New member
המשך למה שכתבתי. לכל דף מוקצים 15 שרשורים כהודעות חדשות.

 

jacolevi

New member
שלום לך יריב , אני מגיב באיחור כי לא ראיתי.

ראשית אני חושב שכדאי שתקרא קצת על נושא החרדה שנובעת מבעיות בריאות , ולא משנה אם הן אמיתיות או מדומות , אלו הפרעות סומטיזציה בעיקר והתוצאה שלהן שהיא היפוכונדריה שגורמת לסבל רב .
אני בטוח שאתה נמצא במצוקה מסויימת כתוצאה ממצבה של אישתך , אבל האמן לי (ואני ממש יודע בדיוק מה זוגתך מרגישה ) שאישתך חווה גהינום נפשי כתוצאה מהתחושות שלה ,ומה שאתה מרגיש הוא כאין וכאפס לעומת מה שעובר עליה. הסבלנות שלך והתמיכה שלך ברגעים הקשים האלה חשובים מאוד , ובנוסף אני חושב שיהיה נכון מצידך לקחת אותה לפגישה עם פסיכיאטר שישוחח איתה וישקול איך אפשר לעזור , אם זה תרופות הרגעה או שיחות , או גם וגם.
אני זוכר טוב שבתחילת תקופת הנישואין שלי (כבר כמעט 50 שנה) אישתי עברה משבר נפשי כלשהוא , היא הייתה בטוחה שהיא הולכת למות והייתי לוקח אותה כמעט מידי לילה לביה"ח שיבא למיון. בסופו של דבר זה הסתדר אצלה והג'וק יצא מהראש, אבל אז עברתי איתה תקופה מאוד לא קלה ולרגע אחד לא הייתה לי איזושהי דילמה בנושא , בנישואין לא תמיד הכל דבש .
נראה לי שעניתי לך על השאלה שלך.
שבוע טוב לך.
 
למעלה