שר הטבעות עוד יותר מורחב!

  • פותח הנושא azdu
  • פורסם בתאריך

azdu

New member
שר הטבעות עוד יותר מורחב!

פיטר ג'קסון הודיע לאחרונה, כי בעוד שנתיים-שלוש ייצא אוסף של 3 סרטי שר הטבעות עם סצינות נוספות שלא נכנסו לסרטים בקולונוע וגרסאות המורחבות לפי שמועות ברשת מדובר בין השאר על הסצינות הבאות: א. הסצינה של טיהור הפלך. ב. סצינת תקיפת הזאבים לפני הכניסה למוריה. ג. דמויות שלא נכנסו לסרטים וכן צולמו, כגון תום בומבדיל (!!!), אקת'ליון, גלואין (אביו של גימלי) וגלורפינדל. ד. סצינות המשך לאחר עזיבת הספינה עם פרודו (הכוונה לקטע סיום עם קריינות של גלדריאל, כמו שהיה בפתיחת אחוות הטבעת, עם תיאור גורלן של הדמויות העיקריות ועתידן). ה. סצינות פספופסים. למרבה הצער, ג'קסון הודיע, כי הסצינות הללו לא תיערכנה לתוך הסרטים, אלא תוצגנה בDVD כחומר שלא נכנס וילוו בהסברים מדוע החליטו לא להכניסן. כל הסיפור הזה לאחר שג'קסון יסיים את פרויקט קינג-קונג וזה שלאחריו (סרט על חיילי אוסטרליה וניו-זילנד במלחה"ע ה-2).
 

Y. Welis

New member
נראה שזה ימשך שנים...

אני אגב לא בטוח בעניין טיהור הפלך וטום - לפי מה שהבנתי הקטעים האלה לא צולמו כלל. אם אגב הן יובאו בנפרד, אפשר יהיה לערוך אותן לתוך הסרטים באופן עצמאי... זה יהיה מעניין.
 

aniviel

New member
השמועות האלו לא נכונות...

כן יכול להיות שייצא DVD עוד יותר מורחב בעוד כמה שנים אבל בטוח שלא יהיה את טיהור הפלך, כי פיטר ג'קסון ציין כבר מספר פעמים שזה מעולם לא צולם. כמו כן גם הדמויות שאמרת לא יופיעו. בעיקר גלורפינדל, שכן אפשר למצוא אותו 'ברקע' בסרטים, אני מכירה את השחקן ש'שיחק' אותו והוא אמר לי שלא צילמו עוד סצינות איתו, אז אתה יכול להיות בטוח שהוא לא יופיע יותר מזה. מי שכן אולי יופיע בגרסה היותר מורחבת זה גיל-גאלאד. אפשר לראות אותו לשניה וחצי במורחב של הראשון והשחקן ששיחק אותו אמר באירוע בו הייתי שצילמו עוד המון קטעים איתו באותה המלחמה שאולי יופיעו בעתיד
 
למעלה