האם האלבום החדש של ליפא בלי עין הרע

מתנדב

New member
האם האלבום החדש של ליפא בלי עין הרע

ירוץ חזק בחתונות? על פי העיתון המחנה החרדי, נכתב כך: לאלבום החדש "בלי עין הרע" קדמה ציפיה דרוכה בעקבות הצלחת אלבומיו הקודמים, באלבום החדש הוא מוכיח יכולות ביצוע מרשימות וכישורי כתיבה נדירים, בימים האחרונים כך נמסר ביקרו בקוסמוס ובזול למהדרין בעלי תזמורות רבים שביקשו לרכוש את האלבום החדש בכדי להגיע מוכנים לעונת החתונות.. אז מה אתם אומרים? האם האלבום החדש הולך להיכנס לעולם החתונות?
 

MENIMEN M

New member
למרות שזה אלבום ענק...

הוא לא יכנס לחתונות כי למעט שיר אחד אין שם שום שיר שמתאים לחתונות לא שהשירים לא יפים אלא להפך השירים מהממים ולהיטים אבל לא מתאימים חוץ מהשיר "ארבע מידות" שהוא שיר ענק בקצב ההורה על משקל מי שאומר השיר הזה יכנס ויהיה להיט ענק.
 
קודם כל זה אלבום שונה באמת מאוד

מכול הדיסקים שלו ובכלל מהדיסקים שיצאו עד היום זו מוזיקה שונה גם הרבה רעיונות חדשים כמו תמיד עם המוח של ליפא יש שם אפילו כמו קטע של כמו ראפ ששם הוא מזכיר את כל הקרנות החסד שבארץ יש שם שיר כמין דאנס מענין מאוד וגם כמו תמיד שיר הורה שכנירא זה יינס לחתונות .קנו ותהנו אולי בפעם הראשונה לא כל כך תיתלהבו אבל אחרי כמו פעמים אני מאמין שלא תירצו להפסיק לישמוע
 

מתנדב

New member
נכתב בעיתון שליפא עובד על הדיסק

הזה 3 שנים, אז אחרי כזאת השקעה זה חייב להיות מוצלח...
 
קשה לשירה

ליפא שמעלצער עבר פיתוח קול לפני או במהלך העבודה על האלבום, מבלי משים (או שכן) הוא הלך על ביצועים קוליים מרחיקי לכת והביא לכך שרבים מהשירים לא יהיו נוחים לשירה מבלי תזמורת מקהלה או יכולת ביצוע קולית מיוחדת. אי לכך ובהתאם לכל זאת אינני צופה שמספר השירים שיכנסו לחתונות מהאלבום יעלה על ארבע חמש.
 
למעלה