הסרת שיוך מחשב לרשת Novell

nando

New member
הסרת שיוך מחשב לרשת Novell

שלום,

רכשתי מחשב שהיה משוייך לרשת ארגונית המנוהלת ע"י zennetworks.
ברצוני להחזיר את המחשב למצב שבו הוא עובד ב Workgroup מבלי שאצרך לפרמט אותו. לצערי אין לי את סיסמאת הכניסה שהייתה על המחשב הזה ובהפעלה עולה לי חלון כניסה מובנה של Windows 7 וחלון ה Login של Novell.

אני מעלה את המחשב באמצעות Hirens Boot CD אשר בו יש כלים המאפשרים לעריכת ה Registry של מחשב מרוחק. לצורך העניין, ה- Registry של המחשב נחשב "למרוחק", משום שלא העלינו את המחשב ממערכת ההפעלה הקבוע שלו.

השאלה הנשאלת היא:
אילו מפתחות צריך לשנות/ למחוק ב- Registry בכדי שהמחשב יישכח שהוא מנוהל ע"י LDAP כלשהו, ספציפית (Zenetworks).

תודה לעונים!
 

HooK

New member
אם תחפש טוב

אם תחפש טוב, תראה שיש לך באותו דיסק גם כלים קצת יותר יעילים למשימה מסוג זה. (איפוס סיסמת אדמין מקומי). הרבה הרבה יותר יעילים וידידותיים מללכת בעקבות מפתחות רג'יסטרי.
אתה על ווינדוס 7 אז זה אפילו עוד יותר פשט..
תעבור על הכלים שם. אל תיתקע על הראשון.

אחרי שיש לך כניסה עם יוזר כלשהו שהוא אדמין מקומי (דהינו חבר בקבוצת administrators של המחשב עצמו)
אתה יכול פשוט לבצע איתו כניסה ולהוציא אותו מהדומיין ולהשיבו לקבוצת העבודה :) זהו
 

nando

New member
ככל הנראה אני מפספס משהו...

ראשית אשמח שתכוון אותי ספציפית. כלומר מה שם הכלי שאתה מדבר עליו? ב Hirens Boot CD מצאתי כלי Tweaking שחושף את האפשרות של הגדרות הרשת של המחשב, שם יכולתי להגדיר שהמחשב הוא לא חלק מרשת הארגונית ושם גם יכולתי לשנות את שמו. לאחר Boot הנמחשב חזר לאותן הגדרות. האם לכלי הזה התכוונת?

  1. גיליתי שאנשי הרשת יצרו לעצמם Backdoor בחלון ה Login של Windows בכפתור העגול הכחול שנמצא בצד שמאל המסך (ומשמש בד"כ להפעלת עזרי נגישות המגדלת או ה Narator), עוד לפני הכניסה למערכת. ה Backdoor הוא תוכנה בשם WindowsGate 1.1 המאפשרת להריץ תהליכים עם הרשאות מנהל. נצלתי זאת בכדי להפעיל את כלי ה Hirens Boot CD, ככלי Utilities כשבצעתי Boot ממע' ההפעלה שב Hard Disk.
  2. בין השאר הצלחתי להריץ סקריפט VBS לכאורה עם Elevated Permissions שתכתליתו להסיר את הקלינט של Novel וכל מה שקשור אליהם. לצערי מיד לאחר ה Boot הכל חזר למצבו הראשוני.
  3. האם אתה ממליץ לבצע את הפעולות כאשר מעלים אצ המחשב באמצעות מערכת ההפעלה של המחשב או כשמעלים אותו ב Hirens ומשם עושים את כל המניפולציות?

    תודה בעבור תשובותיך!
 

kitt

New member
ה Hiren יש כלי שמאפס סיסמאות של משתמשים. תאפס את הסיסמא של

האדמין של המחשב (אם אתה לא יודע מי מהמשתמשים הוא אז קח את Administrator תוריד ממנו את ה Disable ותן לו סיסמא. כנס עם המשתמש הזה למחשב ותעיף אותו מהדומיין של הנובל, תסיר את כלי הנובל וכל מה שאתה רוצה לעשות.
 
למעלה