מה קורה עם התחום הזה באזרחות ?

Chiron1

New member
מה קורה עם התחום הזה באזרחות ?

אהלן חברים , אני כרגע בצבא משרת בתור טכנאי תקשורת (קורס אבנט כחול של חיל האוויר אם זה אומר משהו למישהו) , ובעוד פחות משנה אני עומד להשתחרר ורוצה מאוד להיכנס לתחום לזה באזרחות.
אני טיפה מגשש במודעות דרושים בשביל להבין מה קורה שם ונתקל בהרבה משרות שפשוט נשמעות אותו דבר (לפי הדרישות של המודעה) , כמו לדוגמא משרות HELP DESK , משרות של איש IT , משרות של מנהל רשת ומשרות של טכנאי PC.
הייתי גם רוצה לדעת מה יחכה לי באזרחות ? מבחינת הכל , בעיקר שכר ואפיקי התקדמות ולאיזה משרה בעצם אני שייך.
אני עובד בעיקר על ציוד של סיסקו,ג'וניפר , netapp , HP , צ'קפוינט , את רוב הידע שלי אני לומד בבית ובונה מעבדות על PACKET TRACER ועל GNS.
אשמח לכל פיסת מידע אפשרית, תודה :)
 

SysAdmin1

New member
הנושא כבר נדון מספר רב של פעמים בהרחבה כאן בפורום, כך ש....

הנושא כבר נדון והוסבר מספר רב של פעמים בהרחבה כאן בפורום, כך שכדאי להשתמש בחיפוש לצורך הקריאה של השירשורים המתאימים. הסיכום של הנושא, הוא שבמגזר האזרחי כבר מכירים את ההכשרה, ידע וניסיון שהתפקידים צבאים כאלה מקנים והמשרות היחידות הזמינות באזרחות לבוגרים של התפקידים האלה, הן באמת בסיגנון של מוקדן ב HELP DESK או תפקידים זמניים דומים אחרים, שלא דורשים שום ידע.

בכל מקרה, אם מסיבה כלשהיא, אתה לא מתגבר אל מנגנון החיפוש כאן, צירפתי גם קישור לאחת מין הרבים מהשירשורים הדומים בנושא שהתנהלו כאן ושהוסבר בהם כבר הכל:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/956/181063552/מחשבים/מומחי_IT
 
למעלה