עזרה בחיפוש עבודה - תחום IT

skepper

New member
עזרה בחיפוש עבודה - תחום IT


בניסיון לסייע לחברי הפורום שלנו שאינם מועסקים מחד ולחברי הפורום שמחפישם לגייס עובדים מאידך, נפתח בכל יום שלישי שרשור ייעודי, בו תוכלו להעלות קורות חיים מסודרים ואולי גם להציע לאחרים עבודה.

השרשור חייב להישאר נקי וללא כל תגובות להודעות המופיעות בו. כל תגובה תמחק מיד. הרעיון הוא שרק קורות חיים יופיעו בו. אם ברצונכם להעיר/להאיר/להגיב בכל צורה שאינה הצעת עבודה, אנא עשו זאת בשרשור נפרד עם קישור לפוסט עליו אתם מגיבים.

את קורות החיים לא נלמד אתכם לכתוב (יש אתרים שמתמחים בזה), אבל כדאי מאוד שיהיו בפורמט PDF ו/או DOC (לשיקולכם DOCX). אפשר בעברית, אפשר באנגלית (דוגמאות באתר הנ"ל)... לא להעלות את קורות החיים כחלק מההודעה, אלא כקובץ מצורף בלבד.

חשוב מאוד שבכותרת תכתב המומחיות העיקרית שלכם כדי שיהיה קל להבין במה מדובר ישר מהכותרת ולא להצטרך להוריד את המסמך רק כדי להבין במה מדובר.

לדוגמא:

יוסי כהן, 28, וובמסטר, גרפיקאי
יעקב פרץ, 32, טכנאי מחשבים, 7 שנות ניסיון
אלי טנגה, 40, מהנדס מערכות

במידה ואינכם רוצים לכתוב את שמכם בכותרת, כיתבו לפחות את המומחיות העיקרית.

פרסומים כלשהם יימחקו מיד, ובמידת הצורך הכותב ייחסם ללא התראה מראש. המטרה היא לעזור לחברים שמחפשים עבודה, ולא לעזור לכל מיני מעבדות מחשבים מקומיות למצוא לקוחות. אם לא ברור מספק, אז שוב: קורות חיים או הצעות עבודה בלבד.

השרשור הזה יינעץ מדי יום שלישי למשך 24 שעות. הוא ייפתח שוב שבוע לאחר מכן.

במידה ואתם יכולים לעזור למישהו, אנא כיתבו לי איך אפשר להשתמש בכך. יותר ויותר גורמים מתעניינים בשרשור הזה.

בהצלחה לכולנו!


Skepper & Food is Good
 

F00D Is G00D

New member
צוות סיסטם, תמיכה במשתמשים בארץ ובחו"ל

צוות סיסטם, תמיכה במשתמשים בארץ ובחו"ל



Job Description:
As part of the IT team, the position entails installation and regular maintenance of organizational infrastructure and workstations and includes support of company users in Israel and abroad.
Requirements:
Knowledge and Experience in: XP/2003/2008 ,AD, Exchange, Share Point , Antivirus/Anti Spam
Knowledge of hardware (disks, controllers, cards, etc...) and ability to run diagnostics and identify problems at the hardware level.
Knowledge of UNIX OS variants and ability to install, configure and debug system and network services:
Proven experience with systems planning, security principles and general software management best practices


אם המשרה מתאימה אנא תשלח/י קו"ח עדכניים למייל

[email protected]
 

ntbsh

New member
מהנדסי תשתיות מיקרוסופט

אנו מגייסים מהנדסי תשתיות מיקרוסופט בעלי ניסיון של 3 שנים לפחות בתחומים הבאים (ניסיון צבאי מקביל נחשב אף הוא):
Windows Server 2003/2008/2012
Active Directory 2003-2012 - חובה
Exchange Server 2003-2010 - חובה
Hyper-V - חובה
Lync 2010/2013 – יתרון
משפחת מוצרי System Center בדגש על Configuration Manager 2007-2012 ו- Operations Manager 2007-2012 – חובה
ForeFront TMG/UAG/ISA Server
הסמכת MCITP Enterprise Administrator 2008/2012 בתוקף
הסמכות נוספות – יתרון
רשיון נהיגה
תודעת שירות גבוהה, אדיבות וייצוגיות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קו"ח ניתן לשלוח ל- [email protected].
 

danidin86

New member
חיפוש עבודה

שלום אני בעל הסמכת MCSE בוגר מכללת סלע
מחפש עבודה בתחום המחשבים וה-IT,
לכל תפקיד שקיים בתחום כמו: עוזר מנהל רשת ,מתקין עמדות קצה , טכנאי PC , מפרמט מחשבים , מחליף מסכים...
ללא ניסיון בתחום רוצה ללמוד ולהתקדם,
מחפש את טבילת האש הראשונה בתחום אפשרי גם ללא תשלום
תודה.
 

F00D Is G00D

New member
רמת החייל סיסטם, משרה חלקית \ פרילאנסרים

לחברה גדולה ומוכרת המציעה שירותים בתחום הטכנולוגי (תשתיות וסיסטם,חומרה ,תוכנה ופיתוח)

הממוקמת בתל אביב באזור רמת החייל דרוש/ה טכנאי/ת PC/HELP DESK למס' שעות עבודה בחודש (מס' שעות מצומצם ביותר )

זה יכול להתאים לעובדים המחפשים עבודה שנייה או שלישית כפרילנסרים – ורק לפרילנסרים !!



המשרה מיועדת ליוצאי צבא – עדיפות (ליוצאי יחידות טכנולוגיות) אולבעלי

ניסיון של עד 5-7 שנים בתחום הPC או HELP DESK וסיסטם (ניסיון מעולה ב DB)

חובה ניסיון בתחזוקת שרתים , טיפול בתקלות חומרה/תוכנה, מדפסות, מסכים, התקנת עמדות,

השתלטות מרחוק ,AD, EXCHANGE, DB




פנו אלי במסר לקבל פרטי איש קשר
 

F00D Is G00D

New member
Tier 2 - Technical Support Engineer

Tier 2 - Technical Support Engineer


The Technical Support Engineer will be responsible for remote problem analysis and
resolution, working with distributors, partners and end-customers.
The Support Engineer will support advanced configurations.
The Support Engineer will work cases until escalation is required due to the inability to resolve the issue or due to SLA expiration. In addition, the Support Engineer will collect
all data from customers necessary to escalate cases to Tier 3 and 4.

Requirements:

• Minimum 3 years network experience.
• Deep knowledge of TCP/IP, HTTP, load balancers, management protocols and applications, and firewalls.
• Experience with Layers 4-7
• Extensive knowledge of networking debugging tools and applications such as sniffers
and traffic generators.
• Strong service orientation.
• Quick and independent learning capabilities.
• Good interpersonal skills, well organized, team player, and self-motivated
• Very good English communication skills (verbal and writing).

Advantages:

• Experience with IDS/IPS security products.
• Experience with Alteon and/or Radware products.
• Experience with Cisco and Juniper products.



שלח/י קו"ח למייל [email protected]
 
למעלה