מקרה נעל

גנגי

New member
../images/Emo41.gifמקרה נעל../images/Emo41.gif

כל הקיץ התנחמתי בכפכפי האצבע כעורי-התואר של קרוקס, שנתנו מרחבים ומנוח לכפות רגליי בתמורה לנכונותי להיראות איתם בציבור. כאילו שהייתה לי ברירה. אלא שהכאבים בכפות הרגליים מחמירים בקור, ומזג האוויר התחיל לאותת לי איתותי מצוקה לכיוון ארון הנעליים. את נעלי הספורט אני עוד מצליחה לנעול לחצי שעה ביום, אבל זו חצי שעה קשה וכואבת, שבדומה לפולנייה קלאסית מזכירה לי עוד שעות אחרי זה את הכאב. וכך ניסיתי כל נעל שמצאתי בבית, עד שאחרי הניסיון המר של אתמול, שאפילו שנת-לילה לא הצליחה להשכיח מרגליי את לקחיו, החלטתי הבוקר לצאת לציד-כפכפים בחנות של נעלי בריאות. (מי האידיוט שמחזיק נעליים בריאות?!) בעזרת חברה מסורה שידעה להדריך אותי לחנות הנכונה מצאתי שני זוגות כפכפים שנראו לי סבירים (לא המחיר, רבותיי, הצורה והתוכן), וכשהמוכרת ראתה שאני מתלבטת ביניהם היא ניסתה להבין מה מטריד אותי. הסברתי לה בסבלנות שכפות הרגליים שלי כואבות, ושאני צריכה נעליים שאוכל להיכנס אליהן בקלות ולא לסבול בתוכן. היא הנהנה והביעה התעניינות אינטלקטואלית - אם לא אכפת לך, אמרה, אולי תגידי לי למה הן כואבות? אני מאוד מתעניינת כי אני עובדת בזה. הבנתי שנתקלתי באדם החושב, והסברתי לה באדיבות שהטיפולים הכימיים שקיבלתי פגעו לי ברגליים. אהה, היא אמרה. ולמה בדיוק קיבלת טיפולים כאלה? כי אני חולה בסרטן, אמרתי לה. כן, אמרה מאור הגולה, ברור, ברור, אבל כמה זמן קיבלת טיפולים? חצי שנה, אמרתי. 16 טיפולים. חצי שנה?! זעקה השיבוט של איינשטיין - שישה עשר טיפולים?! למה עשית את זה? מי אמר לך לעשות את הטיפולים האלה? הרגשתי כזאת אידיוטית. באמת, למה עשיתי את זה? מי אמר תי לעשות את זה? למה לא שאלתי קודם בחנות נעליים, לפני שהתחלתי עם הטיפולים האלה? אילו הייתי שואלת לא הייתי צריכה לא טיפולים ולא נעליים! אוף.
 

roihand1

New member
הרי ידוע שאנשים סופגים תכונות מסביב

תם. כמי שעובדת בחנות נעלי בריאות היא הייתה יכולה לספוג אחת משתי תכונות, ואיך אומרים אצלנו, "בריאה היא לא נשמעת לי".
 

אטיוד5

Active member
אם זה היה בחנות משקפיים

אז זה היה מקרה ציונה. אפשר להגיד משהו? רק רציתי לומר שאני נהנה לקרוא אותך תמיד.
 

ihtiyar

New member
למצוא נעל זה בהחלט חת'כת תיק...

טוב לדעת שדוקטורים מתכבדים לשרת כזבנים בחנות נעליים. עדיף ללא ספק מסנדלרים בבתי חולים
 

ihtiyar

New member
../images/Emo178.gif אוי ואבוי. לא התכוונתי לכתוב

שאת כַּזְּבָנִית, חלילה. לא כך התרשמתי ממך בפורום. התכוונתי לכך "שדוקטורים מתכבדים לשרת כְּזָבַּנִים בחנות נעליים"
 

שרוֹן

New member
יצא לנו לדבר על זה כשחזרנו מהצפום

נכנסנו למסעדה אום אל פחמית (מדהימה) שנקראת בבור, והשם שלה הזכיר נשכחות. ובשבלולית- אינעל דין אלבבור איליג'בהום- תקולל (דת) הספינה שהביאה אותם.
 

תום53

New member
לא הצלחתי להבין דבר אחד

למה זה משנה לה כמה זמן קיבלת טיפולים? האם עלי להבין מכך שלא הייתה לה בעיה אם היה מדובר, נניח, ב-13 טיפולים המשתרעים על פני ארבעה וחצי חודשים? וחוץ מזה, למען שמירה על איזון קוסמי, אני חושב שאת חייבת מעתה לקנות נעליים רק אחרי שהתייעצת עם רופא.
 

גנגי

New member
אני חושבת שהיא נפגעה מזה

שלא התייעצתי איתה, סקנד אופיניין, אתה יודע. וחוצמזה, משמח אותי לראות אותך כאן.
 

סאקרה

New member
אשה נעלה,ניהלה מינעלה

"נכנסה לנעליים גדולות" "נכנסה לך לעצמות" ואפשר להמשיך ולהקליש קלישאות לרב.. אבל לא הבנתי אם בסוף הונעלת במשהו סביר או שמא את עדיין במועדון היחפניות הדואבות. שימי לב,"קרוקס" עם גרב זה כמעט נעל. הציבור יעמוד בגבורה בסבלך. ואת? השתדלי לשבת.
 

גנגי

New member
סוף הדרך!

סוף-סוף סופני! מצאתי אחלה כפכפים, נוחים באופן בלתי רגיל ויקרים באופן שערורייתי, אבל נוחים, כבר אמרתי? וחשוב מזה - מעכשיו חסל סדר קופת חולים כהלכתה. לגברת בחנות הנעליים לא צריך תור או מספר. יותר מזה לבקש?
 

שרוֹן

New member
אצלנו אין כאלה חנויות נעליים

יש התמחויות? ובעניין הנעליים גופן- בלונדסטון ניסית (לא טעית)?. הן נוחות רחבות ואין שרוכים. יופי נעליים.
 

גנגי

New member
הבעיה היא לא הרוחב והשרוכים

אלא הקרקעית. מסובך מאוד להסביר. באמת. אבל מצאתי בדיוק-בדיוק מה שחיפשתי.
 
למעלה