~הבשורה על פי המלאך-גבריאלה~

גנגי

New member
~הבשורה על פי המלאך-גבריאלה~

"יש לי בשבילך שתי בשורות, אחת טובה ואחת רעה", אמרה המלאך-גבריאלה שלי בתום הטיפול היום, כשהתייצבתי אצלה במשרד. "הטובה היא שגמרת בשעה טובה את הכימותרפיה." אכן, הלא ייאמן (שמתם לב שזה ההיפך של "אשר יגורתי"?) קרה. אצטרך לחפש לי תעסוקה לימי ראשון. אולי עבודות יד יזומות. ואולי איזו גיחה חו"לה. משהו שישכיח ממני את הגעגועים למחלקה, למחטים, לממציאת העצלוּת - האחות זונה, למלאך-גבריאלה (ממציאת ה"זונה"), לדכאוניים שבכורסאות ולקבוצת התמיכה הצוחקת, "מָלֵא קָרָחוֹת"- שלוש נשים מצחיקות, חזקות, שוות ביותר, שאני מתכוונת לשמור איתן על קשר במקומות סימפטיים יותר ועל קפה טוב יותר. לכבוד היום האחרון שלי היו שם מעט מטופלים היום, אבל המחלקה פיצתה בכל הפאשלות האפשריות, כך שהיה איזון מושלם והמספר הבסיסי נשמר. ממציאת העצלוּת הייתה בחופשה (כמה לא צפוי) וכך קרה שהאחות האחראית עליי במקומה התחילה להערות לי נוזלים רק באחת עשרה (באופן רגיל זה קורה בסביבות תשע) והיות שלא ידעה בדיוק את הסדר הנכון של הקוקטיילים שלי ובעיקר את השפעתם הצפויה בסדר רנדומלי שכזה (אף אחד לא ידע, נדמה לי שזה היה מין מחקר פרטי שלה), היא נכנסה לחרדות בכל פעם שראתה אותי הולכת לעשות פיפי (שזה אומר התקף-חרדה בערך כל עשר דקות). אני, שהבחנתי ברמזים למוזת-מנגלה-אינטלקטואלית בגישתה של האחות, די התייחסתי בכובד ראש לאפשרות שכשהצהירו על "הטיפול האחרון" זה היה בעצם על משקל "הסעודה האחרונה"... למרבה שמחתי כשהתעוררתי כאבה לי היד, וככה הבנתי שאני חיה (מורשת אמהות, תודה לאל. אמא שלי תמיד טרחה להנחיל לי כמה כישורים להבחנה בין חיים ומוות, והחשוב שבהם היה "אם אני קמה בבוקר וכואב לי – סימן שאני חיה". בפולנית זה נשמע יותר טוב). האחות מנגלית צהלה, הניסוי הצליח והפציינטית (עוד) לא מתה. עכשיו מה שנותר לפנציינטית השורדנית הוא רק לאסוף את שאריותיה הקמלות ולדדות לעבר חדר-ד"ר-המלאך-גבריאלה. כמו שקורה ברובוטריקים, רק די הפוך, גם לי יש שני מצבים ואחרי טיפול אני הופכת לסמרטוט. אז ישבתי לי בפאזה הסמרטוטית שלי וחיכיתי למלאך גבריאלה. המלאך קיבלה אותי איך שחזרה מלצעוק על מישהו בנועם שהוא בן-זונה-מזדיין, וישבנו לסכם את מה שהיה ומה שיהיה. מה שהיה אתם יודעים כבר, פחותויותר,ומה שיהיה אולי תדעו עם הזמן. זה עדיין בתחום הבשורות הרעות, מבחינתי, ואני צריכה להתרגל לרעיון לפני שארגיש מוכנה לפרוט אותו לפרוטות ולפרטים ככה קבל עם ופורום. בכל מקרה, בשבועות הקרובים אני בהתאוששות, אז אנא, קחו בחשבון שאני עושה רק דברים כייפיים. כלומר, חוץ מבדיקות מגעילות ופגישות עם רופאים חדשים ודיונים על עתידי ועל עתיד כמה חלקים נבחרים מגופי. רק דברים שמחים. ראו הוזהרתם! יאללה, בשמחות. כל מי שרוצה לעזור לי לחגוג את סיום פרק ב' מוזמן. הבירה תישפך כיין ומכסת הופעות הג'ז והסרטים המשובחים תגדל. אני אפילו שוקלת, אם וכאשר יתירו לי רגליי הבנות-זונות (למדתי משהו מהמלאך-גבריאל, לא?) לטוס לי מכאן לכמה ימים נחמדים במחוזות אחרים, ואולי לא לחזור, אם יתאפשר. אם כבר הכחשה, שלפחות תהיה בסטייל.
 

מוגג

New member
לא הבנתי

אפשר כבר לשחרר את האצבעות? בכלופן שיהיה בשעה טובה, זו באמת סיבה לחגוג. לחיי התרופות שבדרך
!
 

אוֹחַ

New member
נראה לי הכי טוב שנהפוך ארגז בירה

נעמוד עליו באמצע המחלקה האונקולוגית, ונכריז שנצחנו. לפני שמישהו אחר יעשה את זה. זה מה שחשוב עכשיו!
בהצלחה בהמשך, גנגי! טוב, עכשיו מה עם כל הבקבוקים שהיו בארגז?
 

אטיוד5

Active member
יש פה שאלה כבדת משקל ...

בענין מי בוחר את הנבחרים שכבר דנו בה הרבה בחוגים למדעי המדינה. (לא שיצא מזה משהו , כמובן.) אמנם במקרה שלפנייך (תרתי) הנבחרים קלי משקל, וטוב שכך, לדעתי, אבל גי'ז, באמצע הגיז פתאום לבחור את הבחירות האלו, אעפס... נו טוב,זה מה שיש, ונקווה שהנבחרים יישארו לכהן בתפקידם הרם. רוב בריאות. תחזקנה שדייך.
 

YoreShmaNa

New member
../images/Emo13.gif לשמוע. ../images/Emo50.gif בהמשך.

רק תסבירי לי דבר אחד קטן, האחות המנגלית - היא רצתה לשים אותך על המנגל?
 

גנגי

New member
אז אל תשאל.

כשיגיע הזמן שאוכל לדבר על זה, אולי אגיד. ואם לא, תצטרכו להאמין לי שזה נאחס גם בלי שאפרט.
 

שרוֹן

New member
אז נעשה גם וגם וגם :מפמסכתנ"פ

מפגשפורומסיבתסיומכימיתחילתניתוחיםפיכסיים. יש איפה?
 

גנגי

New member
אטם אכן ההפסקת-אש תוכיח את עצמה

אני משערת שד"ר רינה בן שחר שתוב אלינו עם הפתעות באמתחתה בקרוב מאוד, ואז נוכל לארגן כבר בספטמבר את המפגש-הרצאה בצירוף כל מה שאמרת. מה דעתך?
 

גנגי

New member
הדיסקלודים זה אחרי שתיקנתי! נשבעת!

גם הידיים שלי וגם העיניים משתפות פעולה נגדי. איזה באסה...
 

שרוֹן

New member
דעתי חיובית ביותר ../images/Emo13.gif

אבל ספטמבר זה עוד מלאן ימים. מקווה שלא יגיעו עד אז מעקלי האיברים, ואם יבואו תגידי שכבר תרמת במשרד. תגידו למוסקט שתשמור על התקרובות. אם הן לא (והן לא) יהיו אכילות, נעשה מלחמת עוגיות ענקית.
 

שרוֹן

New member
תסבירי לה את עוגמת הנפש מהפעם הקודמ

ואל תגלי לה שעישנתם, שיחקתם קלפים והלכתם עם נשים (אני יודעת שאני מצטטת מאיפשהו, אין לי מושג מאיפה).
 
למעלה