~ מבזק מהחזית הפרטית והמצומצמת ~

אלי ו.

New member
לא רק

זה יכול להיות ענין פשוט של רופא ספציפי היושב בוועדה הרפואית. הבט"ל הוא מסוג אותם מוסדות שיכולים לתת שירות מצויין עד שהבירוקרט האחרון בועט בדלי והורס הכל. שוב, לנו היה נסיון מצויין איתם (כפ"ס/הרצליה) אבל ידוע לי שבחלק מהוועדות הרפואיות בכפ"ס/הרצליה יושב בזמן האחרון טיפוס מאוד לא סימפטי שמקשה מאוד על ילדים נכים לקבל את זכויותיהם ונותן פרנסה טובה לעורכי דין המתמחים בזכויות נכים..
 

צימעס

New member
יש לי חברה בהודשרון

שאכלה מרורים. יש לה ילד שבינקותו (עד שנותח ו"תוקן") הטיפול בו היה מאוד תובעני, ונפל בקריטריונים של אחוזי נכות מסוימים לתינוקות. זה נראה כאילו טרטרו אותה בכוונה, שקרו לה, מרחו אותה, הכל. יותר מזה: המדינה מממנת לה את העו"ד כדי להלחם בעו"דים של בט"ל, הממומנים גם הם, בתורם, ע"י אותו משלם מיסים, בבית משפט שממומן כנ"ל.
 

מוּסקט

New member
וזה בגלל

שבארץ משרד הבריאות לא מתפקד רק כמיניסטריון - אלא גם לוקח על עצמו כל מיני אחריויות לא לו. נוצרו בדרך זו המון עוותים וניגודי אינטרסים - חלקם לדרעון עולם.
 

מוגג

New member
ועל זה כבר שר

שמי: בשמים טס
הזהב
! תתחדשי ועשי בו שימוש מושכל. בתור עונש לבירוקרטיה אני מציע שתחילימי לפני שיפוג תוקף התו ובעודף תשתמשי סתם כדי לחנות מול משרד הבריאותחבורה בחניה של המנכ"ל.
 

lordgino

New member
גנגי,

אני חושב שהמסר העיקרי כאן הוא: "תביני, גִּיברת, יש מלחמה עכשיו וגו'".
 

שרוֹן

New member
איפה משיגים "פקח אני פורק סחורה"?

ככה שיהיה מה לשים לבינתיים?
מזל תו! משתמע מדבריך שיש אור בקצה או שאני שומעת מהרהורי ליבי? ואני לא מדברת על ההישג האחרון מול הביטוח הלאומי..
 

גנגי

New member
יש אור בקצה, כן.

בשבוע הבא הכימי האחרון במאיר (על משקל הטנגו האחרון בפאריז... נעים באותה מידה, אגב). אח"כ יש עוד כברת דרך שמחולקת בין רדיולוגיה (חודשיים תמימים, יום-יום) וכמה הוצאות איברים שלא על דעתי, אבל לכי תדברי עם מקי סכינאי שניצב מולי וטוען שהאיברים האלה צריכים להיות בפורמלין שלו ולא בגוף שלי.... בקיצור - יהיה שמח!
 

שרוֹן

New member
ומה יותר שווה,

כימי או רדיולוגיה? לא מנומס בכלל העניין עם האיברים (אולי זאת קונספירציה אקס-פיילית, ורוצים להשתיל אותם אצל מישהו אחר?).
 
../images/Emo6.gif אולי זה עובד כמו ברפואה סינית-

כשיש חוסר (התרבות תאים) מוסיפים, וכשיש עודף--
 

אוֹחַ

New member
תגידי, התו הזה מקנה לך גם זכות

להשתין בשירותים של נכים? תולים את זה על הדלת מבחוץ, כמו "נא לא להפריע" שבבתי המלון? כי אני ממש מקפיד לא להשתין בשירותים של נכים. זה נראה לי כמו לחנות בחניה שלהם. לכן אני מבכר את שירותי הנשים (וגם את החניות שלהן, כשאין ברירה
).
 

גנגי

New member
ברורררררררררררר!!!!1

עכשיו בעיקרון אני נכנסת רק לשירותי נכים.
 
צודק ב 100%

פעם לא חשבתי שזה לא בסדר להשתמש בשירותי נכים, אבל רק לחשוב על זה שחלקם חייבים ממש לשבת על הלכלוך שההולכים על 2 השאירו...
 
למעלה