ועכשיו שנרגעתי מהאלפיון העליון

גנגי

New member
ועכשיו שנרגעתי מהאלפיון העליון

שהשרשורשיר הביא לנו שלום עליכם, אני יכולה לדווח לכם מהשטח, כמנהגי בימי ראשון. היום היה הטיפול השלושה עשר למניינם. כצפוי מהמספר המיוחד היה מזל נאחס (לחלק הלא-מאמין-באלוקימה-אבל-מאמין-באמונות-שלמות-בביאת-הנאחס) ומזל טוב (לחלק היהודי שבי), ככה שכל חלק אצלי יצא מבסוט ובא על סיפוקו. להלן פירוט: 1 חלק נאחס: המחט המזורגגת שתקעו לי בגב היד הכאיבה כמו שלא הכאיבה מעולם. ברור לי לחלוטין שזה בגלל שזה היה הטיפול השלושה-עשר. סססססומו. חשבתי למה לא יכלו לעשות מה שעשיתי פעם כשעבדתי כקב"טית בהילון י-ם (לפני ת"ק שנים ופרסה) וצלצלתי משועממת בשלוש בלילה למלון פלאז'ה כדי להציק לקב"ט המקומי, ושאלתי אם נכון מה ששמעתי שאין להם קומה 13 במלון, והשהקב"ט ענה שנכון, אז שאלתי אותו אם ככה מה מחבר בין הקומות 12 ו-14, והוא ניסה להסביר בסבלנות שרק המספר לא קיים, אבל הקומה ישנה, אז שאלתי אם ככה למה לא כתוב עליה 13, ואיך הוא יכול לספק לי הוכחה שיש קומה 13, אם כתוב עליה 14, וניסיתי לשכנע אותו שזה נשמע נורא מפחיד שקומה תלויה באוויר בלי שום דבר שיחזיק אותה. השיחה ארכה כמעט שעה, שבמהלכה האיש כמעט יצא מדעתו. ולמה נזכרתי? אה, תיכף תבינו. 1 חלק טוב: נכון הטיפול שלא היה בשבוע שעבר? (לא תגידו שאני לא מפנימה טינאייג'רית!!!) אז זהו, שהיום קיבלתי הצעה שאי-אפשר-לסרב-לה מהאונקולוגית שלי - היא אמרה שגם היום-חופש נחשב לטיפול, וככה שהפז"מ לא יוארך והטיפולים ייגמרו בזמן הנכון, יענו - הרווחתי טיפול שאני מפסידה!!!!!!!!!!!1 אז בעצם.... היום אפשר להגיד שזה הטיפול ה-14, ושאין אצלי קומה שמחברת בין ה-12 וה-14, כמו בפלאז'ה בדיוק, מה? בקיצור, יצא שכן עשו אצלי כמעשה פלאז'ה!
טוב, אז כנראה זה שהמחט כ"כ הכאיבה לי היום לא קשור בכלל ל-13. צריך למצוא תירוץ אחר. טוב, ליל מנוחה וחלום כבר מאוחר ומחר נקום ונראה איך שמגיע היום בסוף כל לילה
(וזה מתוך הנחה שהכדור-שינה יעבוד, אינעל דינו).
 

אטיוד5

Active member
../images/Emo45.gif

זה אוכל זה? עד כה זה המאכל היחיד שהצליח לגרום לי לבחילה של ממש. ולא נעים, זה היה אצל שכניי הפולניים.
 

נץ666

New member
את יודעת .. האסימון שלי

במקרר, עם השרשרת והוא אומר לה: I'm going to jerk off וטרודי, או טרודי, מקשיבה לו עד שיוצא להורג.
 

אטיוד5

Active member
ליל מנוחה מובטח לי

כי זה עתה סיימתי מבצע סבלות באשדוד. רק על פתיחת בורג פיליפס אחד בזמן פירוק המושא-המשא איבדתי כוס נוזלים. ולא השבתי אותה, כך נדמה לי, ע"י סביאת חצי אבטיח. טוב, מה לי כי אלין. צוות הסבלות כלל את הבן שלי, בן 22, את בנאי א' בן 32 ואת אחיו הבכור בן 42. ואני, מה אגיד לכם, אני לא בן 52. זהו, 52 הלך לאיבוד, ממש כמו הקומה ה-13. ושימו לב - איבוד 52 אחד זהה לארבעה איבודי 13. זהו, ככה כל הסיפור הזה מתקשר לסיפור היפה שלך, גנגי. שלא תגידי שסתם אני מנצלש.
 

אטיוד5

Active member
מתקרבים לסוף, כן

אבל בינתיים זאת רק טריחה של ערב שני. זריעה בדמעה. נראה שנכונו עוד חודשיים לפחות לפני הגראנד גא(ו)לה.
 

חציחצי

New member
... לא נראה לי שנשארו עוד הרבה

דרגות פולניוּת שהוא יכול לשאוף אליהן... מזלטוב לכל מי שהיתה לו היום נגיעה כלשהי לכפולות של 13 (לא כולל אישי ציבור לפני ו/או אחרי אחצון).
 
../images/Emo12.gif אוי ואבוי, בְּעוֹלָם נטול 13 מה

מה יעשו כל אלה שצריכים לחגוג בר-מצוה ? שולחת לך
ואיחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה
 
למעלה