הי-דד! בת מצווה!

גנגי

New member
הי-דד! בת מצווה!

ואכן, היום היה טיפול תריסריון, סליחה, תריסר יום שבזבזתי עד היום בהערייה של נוזלים מהסוג שבחיפה מגדירים אותו "ממפעלים מסוכנים" אל תוך גופי. שנאמר - "מורעלת". בדיוק כשהתגבשה לה קבוצתמיכה משעשעת מהסוג הנכון (ללא ירוקות עם רעלים אדומים, אבל עם שקיות שקופות, הומור שחור וקרחות לבנות, ועם גלי חום ועקצוצים וחשמלים בידיים וברגליים שאילו מישהו בעל יוזמה היה טורח לבדוק ודאי היה יכול להקים תחנת-רוח קטנה שתספק חשמל ליישוב הערבי עין-חוד שבהרי הכרמל, למשל) - קמה אחת מאיתנו והודיעה שזה הטיפול האחרון שלה (וכ-ו-ל-ה טיפול שמיני!). באסה, נכון? כתורמת ידועה (בעבודה, כמו כולם) הצעתי לה להתחלק איתי בנותרים, ככה בשביל הכיף, אבל היא בחרה לנסוע בלעדיי לטבריה, בשבת. או אולי בגלל הטילים ללונדון דווקא. מה זה חשוב. איך שר שלמה ארצי? "היינו שישה, כתוב על הקיר נשארתי אחד, אם סופרים גם אותי" (נתלית באילנות שמחשבים את קיצם לאחור)... בבוקר, כשאני באה לטיפול, יוצא לי תמיד לראות את אלה שלוקחים ללב ולריאות. לפני שהם נכנסים למחלקה הם תופסים פינה בחוץ ומעשנים את הסיגריה שתאפשר להם לעמוד בכמה שעות של אוויר נקי ודם מזוהם. וככה יש שם קשישה אחת, בטח לא פחות מאמא שלי, קירחת וחיוורת, שמסתתרת היטב מאחורי איזה שיח ועמוד ומעשנת לה מחוץ לתחום המבטים של הצוות הרפואי (שבטח היה משועשע לו ראה, אבל מן הסתם הריח מסגיר אותה*), ושלוש קרחות בוהקות שיושבות על המעקה אפופות עשן-טרי-של-בוקר, ועוד בחור אחד שדוף שמכניס עשן לגוף. אחד מהם יש לו סרטן ריאות, אז תמיד אני שואלת אותו אם צריך להגיד לו "שיהיה לך רק בְּרִיאוּת" או "שיהיה לך רק בַּרֵיאוֹת". האיש, למזלי, לא יכול לרדוף אחריי, כי אני עם הרגליים שלי הרי כבר לא מסוגלת לברוח... *ואגב ריח - שמתי לב לדבר נורא משונה: הרי ליוויתי את אמא שלי שנתיים למחקה האונקולוגית, ואת אחותי שנה וחצי, וזכור לי הריח המיוחד של המחלקה, אותו ריח שכל החולים שם ומלוויהם מתעבים כל כך, ובצדק. רק מה - אני לא מריחה אותו בכלל! מסתבר שאני כן מריחה ריחות שנעימים לי, אבל ריחות שעושים לי רע הפסקתי להריח. מין תתרנות סלקטיבית כזאת. לא סבבה אגוזים? לייף איז ביוטיפול, בייבי! לט'ס סלברייט! זהו. כמו תמיד, כל קשר בין פסקה לפסקה מקרי לקמרי, אבל אתם סולחים לי, נכון? מחר, אם ירצה השם והפועל, חוויות מהדיקור הסיני. מי שלא רוצה פָּטוּר. עשו חיים והיזהרו מעצי באובב, מטילים ומחומרים מסוכנים. וגם מוורדה רזה-עם-ז'קט. גנגי-דג-חשמל
 

גנגי

New member
נכון,

הפז"מ, הפז"מ.... וחוצמזה, נולדנו לסבול, לא ככה? אחרת מה יגידו השכנים הפולנים? יש לנו מוניטין שצריך לטפח...
 

בסממוצו

New member
את התשובה הסודית שלנו לנסראללה?

מפעל פטרוכימי מתנייע? ואללה, כשתיארת את חבורת המוקרנים שאלתי את עצמי אם עלי לא חלה אותה קללה מפורסמת - הופרדו בלידתם. שלא לדבר על זה שכל כך מתאים לי המקום, כי ממילא אני לא מריח כבר שנים (ושואל את עצמי אם אותי מריחים...). אני חוזר על הצעתי בשנית - תשלחי את הבובה לדיקור, ואת תישארי לעשות חיים בקיר הדרומי של המרחב המוגן.
 

גנגי

New member
אצלי המחשב

צמוד לקיר המזרחי של המרחב המוגן. איתך הסליחה, אבל אני נשארת שם. זה קיר סימפטי מאוד והתחבבנו זה על זה במשך השנתיים האחרונות. להוכחה - כשאני פונה אליו הוא עונה לי יותר מכמה אנשים שאני מכירה.
 

אטיוד5

Active member
אויה

לבושתי שכחתי שיום ראשון היום. הלך אימון הגמירות המשותפות. לא נורא, יהיו עוד לא מעט אימונים, כי הבנתי שההיא מטבריה לא נאותה להתחלק איתך וגם לא לחלוק איתך וגם לא לחלק איתך. הייתי תולה את השיכחה הזאת שמחלה כרונית אלמלא מאורע שיבת בנים לגבולם, ולמען הדיוק זה רק הבן שלי שחזר היום מארה"ב ואולי יקחו אותו למילואים בחטיבה המשורינת שלו לפני שהוא בורח להם להודו ותאילנד בעוד שבועיים. ואיך זה מתקשר לסיפור שלך? אה, כי הוא הביא איתו, ישר אל תוך הבית שלנו, את ריחו המגעיל של הבית האחרון בו הוא שהה, שהוא בית של מעשנים כרונים. לקחנו את כל הדברים שלו ותלינו אותם בחצר להשבה ברוח, והרי עכשיו נראית חצרנו כמו איזו חצר אינדיאנית עם החפצים התלויים האלו באויר. רק את המחשב הנייד שלו לא תלינו, יש גבול כן? אין ספק, נחוץ לנו דיקור סיני שיותיר אותנו, לפחות לכמה ימים טובים, תתרנים.
 

מוגג

New member
ברכות רבות בהגיעך לעול מיץ

על אפך וקרחתך! האם דיקור סיני בפה נקרא פהדיקור? אם אינך מריחה איך את יודעת אם נדובר בטיפול או במריחה? העיקר שיהא לבריאות ללב ולריאות ולשאר אברייך וארזייך.
 

Ayelet CA

New member
זה הזמן לנקוט בפעולת נגד

נגד המעשנים כמובן, ולשרוף מולם חזיות. אש מחזיות גדולה מאש של סיגריות, והגודל כפי ששנו חז"לינו.. וגו'.
 

גלבועא

New member
החברה גנגי המקסימה

אני דבק בעמדתי שהחוויות האלו ראויות לפרסום מקיף יותר.
 

אלי ו.

New member
התמכרת לדקירות?

לא מספיק שדוקרים אותך בטיפולים את גם הולכת לדיקורים מרצונך הטוב?
 

חציחצי

New member
בכלל, עם כל המחטים האלה,

לדעתי Sea Urchin צריך להשאיל לך את הניק לבינתיים, מתוך אחוות דגיגים.
 

גנגי

New member
נו, טוב, אז לספר איך היה?

דקרו אותי, עינו אותי, שחטו אותי - בסוף יצאתי שמחה ועליזה, אמרתי תודה ושילמתי. היום אני מרגישה יותר טוב מהימים שעברו עליי בשבועות האחרונים. אין לי מושג אם זה קשור לדיקור הסיני או לדקירות אחרות, אבל עובדה שהעניינים נראים ומרגישים יותר טוב היום. המדקר שלי לא רק דוקר, הוא גם מדבר איתי על מוזיקה ובהיותו חובב ג'ז יש לנו, איך להגיד את זה... שפה משותפת. מייד החלפנו בינינו את כל המידע הדרוש על שמות חשובים כמו דג'יברי ואבישי (למיניהו), והזאפה, שהולך להרוויח ממני בחודש הקרוב הרבה-הרבה כסף, ירוויח גם ממנו, מן הסתם. אז אני עושה נפשות ופרנוסה לאהוביי המוזיקאים ובאותה עת משפרת את מצב גופי ורוחי, היש טוב מזה?
 
למעלה