היה עשר!!!!!!!!!1|

גנגי

New member
../images/Emo41.gifהיה עשר!!!!!!!!!1|../images/Emo45.gif../images/Emo58.gif

כלומר, טיפול מספר עשר. לא תגידו שאני לא מתקדמת! אני התנועה המתקדמת בכבודה ובעצמה. תנועה מגונה, כמובן. לשחרור הסרטן. מהגוף. על גופתי המתה שיהיה לי שוב. כנראה התרגלתי לשגרת הטיפולים, לא יודעת איך אחזיק מעמד כשייגמרו. בטח אתגעגע נורא לימי ראשון המסעירים האלה, עם הבירוקרטיה המרגיעה בתחילתם, עם בדיקות הדם והדקירות הנחשקות, עם קריעות התחת והווריד המרעננות, עם ההתמודדויות עם העצבים משרי-השלווה של האחיות, עם ריח-בית-החולים המגרה ועם תופעות הלוואי שאין לי מושג איך חייתי (אם בכלל זה נקרא חיים) לפני שידעתי את מלוא יפעתן. עשרהה מי יודע? עשרה - אני יודעת. עשרהה טיפולים. תהשהע אחיות. שמוהונה ורידים קרועים. שהבהע שקיות. שש שעות על המיטה. וחמש עם חומרים. ארבעהה מתנדבים. שלוהושהה חומרים. שנהההי ניתוחים. אהחד סרטנל'ה, סרטנ'לה, סרטנל'ה, סרטנל'ה, סרטנל'ה. שבשדיים ובליהימפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 

אטיוד5

Active member
האמת, ...

גם השם הפרטי שלה לא מבטיח במיוחד. תארי לך את בן זוגה גונח, או-בו-או-בו. נשמע קצת שהוא מנסה לדעת אם היא שולטת בשפת האבניבי.
 

בסממוצו

New member
למה הכל ירוק?

איפה את עושה את הטיפולים? בעלה ירוק או במפלגת הירוקים או בתנועה לאיכות הסביבה? בסבב ביניהם? ולמה אני רואה הכל כפול?
 

גנגי

New member
ככה זה

כשמקבלים חומרים אדומים. הצבע המשלים לאדום זה ירוק, מה, לא ידעת? ולמה אתה רואה הכול כפול תשאל את אתה-יודע-מי. לא על כל דבר יש לי תשובה (למרות שהידיים שלי רועדות קצת לאחרונה, ואת החצובה לא יכולתי להביא איתי לשם, פן תראה זאת האחות בת-שבע ויקיץ עליי הקץ בעודי באיבי, וגם העיבוד שעשיתי מכפיל את התמונה). ~"על כל שאלה תשובה", יצחק לבנון~
 

מוגג

New member
התמונה מזוייפת!

זאת שעל הקיר. היא בכלל לא גוגן מקורי! ואם אסור להביא חצובות אז מה זה כל המתקנים האלה עם השקיות?
 

חציחצי

New member
רגע, אז בעצם יכול להיות

שירוק-בית-חולים זה בשביל להרגיע את האחיות? רק תגידי, ונכין לך תכנית גמילה לאחרי. ביקורי יום ראשון בביטוח לאומי, משרד הרישוי, מה שתרצי.
 

בסממוצו

New member
חצי, אל תאמיני לחצי ממה שאומרים לך

על ירוק שמרגיע. הרופאים לובשים ירוק, נכון? אני רואה כל שבוע את החולים שמגיעים למיון ורואים את הירוק של הרופאים. ותאמיני לי שבשבוע שעבר הייתי צריך להחזיק לגברת זקנה, שרק שפת המלך סיירוס הייתה שגורה בפיה, את היד ולהרגיע אותה מרעידותיה ולשכנע אותה שלא מדובר בחוצנים מזיקים. היא רצתה רק את הבורדו של האחיות. כמו של הנידונים למוות. טוב, גם אני. אבל לי זה לא עזר.
 
למעלה