~חדשות מאגף הסרטן~

גנגי

New member
~חדשות מאגף הסרטן~

היום התעללו בי. נפשית, לא פיזית. איך שהרגשתי נינוחה ומאושרת בחברת ההוא שהצחיק אותי בפעם שעברה (שתיחמן נואשות עד שהחליף כורסה עם זאת שישבה לצידי ובתמורה לאגרה סיפר לי בפרטי פרטים קוריוזים ממה שהוא מגדיר "ליל הסדר האחרון שלי") באה אחות וקרעה אותי באכזריות מממנו. קיבלתי צו הרחקה לחדר השני, איפה שכל יצרני הקרעכצן המומחים רבצו ככופתאות של פסח על הכורסות ופניהם מסמלות את כל עוגמתו של העם היהודי והשמַד שראה במשך אלפי שנות התפארת האנטישמית. נאנחתי גם אני. אכן מראות קשים, גדי. אחת המטופלות רבצה כשק שאין לו הופכין (ללא מנוף) ונאנחה מרה על כל המוצאות אותה מאז נולדה ועד היום, אחד נחר בעוז כשבטנו רוטטת עם כל שאיפת אוויר, ולידי ישבה גברת שאת מוצאה הרומני הס לי מלהזכיר, וטחנה לי את המוח במשך שש שעות ללא הפסקה (מסקנה: רומניות-לא-חשוב-מאיזו-עדה חולות סרטן לא צריכות לנשום כדי לחיות). לא עזרו הספר הפתוח שהצבתי מולי כמשוכה והאוזניות שעל אוזניי שנועדו לחסום כל קול מלבד זה של יוני רכטר - הגברת טחנה. וכשהיה נדמה לה שאני לא דולה את הפנינים שטרחה ומצאה בשבילי (פניני כל תולדות מחלותיה ומחלות בני ביתה ומכריה ומוקיריה ואלה שעבדו איתה מימי קדם ועד ימינו, פָּרֵט והַרחֵב) היא מִרפקה אותי פה ושם, להזכיר לי שהיא חולת סרטן ושצריך להקשיב לה, זאת זכותה להתלונן. ואני - איפה הזכויות שלי לצחוק? אותן שללו לי מהבוקר בלי רחמים! לא חוצפה? אבל אל תראו אותי ככה. לא כצאן לטבח! לא אני! הנקמה לא איחרה לבוא: הסבתי ראשי בחינניות ומטר שערות ניתך עליה. היא הביטה נדהמת בשיער שנשר עליה, נגעה בו, כאילו לוודא שזה באמת שיער-אדם ולא אחיזת עיניים, ו...לא. לא השתתקה.
שיט. לא עבד. זהו, עכשיו אני בבית, משירה אחריי את שביל קליפות-השערות באשר אלך ומתרגלת למחשבה שחנה-זלדה היקרה תתאחד איתי בקרוב, בע"ה יתברך, והחיים ייראו שוב שעירים, כמו פעם. למישהו יש כתובת מועדפת להקיא עליה? כאילו - אתם יכולים לשכור את שירותיי הטובים. לחברי אח"לה הנחה של 10% (מבצע מיוחד לחג!). שמרו על המולדת ועל אח"לה, ואני אשמור על המורל ועל הזכות לצחוק.
 

חציחצי

New member
שיער?? זה כל מה שאת יודעת לעשות?

נו באמת. את מניירות הבלונד תשמרי לעקיפות-תור בסופר. את בעצמך אמרת: להקיא. נתנו לך נשק ביולוגי ביד, לא תשתמשי בו בעת דחק?
 

גנגי

New member
איזה ניירות בלונד?../images/Emo68.gif

אני מבינה שההשכלה הרחבה שלי עושה רושם בלונדינית, מה? כאשר נפלנו נפלנו (אמרו השערות שלי והמשיכו בשלהן).
 

דגגדול

New member
על כל סיפור תעני ב"זה עוד כלום"

ותמציאי סיפור הרבה יותר נורא. אפשרות שניה היא לשאול על כל סיפור אם הגיבור מת בסוףף אם התשובה היא לא להגיב ב "חבל".
 

גנגי

New member
אילו היה לי כוח להקשיב לסיפור אחד -

אחד בלבד - הייתי יוצאת גדולה. רק מה, כשאני בטיפול (וגם כשלא) לא בא לי לשמוע על צרות ועל סרטנים (אא"כ הם בחמאה ושום, שזה עניין אחר). אני מעדיפה בהחלט את הבלי העולם הזה ואת שעשועיו, ומי שמצליח לשעשע אותי זוכה בקופה (מי אמר שאני קופה?! תתביישו!). איך אמר אריק איינשטיין בשיר ההוא? "שְפִּיל, יוֹניל'ה".
 

Eldad S

New member
נו, טוף ../images/Emo4.gif

יש סיכוי שתצליחי לחזור ולשבת ליד ההוא שתיחמן בפעם הקודמת, והפעם לא הצליח לו/לך?
 

גנגי

New member
אני בהחלט מתכוונת להילחם על זה.

אם הם חושבים שיכניעו לי את הסרטן על ידי דיכוי שלו ושלי - אחחחח כמה שהם טועים. אצלי הוא יצחק כל הדרך אל מחנה ההשמדה. ככה יהיה קל יותר לגלגל אותו ישר אלֵי פי בור.
 

אטיוד5

Active member
איזה מזל ...

שחטפת רומניה. תארי לך שהיא היתה פולניה. התגובה הנכונה למרפוק היא דיסקלוד קל - פרקי אותה.
 

איש אחת

New member
אולי בחרת בספר לא מתאים כמחסום?!

פעם מזמן, כשהייתי מאושפז לכמה ימים, הסתגרתי מאחורי ספר מדע כבד. האיתות היה ברור: "כאן שוכב סנוב". אפאחד לא דיבר איתי
 

נץ666

New member
דווקא הרומניה שלי

נוטה לשתוק הרבה פעמים. הרבה בריאות
 

בסג

New member
../images/Emo13.gif

הכתיבה שלך מרחה על פרצופי חיוכימים רבים... הרבה בריאות אושר!
 

צימעס

New member
תגידי...

את יכולה להביא אתך מלווה לבחירתך או חבר טלפוני שיצחיק אותך תוך כדי? למשל - לפטופ עם קישור לפורומח"לה? חיבור בקופסאות-אשל-עם-חוט למצחיקן ההוא שגזלו ממך? אולי אפשר להגדיר חדר ללא-צוחקים, כמו פינת עישון?
 

גנגי

New member
ודאי שאני יכולה להביא איתי את מי

שארצה, רק שזה לא עונג גדול למלווים עצמם - האווירה שם משום-מה בד"כ פחות שמחה ממה שהייתי מצפה...
לגבי טלפונים - תלוי - כשישנה שם האחות הקשוחה, אסור בכלל לשוחח בטלפון בזמן הטיפולים, סתם כי לא בא לה. וכשהקשוחה לא נמצאת, מותר, חופשי לגמרי. אז קשה לתכנן מראש. לפטופ? ואיפה אמצא שם חיבור לאינטרנט? זה בי"ח, רבאק...
בכולופן אני בהחלט מתכוונת לעשות משהו בעניין הבחורצ'יק ההוא. לא מתכוונת לוותר עליו.
 
אנחנו הבאנו איתנו

למעמד ההוא (נוסף למצלמה שהיא תמיד עלינו) את הכלה המשחררת. טוב, אז כשהגענו לקטע על מטיילי החברה הגיאוגראפית שכועסים על ביה"ח שחייב אותם בדמי אכסון אימם בבית הקירור בימים שהם המשיכו בטיולם בדרום אמריקה - שיחררנו צחוק פרוע שהרים גבות מבוהלות מסביב... והיו עוד קטעים. כלומר בספר
 

אלי ו.

New member
יש חיבור לאינטרנט במקומות שונים

ומשונים. כשאני לוקח את הילדים לחוגים ולטיפולים שונים אני בד"כ לוקח אתי את הלפטופ כדי להפוך שעה אבודה לשעת עבודה. אי אפשר לדעת איפה תמצאי אינטרנט אלחוטי פתוח ואיפה לא, צריכים פשוט לנסות.
 
למעלה