וויטני יוסטון גוססת !

X Offender

New member
../images/Emo32.gifוויטני יוסטון גוססת !

כך מפרסמים אתרי החדשות. וויטני נלקחה לבית חולים במצב קשה אחרי שימוש יתר בסמים ואלכוהל ויתכן כי לא תצא מהמצב הזה .
מסכנה, זמרת גדולה...
 
לצערי הרב צפיתי זאת ....כמה עצוב

ידעתי שאם הקאמבק הגדול עליו עבדה לא ייצלח ויעורר גלים והצלחה סוחפת ברחבי העולם , ובסופו של דבר אחרי כל מה שהיא עברה אם היא תספוג כישלון היא תתמוטט , וכך קרה , הקאמבק לא הצליח לפי הצפיות , הסיגלים לא כבשו , והאלבום מכר נחמד אך לא כמצופה מזמרת כמו וויטני באלבום קאמבק אחרי כמעט עשור , ( לראייה SADE מכרה מאלבומה החדש בשבוע הראשון לצאתו 500 אלף ב US בלבד , וזה מבלי הרבה רעש וצלצולים ) . בנוסף ווטני ספגה התעלמות גורפת ממנה מאלבומה ומהסינגלים שלה בטקס הגראמי וקראתי שהיא לקחה את זה ממש קשה , היא לא הוזמנה ולא קיבלה אף מועמדות . כנראה שבסופו של דבר הכישלון מאוד צורב וזה מה שמוטט אותה . חבל שהיא לא יכולה להינות מחדוות העשייה ולתת למוסיקה למלא את נשמתה , ולהתקדם צעד צעד אל מרכז הבמה . אני מאחל לה רק טוב , היא זמרת אהובה מאוד ואחד הכישרונות הגדולים . שתצא מזה בשלום .
 

DBTK

New member
חבל שיצא לי לקרוא את זה עכשיו, בא לי לבכות../images/Emo7.gif

אם לא מדובר ברכילות וסתם שמועה טיפשית, אני כלכך עצוב בשבילה שאי אפשר לתאר! אני לא מעריץ שלה, אבל לאור מצבי האישי בתקופה האחרונה, אני מרגיש חיבור וליטוף כלכך חם ואוהב מהמוסיקה שלה באלבום האחרון שיצא. אני מקבל סוג של נחמה והמילים שבשירים שלה כלכך תואמים את מה שאני מרגיש... לקרוא ברגע זה שהבן אדם מאחורי הקול והשירה נמצא במצב קשה כלכך-גורם לי בעצמי להתמוטט... אני לא בטוח שמישהו יבין עד כמה...אבל אני כותב את זה עכשיו ויורדות לי דמעות! במיוחד בגלל שהכרתי בסיפור החיים של וויטני מאז שנה שעברה, כשהיה הראיון עם אופרה והיא סיפרה על השנים של הסמים , האלכוהול וכל מה שעברה בהן. ממש ממש עצוב לי...אני מקווה שזה לא יגרום לי להתרגש יותר מדי כי אני גם ככה מרגיש רע... חבל שראיתי את זה...וסליחה שאני ככה פשוט כואב לי עכשיו עוד יותר!
 
תהיה חזק , ותתרכז בחיובי ....

בסופו של דבר וויטני היקרה לרבים , הגיע לאן שהגיע עקב מספר בחירות לא נכונות שביצעה בחייה , וגם עכשיו אם זה נכון מדובר שוב בבחירה . כולנו בוחרים החלטות כאלה או אחרות שמובילות אותנו למקומות מסויימים בחיים , בסופו של דבר אנחנו מחליטים אם נהיה קורבן או שמא נקח אחריות על ההחלטות שלנו וננסה להוביל את עצמנו למקומות חיוביים בחיים . קח השראה מהזמרת לה מוקדש הפורום הזה , לא משנה כמה תקופות קשות עברה בחייה תמיד בחרה להתמודד ולהאחז בחיים , להתחבר לאור ולהאמין שמכל משבר יוצאים חזקים יותר וחכמים יותר .... אז תשתדל לא לקחת ללב יותר מדי , תתפלל לשלומה ולבריאותה , ותעריך את חייך ואת הברכות שיש לכולנו בחיים . שבוע טוב !
 

Just Golan

New member
כואב עליה

האמנתי שהיא יצאה מהסמים והשטויות שלה. חבל עליה. חבל שחיים של בן אדם יכולים לעבור שינויים כל כך קיצוניים מהצלחה מסחררת לתהומות מזעזעים.
 

DBTK

New member
ערב טוב מושיקו

אני מעדיף לא להתעסק בנושא של הבחירות וכל הפילוסופיה הזו על החיים שלנו. זה כבר נהיה כלכך פופולארי שאין פוץ ברחוב כמעט שלא מדבר כבר בשפה ה"חכמה" הזו על נשמות ותיקונים , הסוד, הפלוץ וכו'... עברתי כלכך הרבה בחיים ונוכחתי לגלות שכל דבר קורה בדרך שנועדה לקרות, ואין אנחנו יכולים לשנות פה משהו. מצטער, הבחירות שאתה מדבר עליהן, נשמעים כמו אשליה אחת גדולה שהומצאה דרך ספרי קבלה שאתה לומד. אני מאמין באלוהים ואני מאמין בגורל - ושכל דבר קורה לפי התכנית שנועדה להתקיים במציאות של כל אחד מאיתנו. מי שמתאים לו לחשוב שהוא הבוס פה, והוא (האדם) מחליט מה שקורה לו במציאות , שיהיה בכייף!!! נכון שמדונה עברה לא מעט דברים קשים וכואבים, ידעה לצאת מזה חזקה יותר וכו,.. אבל מה לעשות ...החיים כנראה לא מוותרים עליה ומדונה לא סתם כזו - היא בעצם הגיעה למה שהיגע לא סתם, ועם סיבה ברורה שגם נותנת השראה לאחרים. מה שאני עובר עם עצמי בתקופה האחרונה, אף אחד לא יבין, ושום ניו אייג' פילוסופי לא ישפר לי את ההרגשה. מה לעשות שאני לא בין האנשים החזקים האלה שיודעים לשרוד, ומה לעשות שככה אני... שיש לי כאב עצום בנשמה שלא מרפה ממני, ואני לא יודע איך לצאת מזה ואיך להתרומם טיפה יותר למעלה. טוב לא משנה, זה לא המקום לדבר על הבעיות שלי, ואני גם לא מתכוון לעשות את זה. ערב נעים שיהיה לכולם!
 

X Offender

New member
אהה

אז אני מאחל לך שתתעלה מעל כל הבעיות וקח את החיים בסבבה כי הכל קשקוש חוץ משוש חחח סתם אחי באמת אל תראה את הסוף בכל דבר רע שקורה לך ותמיד תזכור שהכל זה לטובה. אתה נמצא כאן במבחן ואסור לך להכשל, תמיד תסתכל קדימה והבעיות שלך בע"ה יעלמו עם הזמן.
אם תרצה לדבר אני תמיד אשמח להקשיב
 

DBTK

New member
תודה רבה, אני מעריך זאת מאוד.

לצערי לא הרבה מסוגלים להבין מה אני מרגיש. מרוב שכל החיים שלי אני מרגיש טוטאלי לבד, אני למדתי להריץ את כל המחשבות שלי עם עצמי, כך שכשכבר נמצא מישהו ובא לי לשתף אותו, אני לא מוצא את הנקודה הנכונה להתחיל בה, כי הכל מתערבב ונהיה לא ברור. רק אני מסוגל להתחיל בכל ערוץ מחשבה שלי ולהכיל את כל התמונה המלאה שמלווה בהרגשה. החיים מציבים לנו מבחנים, ותמיד כשיש קושי אני מבין ששם שוכנת הזדמנות נוספת ללמוד. "This complicated life I try to do my best I always tell myself It's all just a test אני כלכך מודה שיש לי בחיים את ההורים והמוסיקה, שתומכים בי לאורך כל החיים שלי. שם אני מוצא מפלט לרוץ אליו ולהרגיש בבית. להרגיש שייך ולא לבד. בסופו של דבר - אני לא יכול להתווכח עם המציאות, ושלא כל דבר שאני רוצה, קורה כפי שאני מתכנן או מדמיין וחושק שיקרה. כנראה שזה התפקיד שנחברתי למלא כאן, וצריך ללמוד לאהוב וליהנות ממנו. ולמרות הכל, מה שלא יקרה, אני תמיד יודע שיש מישהו למעלה שבחר בי לבוא לכאן והרוח והאהבה שלו תמיד שוכנת בלבי
ואף פעם לא אמצא מישהו שיאהב אותי ויבין אותי יותר ממנו. תודה אלוהים על אהבתך הגדולה אליי, אני כלכך אוהב אותך
I Look To You
 

X Offender

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo45.gif

חמוד אתה , אני מקווה שהכל יהיה בסדר . תאמין.
 
לפי תוכן ההודעה שלך אני מבין למה אתה סובל

תשובתך כה מזלזלת שבאמת אינה ראויה ליחס ולכבוד . שבוע טוב .
 
אתה ממש חצוף אתה יודע את זה

ככל שאני קורא שוב ושוב את ההודעה שלך אני נדהם כמה אתה חצוף , אין לי מושג מאיזה מקום אני מדבר, אין לך מה עברתי בחיים , מול אילו קשיים התמודדתי , אין לך מושג האם מה שאני אומר בא ממקום עמוק או שטחי , יש פה בן אדם שעונה לך בצורה יפה ומכובדת , ממקום של אהבה ואכפתיות ואתה פשוט מזלזל בו , בדרך חיים שלו , ובבחירות שלו . אולי כדאי שתתחיל קצת לכבד בני אדם אחרים , וללמוד להתנסח בצורה בוגרת וראויה . קבלה זה לא ניו איי'ג , וקבלה זה לא פילוסופיה , תלמד קודם כל את העובדות לפני שאתה עונה בצורה כל כך מתנשאת ומזלזלת . הכי קל זה ליפול בחיים למקום הזה שבו אתה מרגיש קורבן , לי זה קרה , ואני סובל , ולי קשה , ואף אחד לא מבין , אבל אתה יודע מה קשה ? לקום ולקחת אחריות , לקחת אחריות על התחושות שלך על המחשבות שלך ועל החיים שלך , לנסות להבין מדוע אתה מתמודד עם מה שאתה מתמודד , לכל משבר שיש לנו בחיים קדמה סיבה , לא כי אלוהים רוצה שיהיה לנו רע תאמין לי שלא . אבל כאמור לא נכנס לזה , גם ככה הכל פלוץ וחארטה בענייך , אז שהיה לך בהצלחה .
 

X Offender

New member
משוקיו כפרה לא צריך לקחת ללב

אל תשפוט בן אדם לא בכיסו לא בכפו ולא בכעסו .
 
נשמה אני ממש לא לקוח ללב ,

ואני האחרון שישפוט מישהו , ההיפך הוא הנכון , הוא זה ששפט וענה בזלזול רב , וחבל .
 

DBTK

New member
היי מושיקו

היה לי מוזר לקרוא עכשיו תגובה זועמת כזו ממך בנוגע למה שכתבתי אתמול. אין לי מושג באיזה מקום נפגעת ממני ולמה, אני רק רוצה שתדע - שהדברים לא נכתבו בזילזול כלפייך ולא באופן אישי אלייך. זה היה משהו שנכתב באופן כללי, וכמו שכבר אמרתי, לא כל אחד יבין אותי כי אף אחד לא מכיר אותי. כנראה שדברים היו נשמעים פחות צורמים לך אם היינו מכירים או מדברים פנים מול פנים, אני בטוח שכן. בכל אופן , אל תפגע מדבריי כי לא הייתה לי שום כוונה או סיבה לפגוע. בכל אופן תודה על ההתייחסות שלך : )
 
לא נפגעתי ממך יקירי ../images/Emo13.gif

הפריע לי הטון והזלזול שהיה בתוכך הודעתך , מה שלך נראה כשטות לאחר זה מאוד חשוב , וצריך ללמוד לכבד את כולם ולא לזלזל . אני בתור אחד שלומד קבלה במשך שנים מהמקום הכי עמוק שיכול להיות , מודה שקצת הפריע לי לקרוא את תגובתך . כל אחד רצונו כבודו בסופו של דבר. אבל לא נפגעתי ממך , רק הפריע לי הדרך בה התבטאת .
 

DBTK

New member
אז תכבד גם אותי אם אתה רוצה שיכבדו אותך.

חד וחלק - כתבתי את דבריי מהמקום שאני נמצא בו ואם למישהו זה נשמע כמו זילזול או כפגיעה אישית, אז אני בטוח לא המקור לזה, אלא לאותו אדם יש מה לפתור עם עצמו בנושא. לי למשל לא מפריע אם יגידו כל מיני דברים, כי אני נמצא עם האמת שלי והאמונה שלי, אז לא יכולים לערער לי אותה בשום מצב. סבבה שאתה מאמין בבחירה חופשית. אני מאמין באלוהים ובגורל.
 
מה ??????????? אני בשוק , לא ידעתי ../images/Emo7.gif

איזה עצוב לשמוע , כמה חבל עליה , היא מאוד צעירה , וגם זמרת גדולה , גם הוציאה דיסק חדש לפני כמה חודשים . הייתי בטוחה שהיא כבר יצאה מזה , יואו אני בהלם , אני נכנסת לפורום וזה הידיעה הראשית , וואו מקווה שיהיו בשורות טובות ושתצא מזה , חרם .
 
למעלה