דיבור בטלון בשעת נהיגה מסוכן

AYELET1

New member
../images/Emo32.gif דיבור בטלון בשעת נהיגה מסוכן

מנהיגה לאחר שתיית אלכוהול ומדובר גם בדיבור עם דיבורית. האם יאסרו לדעתכם שימוש בטלפון סלולארי בשעת נהיגה? (האם זו גזירה , שהציבור יכול לעמוד בה? בפרט הציבור הישראלי, שעפ"י סטטיסטיקה, מרבה במיוחד לפטפט בטלפון?
)
 
גם להקשיב לרדיו במיוחד לפוליטיקאים

נורא מסוכן בזמן נהיגה,כי אפשר להתרגז. לשמוע חדשות ממש מסוכן כי אפשר להבהל. לנסוע עם ילד מתבגר במכונית אחת ,אפשר להתחרש לנסוע עם הבעל , אפשר להתגרש והכי מסוכן, לנסוע במכונית אחרי שתיית אלכוהול, להקשיב לרדיו, שהבעל יושב לצידך ומעיר הערות (עשרים שנה ויותר כבר!) והמתבגר מאחור. אז מה זה פלפון? קטן עלי!!!!
 

גליה13

New member
ברור שה.ר.ב.ה יותר מסוכן

לדבר בטלפון. ראיתי פעם ישראלי שמדבר בלי להפעיל את שתי הידיים- עכשו תארי לך את אותו ישראלי נוהג- ביד אחת מחזיק את המכשיר - בשניה את ההגה- ברור שהוא יעזוב את ההגה בלהט השיחה.... והאם הציבור יעמוד בגזרה זו? לא.... אבל הציבור גם לא נוסע 80- לא עוצר בעצור- ועוקף בפס לבן- אז עוד גזרה אחת עליה מקבלים קנס- קטן עליו. ואגב אש"ש- גם הבעל שלי מרגיש תמיד כאילו הוא מורה לנהיגה שלי- סעי לאט- סעי מהר- תעקפי- על תהססי- אני חושבת שזה מוטבע בגנים שלהם...
 
על גברים ישראלים ונהיגה-אפשר לכתוב

דוקטורט. אפרופו-גברת מנהלת, אם ראיתי משהו (מצחיק) שכתב מישהו אחר בפורום אחר אולי אפילו באתר אחר. מותר להביא את זה לפה, מבלי לבקש את רשות הכותב? יעני מרגע שנשלח לחלל הוירטואלי,הפך לרשות הרבים? כי יש משהו שראיתי, מצחיק על נווט ,מפות וגברים ישראלים. סתם נזכרתי.... אבל תגידי אם מותר או אסור כי אני משתדלת לא לעבור שלא במעבר חציה באדום לנהוג רק 120 קמ"ש בתוך העיר ורמזורים-כמו באיטליה, הצעה מלבבת. ואם מותר...אני אלך לחפש.
 

AYELET1

New member
ככה...

גליה, מה שכתבתת על הנהג הישראלי המדבר בידיים היה משעשע לולא היה אמת צרופה
יצא לי כבר לנסוע אם כמה מפחידים כאלו... בעלי (בנוסף), נוסע לפעמים למקום עבודתו עם ההסעה , שהמקום הזה מקצה. הוא סיפר על אחד הנהגים , שהיה נוהג תוך תינוי צרותיו וחובותיו, וכל זה היה מלווה בנפנופי ידיים נרגשים, ודפיקות על ההגה... (הוא פוטר, להקלתי...) אש"ש, מותר (וכאשר מדובר על דברים מצחיקים או מעניינים, מבחינתי רצוי גם רצוי גם רצוי
) להביא לינק. אסור להעתיק קטעים (אלא אם כן זה ציטוט מוגבל וחלקי), כדי שלא לעבור על זכויות יוצרים.
 

bimbo.

New member
הציבור הישראלי בהחלט יכול../images/Emo123.gif

לעמוד בגזרה, ואפילו לשבת, אבל לא רוצה!!!!!!!!!!!
 
למעלה