אווירה כללית

ilil23

New member
אווירה כללית

טוב לוקחת בחשבון שזו הודעה שתעורר בטח הרבה תוקפנות.
אבל זה הענין...
זאת רק אני? או שעוד אנשים מרגישים את זה?
נכנסתי לרגע, נדהמתי מהסגנון ומכמות התגובות השיפוטיות, התוקפניות, המאשימות..לתומי חשבתי שפורום מסוג זה אמור להיות מקום קצת יותר תומך. אולי פשוט ככה נראית החברה שלנו, אי אפשר להגיד משהו, אפילו לא אישי ואינטימי, בלי שיקפצו עליך.
אין כאן מנהל? מנהלת? מישהו שירכך קצת את הדברים?
הורות לילדים ובעיקר מתבגרים יכולה להיות ככ קשה, מתסכלת, מעוררת ספק בנו כהורים וכבני אדם. למה במקום שמישהו מביא את הקשיים ורוצה להתייעץ צריך להיכנס בו?
תודה על ההקשבה וסליחה אם מישהו נפגע מהדברים. אבל לי יהיה קשה לשתף באווירה כזאת.
 
לא כל פורום מתאים לכל אחד

בעיניי, זה יופי של פורום. די אנושי, בסך הכל. לפעמים יש שיפוטיות, לפעמים יש חיבוקים.

אבל אני מבינה שזה לא סוג שהפורום שמתאים לך, וזה בסדר.
יש הרבה פורומים, אני מניחה שיש אחרים שיתאימו לך יותר.

אבל אולי לפני שתחליטי - תישארי פה עוד קצת. אחרי כמה זמן, לומדים להכיר את האנשים. כשאת כבר יודעת מראש שמישהו הוא תמיד ציני - את לא נפגעת אישית. את יכולה גם לבחור לא לקרוא הודעות של אנשים מסויימים.

קצת כמו פינת הקפה בעבודה. לפעמים אני עוברת ורואה שיש שם אנשים שלא נעים לי לשוחח אותם - אז אני ממשיכה ללכת. זה לא אומר שיותר לא אגיע לפינת הקפה - אני אגיע, אבל אני אבחר עם מי אני אשוחח.
 

נומלה

New member
אורח לרגע רואה כל פגע

מפעם לפעם מגיעים אורחים לרגע ולא רואים את מה שציפו לראות. עד כאן הכל בסדר.
אבל לפני שמתחילים סדרת חינוך "אין כאן מנהל?" "הפורום אמור להיות מקום יותר תומך" ועוד, כדאי להיות פה קצת יותר מרגע. ובכלל, כמי שנדהם מ"תגובות שיפוטיות", למה מייד להצטרף לתגובות כאלה?
 

ilil23

New member
אוקי...

בסדר, אולי זה גם היה שיפוטי במידה מסוימת. לא, אני לא חושבת שתמיכה משמעה בהכרח "חיבוקי" כל היום. לא לזה הכוונה. הכוונה בעיני לאיזשהי התכווננות לעמדה קצת יותר מכבדת וקצת פחות שיפוטית. גם זו מראה מסוימת, לא?
אפשר להציב מראה גם בדרך שפחות מאשימה ונותנת יותר כתף. זו דעתי לפחות. אבל מקבלת גם שאני כנראה לא מתאימה לפורום הזה...
 

סביון1

New member
אני איתך. גם מרגישה ככה

אני חושבת שהבעיה היא בעיקר תרבות דיבור. אפשר להביע דעה שיפוטית במגוון דרכים. אפשר בנועם ואפשר בקטילה. אפשר בביקורת בונה ואפשר בביקורת הורסת.
 
למעלה