הילד יודע שאני מעריכה את עזרתו
קודם כל, הוא מאד רגיש, ומבין אותי גם בלי מילים. ואני גם דואגת להגיד במילים. ואם במקרה לא הספקתי, אני שולחת לו הודעה.
והוא לא עוזר לי הרבה. מדי פעם שומר על אחד האחים, מדי פעם לוקח את הקטן לגן, מדליק להם את התכנית בטלויזיה אם אני לא לידם. הוא לא משועבד. אני מאד מעריכה את העזרה שלו, אבל לרוב מדובר בהשקעה של רבע שעה ביום. אז זה ממש לא מפריע לו בלימודים או מונע ממנו להיפגש עם חברים.
והוא רואה סרטונים כי זה נושא שמעניין אותו. כמו כל ילד נורמלי, הוא ישמח לטלפון חדש, ואפילו שאל האם יש מצב שאם יקבל ממוצע 90 נקנה לו טלפון (כי היו בכיתה כמה ילדים שסיכמו את זה עם ההורים שלהם). אמרנו לו שנשקול (כי בגדול, אין סיבה לקבל פרס על ציונים גבוהים) - ובנתיים המממוצע לא מספיק.
ולא הבנתי איך אפשר לתפוס אותו כילד משקיע, אם הוא בקושי עושה שיעורים. והוא מעולם לא טען שהוא כן לומד הרבה. הטענה שלו היא שאין לו צורך להשקיע כי הוא יודע את כל החומר מצויין.
קודם כל, הוא מאד רגיש, ומבין אותי גם בלי מילים. ואני גם דואגת להגיד במילים. ואם במקרה לא הספקתי, אני שולחת לו הודעה.
והוא לא עוזר לי הרבה. מדי פעם שומר על אחד האחים, מדי פעם לוקח את הקטן לגן, מדליק להם את התכנית בטלויזיה אם אני לא לידם. הוא לא משועבד. אני מאד מעריכה את העזרה שלו, אבל לרוב מדובר בהשקעה של רבע שעה ביום. אז זה ממש לא מפריע לו בלימודים או מונע ממנו להיפגש עם חברים.
והוא רואה סרטונים כי זה נושא שמעניין אותו. כמו כל ילד נורמלי, הוא ישמח לטלפון חדש, ואפילו שאל האם יש מצב שאם יקבל ממוצע 90 נקנה לו טלפון (כי היו בכיתה כמה ילדים שסיכמו את זה עם ההורים שלהם). אמרנו לו שנשקול (כי בגדול, אין סיבה לקבל פרס על ציונים גבוהים) - ובנתיים המממוצע לא מספיק.
ולא הבנתי איך אפשר לתפוס אותו כילד משקיע, אם הוא בקושי עושה שיעורים. והוא מעולם לא טען שהוא כן לומד הרבה. הטענה שלו היא שאין לו צורך להשקיע כי הוא יודע את כל החומר מצויין.