הנה נפתחה עונת אסיפות ההורים ונסגרה. אתם עוד מבקרים

מחשבות

New member
למה לא לקחת ילד ל-3 חודשים בחו"ל? הוא רק ירוויח מזה.

שם, הרחק מבית הספר, אפשר ללמד אותו ששמים מקף בין ל-20, ב-20, ה-20. הוא יזכור את זה בצמידות לאייפל.
 

xfwind

New member
חו"ל קצר זה טוב, אבל לתקופה משמעותית - צריך קצת אומץ

ואם מתוכנן משהו צבאי תלוי ציונים אז אין ברירה וצריך מספרים...
 

xfwind

New member
יש כאלה שעבורם ציונים + צה"ל = עתיד. כל אחד ושיקוליו..


 

מחשבות

New member
הנה נפתחה עונת אסיפות ההורים ונסגרה. אתם עוד מבקרים

באסיפות כאלה? מגלים עניין אמיתי? חוזרים גאים/מזועזעים/אדישים?
 
מזועזעת בוודאי שלא...

אחרי 7+ שנים של חוסר תפקוד בבית הספר (היא ב-ז'), שום דבר כבר לא יכול לזעזע אותי... אני מעבירה את ימי ההורים ובאופן כללי ימים שמזמינים אותי לבקר בבית הספר בלתכנן אסטרטגיות עם המורים / הנהלה / מי שהזמין אותי לגבי איך לגרום לה להתחיל לעשות משהו בבית הספר. אבל אתמול היא אמרה שמהיום היא מתחילה להיות תלמידה נורמלית, אז
.
 
הילדה אמרה? בהצלחה. מעניין. נראה לך שהיא מתכוונת?

או שהיא סתם אמרה כדי להוריד אתכם מהגב שלה?
 
היא אמרה והיא מתכוונת, אבל...

זו לא פעם ראשונה שהיא "התחילה מחדש" ככה (תחילת ו', תחילת השנה הזאת, וכו'). וזה לרוב באמת עובד לתקופה מסוימת, קצרה יותר או פחות. הפעם התוכן לפחות כן מעניין, אז אם היא תקשיב לפחות יהיה תגמול מסוים.
גם בכלל לא היינו על הגב שלה. כמו שאמרתי, אני לא מתרגשת ממה שאומרים, כי אני כבר רגילה. היא זו שקצת כן לוקחת את זה ללב (על אף שבכלל לא אמרו לה משהו רע).
 
אגב, נראה לי שהפעם

המורה למתמטיקה היא זו ששכנעה אותה לנסות, כשהיא אמרה לה שהיא מאמינה שהיא מסוגלת לעבוד בכיתה וכו', ושזו בחירה שלה, וכדאי לה לנסות, ודברים מהסוג הזה. היא גם אמרה לה שעכשיו צריך לעבוד, וזה לא כמו ביסודי, וכו'. וכמו כן היא תיארה את מה שלומדים בשיעור מתמטיקה רגיל בבית הספר, וזה באמת יותר משעמם (אם כי זו לא הייתה המטרה של המורה כשהיא תיארה את זה) - למשל בגיאומטריה אין בכלל הוכחות...
 
במקרה הייתה תחרות אקדמית היום, שהיא ניצחה בה.

אז על זה היא קיבלה את ההערה החיובית. זה לא שנתנו לה הערה חיובית כי היא הוציאה את הספר או העפרון מהתיק או הצביעה בכיתה (על זה אני אפילו לא חולמת) או הישג אחר משמעותי מבחינת התפקוד בכיתה...
היא פשוט טובה בתחרויות, והייתה תחרות, אז היא קיבלה פרגון במשו"ב.
 
לא משנה על מה, העיקר המשוב החיובי

היא טובה בתחרויות, והיא מקבלת על זה הכרה. מצוין.
יותר טוב ממצב שבו ילד לא מקבל משוב חיובי על הישג "כי לא מגיע לו כי אתמול הוא לא הביא מחברת חשבון".
 
בהחלט. אם כי היה קצת משעשע

שכשהיא שאלה את המורה אם היא מקבלת איזשהו פרס, המורה אמרה לה שהיא תוכל לבחור איזושהי עבודה לא לעשות. והיא ממילא עד היום לא עשתה כמעט אף עבודה... וגם כשהיא עושה היא לא מגישה כי היא לא יודעת אם אמורים להגיש או לא, ואם כן, מתי... (כולל השיעורים של אותו יום במקצוע שבו נערכה התחרות, אגב).
 
והקשר ליום ההורים הוא

שביום ההורים דיברנו עם המורה המקצועית הרלוונטית, שאמרה שלמחרת תהייה תחרות, וכך הבת שלי ידעה על התחרות והייתה יכולה אפילו להתכונן טיפה.
 
(זה לא היה סוד,

אלא שהבח שלי אף פעם לא יודעת מתי הולך להיות משהו - נניח אם המורה אומרת שבשיעור הבא הם עוברים לכיתה אחרת היא נשארת בכיתה ולא יודעת איפה כולם... אבל בגלל הפגישה והשיחה עם המורה נודע לה שזה מה שיש למחרת).
 

3תיתי

New member
היתה לנו אספת הורים אחרונה בחיים

מודה, אני מתעבת אסיפות הורים. הן מלחיצות אותי. הן הלחיצו אותי, גם כשהיעיתי תלמידה (וסרבתי נמרצות להגיע אליהן עם הורי). חזרנו מאד גאים, וקצת עצובים שזהו, אין עוד ילדים קטנים בבית.
 

xfwind

New member
שנה ראשונה בלי אסיפות הורים. כיף.

ב-3 שנות החטיבה העליונה זה זרם בקלות מול חונך מופלא.
 
למעלה