שלום חדשה פה.. מיואשת מאוד. הבת שלי בת 17 מרביצה לי. מה לעשו

שלום חדשה פה.. מיואשת מאוד. הבת שלי בת 17 מרביצה לי. מה לעשו

שלום לכולם

רציתי בבקשה לשתף אתכם ושתגידו לי בכנות מה דעתכם.

לבת שלי מחר יש מבחן בגרות בהסטוריה

ביום ראשון היא הלכה עם חברה שלה לתל אביב יש מופעי ג'גלין והיא הלכה לצפות וכי היא אוהבת את זה אז היא גם מתנסה שם לומדת מאחרים מלמדת. נחמד אבל למה לפני מבחן? בכל מקרה הלכה בערב של יום ראשון הביאה את החברה לישון אצלה בבית. למחרת יום שני שאלתי אותה מתי החברה הולכת שתוכלי ללמוד? אמרה לי אמא היא תלך ב11:00 11:30 אני גם ככה בקיאה בחומר ברמה של 90 פלוס היא תלך ואני אלמד אחרוש גם היום וגם מחר. על היום. בקיצור אתמול הילדה הזאת הלכה והיא לא עשתה כלום הבת שלי. היתה עייפה כל היום נחה והלכה לישון בשתיים בלילה. אבל בסביבות שבע וחצי בערב היא באה אלי ואומרת לי אמא הילדה הזאת בטעות לקחה לי את המטען של הטלפון. היא לא הוציאה את המטען שלה מהתיק והשתמשה בשלי ולקחה אותו והיא גרה מחוץ לעיר.
לי יש בעיה להיגע אליה אני לא ניידת לא יכולה לנסוע.
בכל מקרה אמרתי לה תקני חדש. אמרה לי לכי את תקני לי כי מחרתיים יש לי מבחן. אמרתי לה אני אוטוטו הולכת למפגש עם האחים שלי ללמוד תורה. אנחנו מתאספים פעם בשבוע ללמוד תורה לזכות אבי שיחייה שחטף את המחלה. אמרה לי מחר. אמרתי לה לא בטוח אולי. לחצה שכן אמרתי לה נראה.
חזרתי הביתה בשתיים בלילה הרוגה. בעלי לא בבית הוא עובד בשליחות איפשהו. בא רק יום חמישי.
הלכתי לישון ובבוקר הרגשתי שהראש שלי מתפוצץ כי קמתי מוקדם לקחת את הבת השניה לבית ספר.
אני מסבירה לה מתפוצץ לי הראש באמת מתפוצץ אני מוכנה ללכת לקנות לך את הכבל הזה בצהריים שאנוח קצת לפני כי אחרת אני עלולה לעשות איזה תאונה ממש הרגשתי סחרחורות. לאאאא היא רוצה את זה עכשיו אומרת לי את לא אכפת לך ממני. לא אכפת לך מהבגרות שלי. אמרתי לה מאוד אכפת לי ממך ומהבגרות שלך אבל מה אעשה שאני לא מרגישה טוב? בצהריים אקנה לך בינתיים תלמדי מהמחשב כי החומר במחשב. מפה לשם התחילו צעקות היא אומרת לי מטומטמת כי קיללתי את החברה שלה שבגלל שהחברה שלה לקחה לה את הכבל יש פה ריב בבית. לא הלכתי לחברה וקיללתי קיללתי את החברה שלה ביני לבין הבת שלי. היא כלכך כעסה קראה לי מטומטמת ובאה להרביץ לי ככה כל הגוף שלה בדיוק החזקתי את המפתחות לצאת מהבית אמרתי לה אם תעזי להכות אותי כמו בעבר כי שנתיים היכתה אותי בעבר ובינתיים היה שקט איזה שנה נרגעה אמרתי לה אם את מעזה לגעת בי אני תוקעת לך את זה בפרצוף. כמובן שלא הייתי תוקעת לה כלום בפרצוף היא היכתה נתנה לי מכה כלכך חזקה על היד וברחה. טרקה את הדלת שלוש פעמים חזקקקקק דלת שעלתה לא מעט כסף כזאת נגד רעש בדיוק מה שהיא רצתה שעברנו לבית הזה. טוב הלכתי לחדר לענייני. ועזבתי אותה. ואז מתקשרת אלי יועצת בית ספר אומרת לי שהילדה החליטה לא לעשות את המבחן. הסברתי לה בדיוק מה היה חוץ מהקטע של המכות כי לא רציתי שיקרה משהו רע לילדה. היועצת החמודה הזאת והמורה של הילדה באו אלינו הביתה שאלו אותי אם אפשר לבוא אמרתי שכן באו ניסו לדבר איתה היועצת חיבקה אותה להרגיע אבל הילדה לא הבינה קמה ויצאה מהבית. כמובן מהר מאוד היא חזרה לנוחות שלה לחדר המפואר שלה למיטה שלה. עדיין מסרבת לעשות את המבחן שלא תעשה.

השאלה שלי מה אני עושה עם ילדה בת 17 וחצי אפילו שמכה את אמא שלה.
זאת השאלה הכי זוועתית והכי קשה שיש לי כבר שנים שאני סובלת ממנה ממכות ולא מתאים לי יותר לסבול.

אם אלך למשטרה זה יהרוס לה את החיים בדיוק לפני הצבא. אבל מה לעשות לסבול מכות?

מה דעתכם?
 
אם תלכי למשטרה, הם כנראה ייפנו לרווחה

את איימת עליה ש״תתקעי לה בפרצוף״. היא הגנה על עצמה על ידי שנתנה לך מכה אחת ביד וברחה.
 

לאונידס

Active member
השיח שלכן מאוד אלים, גם אלימות מילולית ונראה שגם גופנית

שאר הסיפורים על כן או לא בגרות וכן או לא תפילות לא ממש רלוונטים.
לפי ההסבר שלך לא מדובר במשהו חד פעמי, כך אתן מתנהלות כבר שנים.
אי אפשר לפתור התנהלות של שנים תוך כמה ימים או שבועות.
&nbsp
נראה לי שהמתאים ביותר הוא לנסות ליצור מינימום חיכוך וויכוחים בשנה הקרובה עד שהיא תתגייס ואז שכל אחת תלך לדרכה בתקווה שתצליחו ליצור מערכת יחסים סבירה ברמה של ביקורים ושיחות טלפון, לא מגורים משותפים.
 
תודה רבה על תגובתך.

לא מדובר על שנים כי אם על פעמיים ובגלל שזה היה פעם ראשונה הייתי בהלם ואז פעם שניה הפעם הזאת החלטתי לפוצץ את העניין ולגרום לו להפסיק. ראיתי את כל הגוף שלה כמעט מסתערת עלי אז אמרתי לה מה שאמרתי על המפתחות אבל עובדה גם שחטפתי את המכה לא החזרתי לה? מה שאמרתי זה היה רגע של בהלה לא איום. בכל מקרה חפרתי פה בפורום והגעתי למסכנה אני ובעלי שאנחנו חייבים טיפול עם הילדה וכך עשינו קבעתי וכבר אתמול היינו אצל מטפלת מדהימה. אני לא מוותרת על הילדה שלי ואני אוהבת אותה מאוד ורוצה שיהיה לה טוב. ברור שאם התנהגה ככה משהו עובר עליה ואנחנו מטפלים בזה עכשיו לעומק. תודה על הפורום הזה שקיים כי מקריאתי את המון תגובות על הרבה מקרים הגעתי למסכנה שטיפול זה הדרך הכי טובה לטפל בעניין.
&nbsp
תודה רבה על תגובתך
 
לדעתי פעלת נכון....מאחלת לכם המון הצלחה


 
למעלה