בא לי לבכות... אמא לילדה בת 17.5

kasmonit

New member
בא לי לבכות... אמא לילדה בת 17.5

אני חד הורית ואמא לשני בנות הגדולה 17.5 וקטנה 14 עובר עלי גהנום עם הגדולה היא הכירה בחור מירושלים והם מתכתבים מבוקר עד שעות הקטנות של הלילה הצלחתי הוראתי לך באמצע ויכוח היא ערה ב12 בלילה שתפתח את הפלאפון ...גילתי התכתבויות באופי מיני גילית שאני אמא לא טובה שהיא רוצה לעבור לגור עם אבא ... בקיצור אני לא מצליחה לישון .... לא יודעת מה לעשות.... הצייילללווו
 

לאונידס

Active member
מה לא בסדר בנערה בת 17.5 והתכתבות בעלת אופי מיני

עם בחור שמוצא חן בעיניה?
&nbsp
לעומת זאת אני יכול לחשוב מה לא בסדר באמא שמחטטת לה בטלפון.
&nbsp
לא הבנתי למה את חושבת שלילדה יש רק הורה אחד אם היא בקשר גם עם אביה ואפילו רוצה לגור איתו. מאיפה צמח החד הורית?
היא לא תעבור ממילא לגור בצבא עוד חצי שנה?
 
למה גיהינום? הכי טבעי בעולם!

אגב, ברור שהיא לא תסבול אותך, את היית מרשה שיגידו לך עם מי להתכתב ומתי וגם היו מחטטים לך בטלפון?
הרעיון שבגיל 17.5 את חושבת שאת עוד יכולה לחנך אותה ומרשה לעצמך לכפות עליה את מרותך הוא מגוחך.
אם לנערה בת 17 יש קשר עם בחור או גבר אז קודם צריך לשמוח שהבחורה נורמאלית! אחרי זה צריך לקיים איתה שיחה (בעצם היה צריך לפני, אבל כבר פיספסת...) ובה להגיד לה כמה את שמחה ונרגשת עבורה ואיזה יופי. אחרי זה להציע שתזמין אותו אליכם כי את רוצה להכיר אותו ולבסוף להגיד לה שאם היא מקיימת איתו יחסי מין או מתכוונת לעשות זאת, חשוב להשתמש באמצעי מניעה ובשלב ראשון בקונדום כי היא לא מכירה את ההיסטוריה המינית של הבחור וקיום יחסי מין בלי קונדום עלול לגרום להעברת מחלות.
תגידי לה שאם יש צורך את יכולה לקבוע עבורה תור לרופא נשים ואם היא מעדיפה דיסקרטיות, שתעשה זאת בעצמה (תני לה את כרטיס קופת החולים שלה ואת מספר הטלפון לזימון תורים בקופת חולים).
אני עשיתי את כל זה כאשר הבת היתה בת 15 והתחילה לצאת עם נער גדול ממנה בשנה. היא קצת גיחכה וציחקקה ואמרה "אמא מה פתאום" אבל שמעה אותי וזה מה שחשוב.
 

adif11

New member
אל תבכי

זה באמת לא סוף העולם שנערה בת 17.5 כבר מגלה ענין במין השני. ברור שקשה לך עם זה אבל זה טיבעי.....אם זה בן גילה זה סביר (ולא נשוי בן 50....) אם יש לך קצת דיבור איתה עודדי אותי באופן כללי להזמין הביתה את מי שהיא יוצאת איתו שתוכלי להתרשם.
זה שהיא רוצה לעבור לגור עם אבא שלה זה גם טבעי במידה מסוימת. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר וכרגע כשהיא גרה אצלך ורק מתארחת אצלו סביר להניח שמותר לה שם כמעט הכל וכל הניג'וסים של היום יום נופלים בחלקך, החל מתסדרי את החדר, קומי לבית ספר ועד למה את לא עוזרת בבית וכו'.
בעיות מסוג נפתרות בדרך כלל ברגע שהיא עוברת לגור אצל אבא שלה ומגלה שאחרי חודש גם לו נמאס לנקות אחריה ולריב איתה בבוקר שתתעורר...
בנוסף ולסיכום , אני רוצה לאמר לך שיחד עם הכל, עדיין עושה רושם שהיחסים בינכן היו יכולים להיות טובים יותר . הייתי משקיעה במקומך בהדרכת הורים ממוקדת שתעזור לי לנער את היחסים ולחמם אותם.
 

oneofus

New member
גבירתי, בגילה היית יותר טובה?

אוי ואבוי אם זה לא היה!
 
הבעיה שלי היא עם השעה 12 בלילה

אצלנו יש הדממה של טלפונים סלולרים משעה 12 ועד 7 בבוקר
חשוב לי שהיא תישן לפחות 7 שעות...
מעבר לזה, שיחות עם אופי מיני זה העיניין שלה, כל עוד מדובר על צעיר בגילה פלוס מינוס ולא עם מישהו מבוגר ממנה בהרבה שנים.
אני לא מחטטת לילדים בטלפונים שלהם, למרות שיש לי את הסיסמאות (למקרה חירום)... אני משתדלת לשמור על ערוץ תקשורת פתוח ולעודד אותה לבוא לספר לי. לפני כמה זמן היא שתפה אותי במידע שהיה לי קצת בעייתי, היא ספרה מרצונה הטוב, נתתי לה חופש מוחלט לעשות כרצונה... למרות שזה לא היה קל... הרי היא תעשה את זה בכל מקרה אז עדיף שהיא תספר לי ונוכל לדאוג שהיא עושה את הדברים נכון.

בנות בנות 17 וחצי הן נשים... הן לא ילדות קטנות יותר... צריך להתייחס אליה בדיוק בצורה שהיית רוצה שיתייחסו אליך.
 
למעלה