אגף לקויות למידה
New member
מדיניות בנוגע להתאמות בדרכי הוראה והבחנות
שלום רב,
משרד החינוך פרסם לפני כשנתיים מסמך מדיניות בנוגע להתאמות בדרכי הוראה והבחנות. אני ממליצה בחום לעיין בו ולנסות ולהבין את הרציונל העומד מאחורי התפיסה כי יכול להגרם נזק במתן התאמות בדרכי הבחנות שלא לצורך . רצ"ב קישור:
http://meyda.education.gov.il/files/Shefi/pdf/tfisa.pdf
בתך עדיין לומדת בבי"ס יסודי וחשוב שעיקר ההשקעה והמשאבים יתמקדו בהתאמות בדרכי הוראה- שיסייעו לה לחוות חויות של מסוגלות והצלחה.
לאורך כל שנות הלימודים יש התייחסות לתלמידים עם ל"ל אך חשוב שהתייחסות זו תכלול בעיקר התערבויות שיקדמו את תהליך הלמידה שלה.
לא בטוח שיש צורך באבחון בשלב זה שכן, לטענתך היא כבר עברה אבחון בהיותה בכתה ד'. אני ממליצה להתייעץ עם מחנכת הכתה והיועצת ע"מ לגבש ביחד מה הפעולות הנדרשות השנה ולקראת המעבר לחט"ב.
שיהיה בהצלחה!
שלום רב,
משרד החינוך פרסם לפני כשנתיים מסמך מדיניות בנוגע להתאמות בדרכי הוראה והבחנות. אני ממליצה בחום לעיין בו ולנסות ולהבין את הרציונל העומד מאחורי התפיסה כי יכול להגרם נזק במתן התאמות בדרכי הבחנות שלא לצורך . רצ"ב קישור:
http://meyda.education.gov.il/files/Shefi/pdf/tfisa.pdf
בתך עדיין לומדת בבי"ס יסודי וחשוב שעיקר ההשקעה והמשאבים יתמקדו בהתאמות בדרכי הוראה- שיסייעו לה לחוות חויות של מסוגלות והצלחה.
לאורך כל שנות הלימודים יש התייחסות לתלמידים עם ל"ל אך חשוב שהתייחסות זו תכלול בעיקר התערבויות שיקדמו את תהליך הלמידה שלה.
לא בטוח שיש צורך באבחון בשלב זה שכן, לטענתך היא כבר עברה אבחון בהיותה בכתה ד'. אני ממליצה להתייעץ עם מחנכת הכתה והיועצת ע"מ לגבש ביחד מה הפעולות הנדרשות השנה ולקראת המעבר לחט"ב.
שיהיה בהצלחה!