בני בן 17

ובכל זאת...זה היה שנתיים אחרי בניגוד לילדה שאצלה זה יצא בול

והקטנה כאמור.....לא ממש אפשר לקרוא לזה ככה אבל היא גם לא תאמר....לא לרחתם אותי לטיול בת מצווה מקסימום היא יכולה לבקש להצטרף לטיול כמו שבאמת קרה אז וההפרש (50$) היה מגוחך מכדי לסרב.
 

מירי,

New member
ככה החלטתי!

למרות מליון חיכוכם עם המתבגרים שלי (כמעט 13 וכמעט 18) לפחות בהחלטות הכלכליות לי יש את המילה האחרונה (ובעקרון גם הראשונה).
הילדים יודעים מה יש אבל גם על מה אני מוכנה להוציא את מה שיש, אבל בשניה שיש אי הסכמה ביני ובין אבא שלהם הם מקבלים מה שהם רוצים, הם פשוט 'מריחים' את זה ו"אז מתחיל כל הבלאגן"
&nbsp
אין קשר "אנו גרים בסביבה בה מסתכלים על לבוש/ הנעלה מותגים" העיניין הזה קיים בעל האזורים, אנחנו גרים בפריפריה של הפריפריה וזה קיים, יחד עם זאת הילדים שלי יודעים מה הדיעה שלי, ומה הם יקבלו בלי קשר לחברים שלהם.
 
מהסוף. בטח שיש מה לדאוג!!! אבל ההתנהגות שלו מאוד

אופיינית לגיל. מאוד. תמיד לתשאל, ליהיות עם יד על הדופן מפני שהילד הכי מחונך ומושקע בעולם הוא בסה"כ ילדים ולא קל שם בחוץ. מי החברים שלו. אני מרפידה לשאול עם מי תיהיה. תן לי שמות. הרבה פעמים נגמרת לו הסוללה והוא לא דואג להטעין. הוא חוזר גם לפנות בוקר אבל אני יודעת על פי רוב עם מי הוא מסתובב. עדיין תמיד יד סיכון שהוא לא מספר את האמת או שהוא מספר אמת חלרית. פעם בדקתי האם הוא שיכור או עישן וגיליתי נקודתית שלא. אבל דווקא בפרום שלהם הוא פישל ושתה יותר מידי על בטן ריקה למרות שהוא ידע!!!!! שאסור
&nbsp
ילדים מפתיעים אותנו.
&nbsp
כסף! אם נסעתם שלוש פעמים אז יש מקום בהחלט לשים גבול ולומר היינו שלוש פעמים. מספיק. אם מתנת יום ההולדת שרצית לתת שקולה לטיול הזה אז מה אכפת לך?
&nbsp
אני אומרת הרבה "לא" לפני ואחרי שאני מתייעצת גם פה לקבל חיזוק או ההיפך. לפעמים לורחת לפעמים לא.
&nbsp
אתם גרים באיזור,שמסתכלים על מותגים? ליבי עליכם. מעולם לא קניתי להם מותגים. אמרתי שמותג לא בהכרח אומר איכות טובה יותר אלא רק שעבר יותר ידיים ושהשיווק שלו עולה כסף. הילד תמיד רצה לדעת כמה כסף יקבל לקניית בגדים ואני לא יכולה ככה חחח באמת. ואם הסכום לא היה מקובל עליו היה מתחיל ויכוח. אז בעלי אמר. ניתן לך 400 או 600 והוא ענה שסה לא מספיק חחח.
&nbsp
בפעם האחרונה אמרתי לו. תקשיב. מרוב ויכוחים אתה נשאר בלי בגדים. ושתביני שרןב הבגדים שלו זה ממחסני Bגוד או מדלתא או מקסימוםםם מרנואר קאסטרו ו-TNT. ובדרך כלל במבצעים!!
&nbsp
אמרתי לו שילך ויראה מה הוא רוצה וכמה זה עולה ויתקשר. בסוף הוא השתכנע. הוא קנה חמש חולצות טריקו וג'ינס ואז החל לעבוד. היה לו זיכוי של חמישים ש"ח מהרניה הקודמת אז הוא קנה עוד חמש חולצות חחחח ומכנסיים. צחקנו עליו למה הוא צריך 10 חולצות טריקו. אני יכולה לומר לך שהוא ממדיך ללבוש את הדלתא ואת הפשוטות ממחסני ביגוד חחח
&nbsp
לגבי המסעדה. אני לא רואה בעיה שמשפחה בעלת אמצעים תחגוג במסעדה יוקרתית אבל זה לא במקום מתנה. אנחנו נותנים 200 ש"ח רק שלצערי זה לא מסתדר בשהים האחרונות. תמיד צריך איזה פלאפון אז אני מקשרת את זה ליום ההולדת או שמלאו לו 18 אז הוא קיבל 1000 ש"ח גם בגלל שהוא לא מקבל דמי כיס. גם הגדולה קיבלה את אותו הסכום כי מלאו לה 20. עכשיו נגמרו החגיגות ונחזור למתנות שפויות.
&nbsp
לא רואה מסר כפול כמו שלאונידס הציע
&nbsp
&nbsp
 
למעלה